elikkä minulla on nivustyrät leikattu 3 kertaa. kahdella ensimmäisellä kerralla vasemmalta puolelta ja kolmannella kerralla operoitiin sekä vasen että oikea puoli. viime leikkaus 2006. nyt sitten olen raskaana ja synnytys mietityttää. sen verran hyvin omat vatsanpeitteet tunnen että ne ei tule kestämään synnytystä kun ihan normaaleissä arki asioissa ovat revenneet. olen viikolla 20 5 ja nyt on ruvennut mietityttään tämä asia. haluaisin synnyttää sektiolla kun epäilyttää että jos synnytän alakautta niin nivuset repeää varmasti... neuvolassa olen kertonut tämän asian jo varmaan kolme kertaa ja lääkärille kerran mutta eivät sano juuta taikaa jaata... nyt haluaisin kuulla onko täällä muita joilla on kokemuksia raskaudesta ja näistä tyrä ongelmista?? miten meni raskaus aika ja synnytys??
nivustyrät leikattu
3
186
Vastaukset
- ......
Mä en usko että ne nyt synnytyksessä repeää, pikemminkin ennen sitä jos ovat revetäkseen. Toisekseen jos sulla on leikkauksia takana ja muutenkin heikot vatsanpeitteet, ei kannattaisi enää keisarinleikkauksella repiä vatsaa. Kysy asiaa synnytyspolilta, älä tyhmiltä tk-neuvolalekureilta.
- rv20,,,
mulla on leikattu vatsanahkaa/peitteet kuukausi ennen kuin tulin raskaaksi.. saas nähdä miten tää mahan iho/arpi kestää...
- täällä...
Mulla on napatyrä (ihan koko ajan vaivaava, etenkin nyt raskausaikana tuskaa) eikä sekään oikeuta sektioon. Enkä haluaisikaan sektiota näillä kudostyypeillä... haluan nimittäin toisenkin lapsen. Siskollani kohtu arpeutui sisuskaluihin tai johonkin vatsaonteloon kiinni ja muutenkin oli hirveän riskialtis se toinen keisarinleikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760