Vituttaa niin paljon kun olen velkaa vain pikkasen alle 20 000€, niin elämiseen ei jää oikeestaan mitään, asuminenkin on kallista kun ottaa huomioon miten vähän tulee palkkaa töistä.
Onko järkee elää kun ei voi suunnitella yhtään mitään ts. ei ole varaa mihinkään.
Totta hitossa tiedän että jokainen maksaa mitä itse on ottanut lainaa, joskus silloin kun palkkakin oli parempi ja ei huolta missään, mutta kun työ lähti alta pois niin oli tietty pakko etsiä uusi työpaikka.
Aika ajoin itkettää, kun soskukaan ei auta eikä kela ymmärrä.
Aina olen maksanut laksuni ajallaan, nyt vain saa miettiä milloin mitäkin maksaa, jotta sais edes leivän jolla elää.
Anteeksi kun kiroilin, mutta kun tuntuu pahalta.
Mitä ihmettä tulee tapahtumaan, lähdenkö kokonaan pois ?
Ei elämä enää kiinnosta
3
141
Vastaukset
- zonette
Luin sinun kirjoitustasi ja ajatelin että voin sinua vähän auttaa.Ensimäiseksi jos on mahdollista pienennä lainan maksusummaa .Käy juttelemassa pankissa asioistasi he tulevat kyllä vastaan jos on tiukkaa.Toinen tie on velkasaneraus siellä missä asut on varmasti henkilö joka tekee näitä.Käy juttelemassa saat sieltä enemmän selvyyttä miten järjestät asiasi.Paino putoaa ihan varmasti harteiltasi ja voit elää vähän helpommin ilman paineita.Zonette
- Rahaton ihminen
Kyselin kyllä lainasta että voiko pienentää sitä erämaksua mutta ei voi, koska se pankki ei ole mikää tavallinen niin kuin esim. OP, Sampo, Nordea yms. Laina kuitenkin on verollinen niin kuin tavalliset pankkilainat.
Velkasaneerauskaan ei onnistunut, koska siihen menee n. 2v ennen kuin auttavat, käsittelyyn kuulemma menee aika kauan, joten käskivät ottaa yhteyttä pankkiin ja pankki sanoi EI!
Eli kaikki mahdolliset on jo käytetty, en näe valoa toisessa päässä, toive menetetty.
Tätä ilmeisesti jatkuu kunnes en enää jaksa.
Kiitos kuitenkin että jaksoit lukea ja opastaa.
Olen siis yrittänyt kaikkia, mutta ei onnistu. - Agaatti
Rahaton ihminen kirjoitti:
Kyselin kyllä lainasta että voiko pienentää sitä erämaksua mutta ei voi, koska se pankki ei ole mikää tavallinen niin kuin esim. OP, Sampo, Nordea yms. Laina kuitenkin on verollinen niin kuin tavalliset pankkilainat.
Velkasaneerauskaan ei onnistunut, koska siihen menee n. 2v ennen kuin auttavat, käsittelyyn kuulemma menee aika kauan, joten käskivät ottaa yhteyttä pankkiin ja pankki sanoi EI!
Eli kaikki mahdolliset on jo käytetty, en näe valoa toisessa päässä, toive menetetty.
Tätä ilmeisesti jatkuu kunnes en enää jaksa.
Kiitos kuitenkin että jaksoit lukea ja opastaa.
Olen siis yrittänyt kaikkia, mutta ei onnistu.Jos olet muuten hoitanut raha-asiasi hyvin eikä sinulla ole maksuhäiriömerkintää, niin tavallinen liikepankki voi auttaa. Ottamasi lainasumman voit maksaa pois tavallisella pankkilainalla ja maksaa sitten pankkilainan takaisin pankille erissä. jotka sopivat maksukykyysi.
Jos taas on velkaantunut harkitsemattomasti, voi apua kysyä oman kotikunnan sosiaalitoimistosta. Heillä on sosiaalisin perustein mahdollisuus myöntää halpakorkoista lainaa tietyin edellytyksin.
Velkasaneeraukseen pääsyn ei pitäisi kestää 2 vuotta, vaan jos hoidat asioitasi tarmokkaasti, sen pitäisi onnistua nopeammin. Ota yhteyttä oman kotikuntasi alueella palvelevaan velkaneuvojaan. Kerro sosiaalitoimistossa, että olet henkisesti aika uupunut tämän asian kanssa.
Tarvitset apua. Älä jää yksin hautomaan synkkiä asioita, vaan ota apua vastaan.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760