sua koskaan viereeni, voin vain haaveilla. Sulla on mies, jota rakastat ja kaikki ne lapset. Anteeksi, että edes yritin jotain niin tyhmää.
Totuus on se
12
1407
Vastaukset
- sinä kuitenkaan
taida tietää totuutta.
- sinä haaveilet?
Tilanteet ei aina ole niin yksoikoisia.. Varo mitä toivot, toiveet voi toteutua.
- sekin että
Vaikka mulla on kyllä se mies,jota kieltämättä rakastan ja niiden lapsien onnellisuus on mulle tärkeintä maailmassa. Niinkuin varmaan sullekin jos sulla niitä sattuis olemaan..en nyt sano onko vai eikö..
Niin kuule..oikeasti olisin mieluiten sanonut tän hiljaa hämärässä iltakävelyllä sun kanssas,mutta koska me ei ikinä sille kävelylle menty..niin vaikka rakastan häntä,olet silti ollut ainoa,joka on suudellut mua kuukausiin..tätä on varmaan mahdoton käsittää,tai en tiedä onko se niin mahdotontakaan...enkä mä tiedä oletko sinä edes täällä koska on selvästi jitain muitakin yhtä oudossa tilanteessa. Minä rakastan häntä,me ollaan ystäviä,mutta rakastan mä suakin,vaikka en tunne edes..sen mä vaan sanon,että mä olen myös aika rasittavan pelokas ja kompleksinen ihminen,ettei se elo ehkä niin kivaa aina mun kanssa olis. enkä mä tiedä miten tästä tilanteesta pääsis pois. Joka päivä silti sua ajattelen.Ja mielummin tän kaiken olisin tosiaan sanonut sulle,mutta kun halusit että nähdään vaan duunissa ettei satu mitään ikävää,että näin.
Niin ja ehkä mua olis sit kuitenkin alkanut itkettämään siinä sun edessäs että voihan sen tässäkin...ehkä mua kaduttaa jos lähetän tän,mutta... - jotka puhutaan
kahdestaan, ainakin itse ajattelen niin.
Sulle riittää nimettömät nettikirjoitukset.
Siinä meidän ero.- ........
Just itse lähetit nimettömän nettikirjotuksen, eli mitä oikeen selität? Paraskin puhumaan mitään muiden puolesta.
- niitä lapsia
oiken tuuman nousulla..? tää ei oo kaikille jutuille oikee paikka.
- niillä oiken
lastentarhallinen niitä?
- Jerry<
kohtelix sitä niin huonosti että se valitsi mielummin miehes joka ehkä kohtelee sitä sillain mitä kuuluukki.
- oiken ..
Jerry< kirjoitti:
kohtelix sitä niin huonosti että se valitsi mielummin miehes joka ehkä kohtelee sitä sillain mitä kuuluukki.
taliaivo? et ymmärtänyt noin yksinkertaista kysymystä?
sorry, mulla ei oo miestä.
heh heh - melken sanoo
Jerry< kirjoitti:
että oot palstojen kiistaton kunkku. Tyhmyydessä.
- "lapsellinen"
on sekin että jään allapäin haaveilemaan siitä mitä meillä olisi voinut olla. Olisinpa saanut kertoa sulle mitä tunnen, saanut edes yhden hetken kanssasi.
- ikävöin..
Ihana viesti. Kuin mun suusta..:)
Jos sais elää elämänsä uudestaan. Saatan vaikuttaa välinpitämättömältä mut en mä ole. Oon vain vähän ujo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006