Hemmetin hienoa kun jengi huutelee ja buuaa kun Sillanpäältä on taju melkein pois. Vaasalaista fanikulttuuria parhaimmillaan!
Vaasalaiset osoittivat suuruutensa
5
231
Vastaukset
- cottonmouth
Paul "kuoleva joutsen" Cabana ja Kim "kuoleva joutsen" Nabb. Ja seuraavassa vaihdossa pelissä mukana.
- Putte
Mutta kovia ne on näyttelemään.
- Kova jatkä!
Putte kirjoitti:
Mutta kovia ne on näyttelemään.
Kyllä on kova kaveri, kun tuommoisen taklauksen jälkeen ei suostu millään paareille ja hoiperellen lähes tajuttomana pukukoppiin, Arvostan!
Nämä sportin kapanat ja napit vähän siinä ja siinä et oliko näyttelemistä..cabarennkosta en mene sanomaan mutta nappi kyllä filmas komulle ulosajon! sitten vaasan yleisö: tarviiko mitään sanoa?...mikään ei ole muuttunut! - Neiti Nabb
Kova jatkä! kirjoitti:
Kyllä on kova kaveri, kun tuommoisen taklauksen jälkeen ei suostu millään paareille ja hoiperellen lähes tajuttomana pukukoppiin, Arvostan!
Nämä sportin kapanat ja napit vähän siinä ja siinä et oliko näyttelemistä..cabarennkosta en mene sanomaan mutta nappi kyllä filmas komulle ulosajon! sitten vaasan yleisö: tarviiko mitään sanoa?...mikään ei ole muuttunut!Kyllä minua pelotti ihan oikeasti että sattui. Onneksi ei sattunut. Onko kukaan muuten nähnyt käsilaukkuani? Se taisi lentää katsomoon siinä kaatuessani.
- SPORTTIKOTKA
On Hokki sen verran kuvottava jengi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440