Pohjola vakuutusyhtiö

Kyllä ottaa pattiin

Vaihdoin joku aika sitten tutusta turvalliseta vakuutusyhtiöstä Pohjola-yhtiöön.enkä oikein enää tiedä,mitä tehdä,Itkeäkö vai nauraa,ainakin on pitänyt huumorilla ottaa.
Monelaista sotkua on ollut.Sattui meinaan viikko siitä,kun kirjat olisi pitäneet vaihtua Pohjolalle,että autoni rusikoitiin siihen kuntoon,että sillä ei pystynyt enää ajamaan.Vanha auto,ei ollut kaskoa enää voimassa.Naisvirkailija Pohjolan toimistossa sanoi heti,että toisen vakuutusyhtiön kuuluu tietenkin korvata tuo ja neuvoi vielä,että en saisi siirtää autovakuutusta heidän firmaan.Sanoin,että minun käsittääkseni se on jo siirretty.
noin kk.n ajan on nyt ollut tilanne,että molemmista yhtiöistä tulee minulle laskuja eli tuplamaksut samoista vakuutuksista.Tämä uusi yhtiö erli Pohjola väittää,että entinen haluaa kiusata,eikä halua luopua minusta.entinen vakuutusyhtiö väittää,että uusi yhtiö ei ole ilmoittanut,että haluan erota tuosta yhtiöstä.
eli kyllä ottaa pattiin.
Nyt ottaa vielä enemmän,huomasin että Pohjola yhtiö yrittää laskuttaa minua kahteen kertaan seisomassa olevasta autosta eli ½ vuoden maksu olisi 50 euroa...Kaksi samanlaista laskua,samalle ajalle,mutta yllätys summa eri.Sitten minä tyhmänä naisena ihmettelen vielä,että miksi minun pitäisi maksaa esim.hirvivahinko maksua autosta,joka on tallissa,eikä tosiaan liiku mihinkään.
Mielenkiinnolla odotan,mitähän posti tuo ensi viikolla eli laittaako vanha vakuutusyhtiö paremmaksi.Sekin meinaan lähetti melkein 80 euron laskun.
Olisko kenelläkään tietoa,mikä olisi hyvä vakuutus yhtiö..vai onko sellaista.
Olen miettinyt myös puhelin liittymänvaihtoa,mutta on tämä niin hermoille ottavaa,että en taida uskaltaa.
Samaten ammattiliiton vaihto kiinnostaisi myös.Avioeron jo otin ja sekin tuli aika kalliiksi.

7

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että otat avuksi

kuluttaja-asiamieheen jos sotkut ei selviä, jos lasku on määrätyltä ajalta niin kai vakuutus on myös siltä ajalta, lue sopimukset. Yhtiöiden pitäisi keskenään setviä omat sotkunsa.
      Hirvivakuutus (osakasko?) on vapaaehtoinen ja olisko niin että seisonta-aika koskee vain pakollista liikennevakuutusta?

• yhtiö?

Jos joku muu on törmännyt sinun autoosi, eihän sinun tule sitä omasta vakuutuksestasi tietenkään maksaa, vaan vastapuoli omasta vakuutuksestaan.

Sitten taas vakuutusten siirrosta. Tokihan on olemassa paperi, jolla vakuutukset ovat siirretty ja sen mukaan tulee sekä entisen, että uuden yhtiön toimia.

Hirvivahinkovakuutus taitanee liittyä ihan vakiona kaskoon. En tosin ymmärrä kun ensin sanot, ettei sinulla ollut kaskoa ja sitten taas puhut kaskon maksuista?

• Autot on
    • tämä on

Minustakin.
      ".Sattui meinaan viikko siitä,kun kirjat olisi pitäneet vaihtua Pohjolalle,että autoni rusikoitiin siihen kuntoon,että sillä ei pystynyt enää ajamaan."

Eli kyseisen henkilön auto rikottiin ja hän joutuisi maksamaan? Tapahtumahetkellä voimassa ollut vakuutus tietysti korvaa, jos korvaa, riippuen vakuutuksesta. Vanha auto kuten mainitsti, tuskin kaskoa, tuskin ilkivaltaa. Luultavimmin maksat itse tai ajelet lommoisella autolla.

Jos taas joku ajoi sinun kylkeesi ei ole mitään väliä mitä yhtiötä käytät koska vastapuoli joutuu korvaamaan autosi.

• mielestäni

>Olisko kenelläkään tietoa,mikä olisi hyvä vakuutus yhtiö..vai onko sellaista.

Itse olen ollut usean vakuutusyhtiön asiakkaana, ja aina on joku asia mennyt vituralleen.

Kunnes laitoin Turvaan vakuutukseni, nyt on halpaa ja kaikki on sujunut OK.

Voihan olla että tämänkin kanssa vielä joskus tulee jotain, mutta ainakin tähän asti kaikki sujunut paremmin kuin hyvin. Kokeile!

• nyt turvallista

If on hyvä yhtiö! Ei tule epämääräistä postia. Kokeilin välillä muuta ja kaikki koko ajan sekaisin -> Se oli tämä uusi vakuutusyhtiö, Tryg, joka vakuuttaa Nordean asiakkaita. Nyt olen taas If:n asiakas. Innostuin ottamaan Iffistä uusia vakuutuksiakin.

• asiasi

todella lahjakkaasti, avioliitosta alkaen. Lähes koko tekstisi on käsittämätöntä sotkua josta ei pääosin saa mitään selvää. Joo, vaihda vaan ammattiliitosta toiseen ja teleoperaattori myös. Hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe