vittu äijjät hävis divari jengil. haha luuletko voittavan huomenna turussa misä on 11000 tuhatta kannatta.HERÄTKÄÄ IDIOOOTIT SM LIIGAN KOVIN SEURA ON TÄLLÄ HETKELLÄ TPS ,ei haittaa teillä on paineet vieläkin mestaruus pitäis voittaa.epäilen riston alaisuudessa mikään seura ei ole voittanut yhtään mitään.sorry
...................
9
180
Vastaukset
- T.P.S
..nyt lopettaa tuo uhoaminen. Vasta YKSI ottelu pelattu. Eikö muutaman viime vuoden taaperus ole opettanut mitään sinulle? Kuvitteletko että tämän kauden paras joukkuen nyt yhden hävityn ottelun ottelun jälkeen on voitettu? Ennenaikainen ja turha uhoaminen osoittaa vaan ko.kaverista sen miten vähän tämä tietää jääkiekosta. Jyp on niin hyvä että parasta vaan nöyrästi lähteä pelaamaan mahdollisimman hyvää peliä itse ja katsoa miten Jyp vastaa. Mestaruuksilla on rellestetty vuosikausia mutta perustotuudet on unohtunut näköjään. Vaikka Tepsi onkin nousujohteisessa kurssissa se kuitenkaan tuskin riittää neljään voittoon runkosarjan voittajaa vastaan. Uskon että tänään JYp esittää paljon parempaa kiekkoa kuin eilen Jyväskylässä. Meillä turkulaisilla on kuitenkin hyvä sauma auttaa kotijoukkuetta tuomalla halli täyteen monen vuoden jälkeen ja kannustamalla auttaa poikia.
Turvat tukkoon täällä netissä. Emme kai halua samanlaisiksi ylimielisksi pääaukojiksi millaisiksi Kärppä-fanit ovat sortuneet parin vuoden huuman jälkeen. Meillä on eniten sm-liigan mestaruuksia. Meillä pitäisi myös silloin olla tietynlaista nöyryyttä ja tieto siitä että Jypin tasoinen joukkue kun saa pelin kulkemaan kunnolla on Tepsikin pahassa paikassa.
PS. Tps ei ole koskaan pelannut divarissa eli ei ole siis mikään divari-joukkue!!- .....
plaa plaa plaa jyppi tänään mitään voita.ja menes ite muualle viisastelee,mä kerron vaan faktoja ja mitä tohon divari joukkueeseen tulee ni tarkoitin sitä että muut esim,jyväskylä ,rauma...on kirjoitellu tääl että tps on divari joukkue
- T.P.S
..... kirjoitti:
plaa plaa plaa jyppi tänään mitään voita.ja menes ite muualle viisastelee,mä kerron vaan faktoja ja mitä tohon divari joukkueeseen tulee ni tarkoitin sitä että muut esim,jyväskylä ,rauma...on kirjoitellu tääl että tps on divari joukkue
...todistit ensimmäisen kirjoitukseni ihan oikeaksi. Faktoista et tiedä mitään jos mielestäsi Tps on divarijoukkue!! Miten se sitten voi pelata Sm-liigan pudotuspeleissä??? No,palataan asiaan ensiviikolla niin typerä ja turha uhoamisesi on jonkinverran pienempää.
Yritin vain tuoda esiin seikan että olisi mukavaa ettei suomen menestyneimmän jääkiekkojoukkueen fanit sortuisi samanlaiseen lapselliseen päänaukomiseen ja uhoamiseen kuin esim.Kärppien fanit ovat lähteneet. Turha luulo tämäkin. Kyllä apinoita Turustakin näköjään löytyy. Asiallinen kiekko,-ja fanikulttuuri ei ole löytänyt vielä kaikkia täälläkään. Harmi että pieni määrä lapsellisia "faktojenesittäjiä" pilaa suuren määrän asiallisten kannattajien maineen. - .......
T.P.S kirjoitti:
...todistit ensimmäisen kirjoitukseni ihan oikeaksi. Faktoista et tiedä mitään jos mielestäsi Tps on divarijoukkue!! Miten se sitten voi pelata Sm-liigan pudotuspeleissä??? No,palataan asiaan ensiviikolla niin typerä ja turha uhoamisesi on jonkinverran pienempää.
Yritin vain tuoda esiin seikan että olisi mukavaa ettei suomen menestyneimmän jääkiekkojoukkueen fanit sortuisi samanlaiseen lapselliseen päänaukomiseen ja uhoamiseen kuin esim.Kärppien fanit ovat lähteneet. Turha luulo tämäkin. Kyllä apinoita Turustakin näköjään löytyy. Asiallinen kiekko,-ja fanikulttuuri ei ole löytänyt vielä kaikkia täälläkään. Harmi että pieni määrä lapsellisia "faktojenesittäjiä" pilaa suuren määrän asiallisten kannattajien maineen.et näköjään tajua noita mun viestejä.en mä sano tepsiä divari joukkueeks,ja toi sun visastelu kunnon fani?kerro mulle sit mikä on kunnon fani?
- ........................
T.P.S kirjoitti:
Yritin vain tuoda esiin seikan että olisi mukavaa ettei suomen menestyneimmän jääkiekkojoukkueen fanit sortuisi samanlaiseen lapselliseen päänaukomiseen ja uhoamiseen kuin esim.Kärppien fanit ovat lähteneet. Turha luulo tämäkin. Kyllä apinoita Turustakin näköjään löytyy. Asiallinen kiekko,-ja fanikulttuuri ei ole löytänyt vielä kaikkia täälläkään. Harmi että pieni määrä lapsellisia "faktojenesittäjiä" pilaa suuren määrän asiallisten kannattajien maineen.et näköjään tajua noita mun viestejä.en mä sano tepsiä divari joukkueeks,ja toi sun visastelu kunnon fani?kerro mulle sit mikä on kunnon fani?..
- Mä vaan
........................ kirjoitti:
et näköjään tajua noita mun viestejä.en mä sano tepsiä divari joukkueeks,ja toi sun visastelu kunnon fani?kerro mulle sit mikä on kunnon fani?..
Etkä sinä osaa edes käyttää tätä palstaa :)
- T.P.S
........................ kirjoitti:
et näköjään tajua noita mun viestejä.en mä sano tepsiä divari joukkueeks,ja toi sun visastelu kunnon fani?kerro mulle sit mikä on kunnon fani?..
...on sellainen joka kannustaa joukkuettaan eikä auo päätään ja uhoa netissä lapsellisia. Tänään se nähtiin että turha uhoaminen on turhaa. Et kai oikeasti luule että Jyp olisi suupala kuten kirjoituksissasi yritit esittää??!!
- epäusko
T.P.S kirjoitti:
...on sellainen joka kannustaa joukkuettaan eikä auo päätään ja uhoa netissä lapsellisia. Tänään se nähtiin että turha uhoaminen on turhaa. Et kai oikeasti luule että Jyp olisi suupala kuten kirjoituksissasi yritit esittää??!!
siitä paistaa läpi, tarve uhota kun muuhun ei pystytä.
- menestyneimmän
epäusko kirjoitti:
siitä paistaa läpi, tarve uhota kun muuhun ei pystytä.
seurajoukkueen OIKEA fani joudu epätoivoon.Sen verran usein on jopa parinkin voiton takaa-ajoasemasta noustu mestaruuteen. Jos neljä voittoa tarvitaan ja molemmilla on vasta yksi niin kaikki on auki. Tämänkin päiväinen olisi tuurilla voinut päättyä toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948