http://www.youtube.com/watch?v=cfe89zxqHeE&feature=related
Sosiaalinen pelko ja siitä seuraava yksinäisyys on elämänlaatua heikentävä tekijä. Se on perhana kumma, että miksei sitä ole oppinut hyväksymään itseään tällaisena! Koen jatkuvaa voimakasta häpeää ollessani ihmisten kanssa tekemisissä. En haluaisi ajatella, että kyseessä on joku välittäjäaineongelma, joka korjataan vain ottamalla nappuloita aamuisin.
Luulen että vammani on vain juurtunut niin sitkeästi minun ajatuksiini ja koko olemukseeni. Toisaalta en tietenkään voi tietää, onko kyseessä fyysinen sairaus vai pelkkä väärä ajattelukuvio. Joka tapauksessa arkeni tuntuu olevan kuin 'paha matka', joka on kamppailua pelkojen ja paniikin keskellä.
Ongelmani johtuvat siitä, etten rakasta itseäni. En jotenkin anna itselleni lupaa olla hyvä ja rakastettava mies. Kun ajattelen olevani huono, se todella toimii, ja alan ikään kuin toimiakin uskomusteni mukaan. Ajatukseni itsestäni ovat varsin ristiriitaiset muilta saamien 'peilausten' kanssa. Ovathan lukemattomat ihmiset sanoneet minua sympaattiseksi, mukavan näköiseksi, kohteliaaksi, ihan normaalin oloiseksi mieheksi. Mutta 'palomuuri' ei päästä mitään minun sisälleni, enkä itsekään ole kovin avoin persoona. Olen kaiketi vuosien aikana sulkenut itseni turvalliseen 'omaan maailmaan', jota vartioin 24/7 olemalla aina valppaana.
Totta helkkarissa haluan muuttua! Mutta en tiedä, kuinka se tehdään. Tai tiedän ehkä sittenkin. Lisäämällä rutkasti sosiaalista kanssakäymistä, alkaa pikku hiljaa oppia olemaan toisten lähellä ja seurassa ihan omana itsenä. Mutta kuten tiedättekin, yksin sosiaaliseen yhteisöön liittyminen on tosi vaikeaa. Monet onnistuvat 'korjaamaan' tilanteen läheisriippuvuudella, huumausaineilla, etanolilla yms...
Olisiko tässä ratkaisu:
http://www.youtube.com/watch?v=nz_W-vsz7G4
Kyllä olisi. Koska kuulemma Jumalakin haluaa, että rakastamme itseämme kuten Hänkin meitä rakastaa.
A very beautiful song
7
519
Vastaukset
- kujalla....
Ihan sä kirjoitat tuttua juttua. Jotenkin helppottavaa huomata että joku muukin kamppailee tämän "yliaktiivisen palomuurin" kanssa. Jos joku kehittää viruksen joka pääsee tästä läpi, ni lähettäkää mun kovalevylle kans. Ei haittaa vaikka tarviis nollata koko "koneisto", jos se avaa ovet ja antaa luvan rakastaa
huoleton @ gmail.com- Yleinen vuodattaja
Kunpa tosiaan oman kovalevyn "ylikirjoittaminen" kävisi yhtä kätevästi kuin koneen. Levy sisään, virrat pois ja käynnistys levyltä. Jotkut ovat varmaan yrittäneet tehdä tuota huumeilla. Ehkä se olisi korjattavissa sitkeällä harjoittelemisella.
- kuutiotaloShamaani
Yleinen vuodattaja kirjoitti:
Kunpa tosiaan oman kovalevyn "ylikirjoittaminen" kävisi yhtä kätevästi kuin koneen. Levy sisään, virrat pois ja käynnistys levyltä. Jotkut ovat varmaan yrittäneet tehdä tuota huumeilla. Ehkä se olisi korjattavissa sitkeällä harjoittelemisella.
Siitä vaan tilaamaan kotiin toisissa maissa laillisia psykedeelejä, kuten DMT-pitoisia kasveja huascan tekoon, meskaliini pitoisia kasveja, Salvia divinorum-kasvista tehtyjä päihteitä sekä suuri määrä laimeita psykedeelejä.
Jos et tuota "ongelmaasi" näiden kanssa pysty ratkaisemaan, niin ota lisää!
Psykedeelit ovat psykiatrialle yhtä tärkeitä, kuin kaukoputki tähtitieteelle.
Ymmärrän sinua hyvin, koska itsellänikin tulee ahdistusta etenkin viikonloppuisin, kun on paljon pareja liikkeellä. Kuitenkin elän miehen makuista hyvää elämää, on työ, vanhemmat ja kaverit. Joskus vaan ajautuu sellaiseen void tilaan että kukaan ei ota yhteyttä.
Pitää kumminkin muistaa, että on olemassa yksinäisiä yksinhuoltajia, vammaisia tai sitten fyysisesti tai henkisesti sairaita. Me terveet nuoret miehet voimme viettää erityisen mahtavia hetkiä elämässä, kun olemme kuitenkin normaaleja ihmisiä.
Me olemme vaan niin helvetin herkkiä, siitähän se meidän huono vointi on kiinni!- Yleinen vuodattaja
Mukavaa kun olet saanut työtä, joka pitää mielen vireänä. Minua pelottaa työllistyminen tai siis työttömyys. Jotta koulusta valmistumisen jälkeen pysyisin suht järjissäni, olisi minun saatava joku työpaikka. En tietenkään vaadi välitöntä työllistymistä, mutta toivottavasti melko pian.
Suurin huoleni ei suinkaan ole naisettomuus. Eniten pelkään elämän kantavuutta. Minua pelottaa tulevaisuus. Olen huolissani toimeentulosta. Minulla on huomattava opintovelka olemassa. Ei se jotenkin lohduta, että valtio on kuitenkin sen taannut. Olen selvittänyt elämäntehtäväni. Se on se, että saan työtä ja pakollisten menojen jälkeen voin maksaa opintolainan pois. Aikaa on kai 20 vuotta. Työllistymisen myötä voisin sen varmaan maksaa pois ehkä 2-5 vuodessa. Jotenkin olisi velattomana levollisempi laskeutua viimeiseen lepoon. Asuntoa, autoa, mökkiä, maata tuskin koskaan voin ostaa. Kirkkoon kuuluvana saan kuitenkin lahjaksi muutaman neliön hautausmaalta :). Ehkä puutarhatyöntekijät hoitavatkin sitä, kun eihän minulla ole edes puolisoa, eikä lapsiakaan.
- Jedi.
Kyllähän ne ihmiset säälistä voivat sanoa vaikka mitä. Eihän kukaan muakaan ihan suoraan ns. tavallisen näköiseksi tai rumaksi sano. Aina tulee sitä "oot sä ihan söpö ja kiva" läppää. Aina ei kannata uskoa mitä muut sanoo. Se voi aiheuttaa noloja tilanteita, jos sä kuvittelet niiden sanojen perusteella olevasi kovakin uros.
- Yleinen vuodattaja
Kyllä tiedän sen olevan säälistä tulevaa lohdustusta. Usein ihmiset näkevät heikkouden ja tsemppaavat. Pääasia, että on itsensä paras kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862