miten voin ilmoittaa nimettömänä KRP:lle kaverin wincapita -talletuksista ulkomailla ? Olis ihan oikein että rahat kotiutuu Suomeen, täällähän on veronmaksajat nyt tiukilla. Ja olis sitten enemmän jaettavaa niille capitan uhreillekin. Lähetänkö kirjeen KRP:lle vai ? En haluaisi että jätkä saa tietää kuka sen käräytti. Kysymys ei ole ihan pikkusummista.
Sveitsin "maitotili"
3
333
Vastaukset
- arvokkana hän pitää
tietojasi. Sellainen 20 % olisi kuhtuullinen,
Kun rahat on kourassasi, voit jo vapaasti soittaa nimettömän ilmiantopuhelun. Jos hän on aito wc-mies hän ei välitä rahoistaan, vaan keskittyy KRP:n ja ruotsalaisten rahasukujen virheisiin. - yksi kusetettu
Tässä osoite, joka ottaa mielellään vinkkejä vastaan.
[email protected]- tiedosta
viestiä menemään sitten vaan. Täytyy vaan keksiä miten saan viestin lähtemään niin ettei mua voi jäljittää koskaan. Ymmärsin myöhemmistä viesteistä että kyllä Sveitsinkin tilitiedot aukeavat rikostutkijoille kun kyse on rikollisesta toiminnasta, joten turhaan on sponzit siellä ravanneet. Samainen sponssi sai mut laittamaan 700 ekkeä ACN-kusetukseen. Onneksi jäi siihen mutta olisi sille 700 eurolle nyt muutakin käyttöä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698