mitä vittuua. Ettäkö rahat onkin hukassa? Nehän piti olla treidauksessa. Kohta on KRP kusessa.
Totuus ei pala tulessakaan...ja naatitaan ja naaratellaan...
KRP huomasi 100 miljoonaa hukassa
4
426
Vastaukset
- ööööh..
Ei ne 100 miljoonaa euroa kokonaan hukassa ole vaan rahoille tapahtui uusjako pelaajien kesken.
Myöhäiset jäivät nuolemaan näppejään 13 miljoonan edestä, ja suunnilleen se summa on kateissa.- hukassa joka euro!
uusjako on tietysti kiva leikki, vaikkakin rikollinen. Joten kyllä 100 miljuunaa on hukassa rahoittajien näkökulmasta katsottuna.
- ööööh..
hukassa joka euro! kirjoitti:
uusjako on tietysti kiva leikki, vaikkakin rikollinen. Joten kyllä 100 miljuunaa on hukassa rahoittajien näkökulmasta katsottuna.
Kaikki wincapitalaiset olivat rahoittajia, kun rahaa ei muualta tullut senttiäkään.
Osa sai isolla voitolla omat ja toisten rahat ulos, ja nyt ovat hiljaa kusi sukassa, tai hämäyksen vuoksi mekastavat kokouksissa ja foorumeilla viranomaisten kataluutta ettei oma kataluus paljastu, kun tuli hyvässä uskossa värvättyä toisiakin mukaan.
Niitä käy sääli, joilta rahat menivät toisten wincapitalaisten taskuun. - AdaFlink
... kateissa?
""""Myöhäiset jäivät nuolemaan näppejään 13 miljoonan edestä, ja suunnilleen se summa on kateissa. """"
Kyllä siellä on kateissa himppusen enemmän, kuin 13 miljoonaa €uroa. Tosta poliisin mainitsemasta 100 miljoonasta €urosta on kateissa tollaset reilut 80 miljoonaa €uroa.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755