Ottakaa kaikki opiksi, netti on pahempi kuin baari/disco, ja pitää paikkais, itse olen joutunut seuraamaan kun muijani on imvus. juttelee siel jätkien kans, parhaimillaan kolmen, nimimerkkiä en sano, mut muistan sen menneisyydenki, seukkaus jani.k, kans, about 4v sit, se siit, jotenki tuntuu naiset on ihanii, heh heh, hih ja kiss, elämää, ottakaa opiks!
ikävä juttu ja opiks
7
912
Vastaukset
- liikkeellä
meillä muijja meni ATK-kurssille sen jälkeen alko tapahtumaan.ekax open kans.
- poijjjjaaaat
ei nyrkillä,ei satuttamalla,kovat piippuun ni alkaa homma luanaamaa.
- sitten
poijjjjaaaat kirjoitti:
ei nyrkillä,ei satuttamalla,kovat piippuun ni alkaa homma luanaamaa.
todellakaan tarkoittanut mitään väkivaltaan viittaavaa,ottakaa poijjat hame pois ja eläkää!
- sekin
sitten kirjoitti:
todellakaan tarkoittanut mitään väkivaltaan viittaavaa,ottakaa poijjat hame pois ja eläkää!
juhana vileenikin ruvennu tän kirjottelee??
- imvusta
sitten kirjoitti:
Ei pahaa saa tehdä ainakaan henkisesti, uskosin silti et monessa muussakin esim. perheessä, jompikumpi osapuoli tekee sellasia asioita netis mistä toinen ei tiedä mitään.
Välillä tuntuu et naiset on sikoja, mut onhan miehekki, eli kai me yhtä huonoja ollaan sit, ja kun epäilee kaikkea niin moraali pehmenee heikommaksi ajatuksissa, ei muuten, muutenhan vahvistuu sisäisesti.
Toivotaan ettei esim.sinä joka luet tätä, kokisi samaa. - oooooooo
sekin kirjoitti:
juhana vileenikin ruvennu tän kirjottelee??
mukana
- porissa
jos haluut saada mene tietokone kurssille.saat se on varma.mutta ole varovainen niillä voi olla vihanen ukko kotona.voi tulla vittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057