taitaa olla aika paljon uusavuttomia autoilijoita koska todella paljon näkee autoja joissa on joku valoista pimeänä.
Puusilmät liikenteessä,
11
1508
Vastaukset
- Varkkila
Ostat jonkun varaosaliikkeen poistomyynnistä tuhansia autonvaloja ja sitten menet sinne Kauppakadun risteykseen jakamaan niitä lamppuja ohikulkijoille. Muista myös heijastimet, polkupyörän valot. Niistä voit sitten tehdä ihan oman avauksen jälleen kerran. Kerro sitten, kuinka meni.
- miksi pitäisi
mennä jakamaan kellekään mitään lamppuja? Eikö ne lamput pitäisi jokaisen vaihtaa itse? Ei tarvitse tehdä heijastimista sun muista omaa avausta, kerron sen jo nyt. Vastauksen pointti ei oikein auennut, mutta kun olet aina ollut niin viisas ja valaiseva niin valaise aina vaan lisää ja kerro sitten kuinka meni?
- Varkkila
miksi pitäisi kirjoitti:
mennä jakamaan kellekään mitään lamppuja? Eikö ne lamput pitäisi jokaisen vaihtaa itse? Ei tarvitse tehdä heijastimista sun muista omaa avausta, kerron sen jo nyt. Vastauksen pointti ei oikein auennut, mutta kun olet aina ollut niin viisas ja valaiseva niin valaise aina vaan lisää ja kerro sitten kuinka meni?
Että se lampun vaihto on jokaisen oma asia. Jos siitä saa sakot, niin jokaisen on se sakko itse maksettava, ei siis sinun. Jos sinua häiritsee se viallisilla lampuilla, tai ajovaloitta ajaminen, niin tee kansalaisrohkeutta vaativa temppu ja rupeat jakamaan niitä lamppuja, tai sitten vaan nielet kiukkusi.
- kaikenlaisia
Varkkila kirjoitti:
Että se lampun vaihto on jokaisen oma asia. Jos siitä saa sakot, niin jokaisen on se sakko itse maksettava, ei siis sinun. Jos sinua häiritsee se viallisilla lampuilla, tai ajovaloitta ajaminen, niin tee kansalaisrohkeutta vaativa temppu ja rupeat jakamaan niitä lamppuja, tai sitten vaan nielet kiukkusi.
kusipäitä se leipä elättää..
- vaihto ei
Varkkila kirjoitti:
todellakaan ole jokaisen oma asia! Se että on valot pimeänä liikenteessä, on todellinen turvallisuusriski. Mistä näitä varkkiloita sikiää???
- Varkkila
kaikenlaisia kirjoitti:
kusipäitä se leipä elättää..
Mitäs sinä siellä pää punaisena oikein hermoilet. Ota rennosti siellä, äläkä hajoita niitä kirjaston koneita. Huahahahhaaaa
- Varkkila
vaihto ei kirjoitti:
todellakaan ole jokaisen oma asia! Se että on valot pimeänä liikenteessä, on todellinen turvallisuusriski. Mistä näitä varkkiloita sikiää???
joka yhteisesti huolehtii ja murehtii toisten ykstyisten ihmisten lampunvaihdot????
Jokainen, joka lähtee epäkuntoisella autolla liikenteeseen, vastaa itse seurauksista...Ei siinä ole mitä "yhteistä vastuufoorumia", vaikka sinä kuinka siellä hermoilisit. Et sinä muitten sakkoja ole valmis kuitenkaan maksamaan, joten älä silloin selitä, etteikö se ole yksityinen asia.
Vaaran aiheuttamisesta on omat seurauksensa liikenteessä ja siinä se. Sinun selitykset ei nyt vain kertakaikkiaan päde. Piste.
- kuva autosta
ja valottomuudesta. Pidä huoli, että rekisterikilpi näkyy. Sitten toimita kuvat poliisille!
- Varkkila
He varmaankin haluaa tuollaisia valokuvia...Jessus sentään.
- miten voin palvella
Poliisille voi aina soittaa jos lamput eivät ole päällä !
- toissa päivänä
yks skodakuski puhu puhelimeen ilman hänts vriitä ja yks viiatti ajo ainakin kolmeekymppiä kauppakadulla ja sit yks mersu ei näyttäny ku yhen vilkun ennenku käänty osmajoentielle ja sit mä näin kun yhessä tojotassa ei ollu parkkikiekkoa vaikka piti ja yks masta oli parkissa ainakin viistoistaminuuttia yliaikaa mut onneks mulla on kännykkä ja siinä kamera ja mulla kaikista noista valokuva jossa näkyy rekisterikilpi ja mä kyllä vien ne poliisille ja sitten saatte kaikki sakot. Ettäs tiiätte senkin hunsvotit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756