Puusilmät liikenteessä,

Varkaudessa

taitaa olla aika paljon uusavuttomia autoilijoita koska todella paljon näkee autoja joissa on joku valoista pimeänä.

11

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varkkila

Ostat jonkun varaosaliikkeen poistomyynnistä tuhansia autonvaloja ja sitten menet sinne Kauppakadun risteykseen jakamaan niitä lamppuja ohikulkijoille. Muista myös heijastimet, polkupyörän valot. Niistä voit sitten tehdä ihan oman avauksen jälleen kerran. Kerro sitten, kuinka meni.

• miksi pitäisi

mennä jakamaan kellekään mitään lamppuja? Eikö ne lamput pitäisi jokaisen vaihtaa itse? Ei tarvitse tehdä heijastimista sun muista omaa avausta, kerron sen jo nyt. Vastauksen pointti ei oikein auennut, mutta kun olet aina ollut niin viisas ja valaiseva niin valaise aina vaan lisää ja kerro sitten kuinka meni?

• Varkkila
        miksi pitäisi kirjoitti:

mennä jakamaan kellekään mitään lamppuja? Eikö ne lamput pitäisi jokaisen vaihtaa itse? Ei tarvitse tehdä heijastimista sun muista omaa avausta, kerron sen jo nyt. Vastauksen pointti ei oikein auennut, mutta kun olet aina ollut niin viisas ja valaiseva niin valaise aina vaan lisää ja kerro sitten kuinka meni?

Että se lampun vaihto on jokaisen oma asia. Jos siitä saa sakot, niin jokaisen on se sakko itse maksettava, ei siis sinun. Jos sinua häiritsee se viallisilla lampuilla, tai ajovaloitta ajaminen, niin tee kansalaisrohkeutta vaativa temppu ja rupeat jakamaan niitä lamppuja, tai sitten vaan nielet kiukkusi.

• kaikenlaisia
        Varkkila kirjoitti:

Että se lampun vaihto on jokaisen oma asia. Jos siitä saa sakot, niin jokaisen on se sakko itse maksettava, ei siis sinun. Jos sinua häiritsee se viallisilla lampuilla, tai ajovaloitta ajaminen, niin tee kansalaisrohkeutta vaativa temppu ja rupeat jakamaan niitä lamppuja, tai sitten vaan nielet kiukkusi.

kusipäitä se leipä elättää..

• vaihto ei
        Varkkila kirjoitti:

todellakaan ole jokaisen oma asia! Se että on valot pimeänä liikenteessä, on todellinen turvallisuusriski. Mistä näitä varkkiloita sikiää???

• Varkkila
        kaikenlaisia kirjoitti:

kusipäitä se leipä elättää..

Mitäs sinä siellä pää punaisena oikein hermoilet. Ota rennosti siellä, äläkä hajoita niitä kirjaston koneita. Huahahahhaaaa

• Varkkila
        vaihto ei kirjoitti:

todellakaan ole jokaisen oma asia! Se että on valot pimeänä liikenteessä, on todellinen turvallisuusriski. Mistä näitä varkkiloita sikiää???

joka yhteisesti huolehtii ja murehtii toisten ykstyisten ihmisten lampunvaihdot????
        Jokainen, joka lähtee epäkuntoisella autolla liikenteeseen, vastaa itse seurauksista...Ei siinä ole mitä "yhteistä vastuufoorumia", vaikka sinä kuinka siellä hermoilisit. Et sinä muitten sakkoja ole valmis kuitenkaan maksamaan, joten älä silloin selitä, etteikö se ole yksityinen asia.
        Vaaran aiheuttamisesta on omat seurauksensa liikenteessä ja siinä se. Sinun selitykset ei nyt vain kertakaikkiaan päde. Piste.

• kuva autosta

ja valottomuudesta. Pidä huoli, että rekisterikilpi näkyy. Sitten toimita kuvat poliisille!

• Varkkila

He varmaankin haluaa tuollaisia valokuvia...Jessus sentään.

• miten voin palvella

Poliisille voi aina soittaa jos lamput eivät ole päällä !

• toissa päivänä

yks skodakuski puhu puhelimeen ilman hänts vriitä ja yks viiatti ajo ainakin kolmeekymppiä kauppakadulla ja sit yks mersu ei näyttäny ku yhen vilkun ennenku käänty osmajoentielle ja sit mä näin kun yhessä tojotassa ei ollu parkkikiekkoa vaikka piti ja yks masta oli parkissa ainakin viistoistaminuuttia yliaikaa mut onneks mulla on kännykkä ja siinä kamera ja mulla kaikista noista valokuva jossa näkyy rekisterikilpi ja mä kyllä vien ne poliisille ja sitten saatte kaikki sakot. Ettäs tiiätte senkin hunsvotit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe