jos kerran lomautetaan työntekijät tasaarvon vuoksi.SYNTYIKÖ putjetti alijäämä JOHTAVASSA ASEMASSA OLEVIEN VIRKAMIESKUNNAN SUURISTA PALKOJEN KOROTUKSISTA VAIN MISTÄ.
Lomautetaa tämä Joensuun
4
272
Vastaukset
- jotka saivat
Ne herrat jotka saivat sen palkankorotuksen vois' olla sen 22 päivää pakkolomalla jos opettajat kerta joutuvat 11 päivää olemaan.... ei varmaan olis' yhtään haittaa.... hei HERÄTKÄÄ jo koululaisten vanhemmat....Joensuu "koulukaupunki"...vai???
- Joku vaan
Yläasteen opettajana odotan kauhulla päätöstä tästä pakkolomautuksesta. Kokonainen kuukausi menee siis oppilailta opetuksesta hukkaan. Ensin pari viikkoa siihen kun oma opettaja on lomautettuna ja naapuriluokasta toinen opettaja käy tunnin alussa laittamassa videon pyörimään, sitten heti perään toinen samanlainen pätkä, kun oma opettaja juoksee toisessa luokassa videoita pyörittämässä. En oikein osaa kuvitella, että kaikilla säilyisi tämän kuukauden aikana edes jonkunlainen työrauha ja turvallinen kouluympäristö. Ja miten paluu tavallisene opetuksen onnistuu, ei voi kun kauhistella.
Mutta jos lomautuksia tulee, käsitän tämän niin, etten ole tarpeellinen aikuinen luokassa. Opetan muitten opettajien lomautusten aikana vain omat ryhmäni ja jääkööt ne sitten omin nokkinensa kun minä olen lomautettuna. Palkka tehdystä työstä ja palkattomuus tekemättömästä... - kirjoitus oli
Joku vaan kirjoitti:
Yläasteen opettajana odotan kauhulla päätöstä tästä pakkolomautuksesta. Kokonainen kuukausi menee siis oppilailta opetuksesta hukkaan. Ensin pari viikkoa siihen kun oma opettaja on lomautettuna ja naapuriluokasta toinen opettaja käy tunnin alussa laittamassa videon pyörimään, sitten heti perään toinen samanlainen pätkä, kun oma opettaja juoksee toisessa luokassa videoita pyörittämässä. En oikein osaa kuvitella, että kaikilla säilyisi tämän kuukauden aikana edes jonkunlainen työrauha ja turvallinen kouluympäristö. Ja miten paluu tavallisene opetuksen onnistuu, ei voi kun kauhistella.
Mutta jos lomautuksia tulee, käsitän tämän niin, etten ole tarpeellinen aikuinen luokassa. Opetan muitten opettajien lomautusten aikana vain omat ryhmäni ja jääkööt ne sitten omin nokkinensa kun minä olen lomautettuna. Palkka tehdystä työstä ja palkattomuus tekemättömästä...Hyvä kirjoitus paikallisessa lehdessä tänään eräältä kaupunginvaltuutetulta....että silleen sitä rahaa pannaan menemään.... tosiaan herätkää jo koululaisten huoltajat ja vanhemmat.. mihinkäs ne veroeurot menevätkään.
- Lastenkuningas ole..
kirjoitus oli kirjoitti:
Hyvä kirjoitus paikallisessa lehdessä tänään eräältä kaupunginvaltuutetulta....että silleen sitä rahaa pannaan menemään.... tosiaan herätkää jo koululaisten huoltajat ja vanhemmat.. mihinkäs ne veroeurot menevätkään.
Joensuun kaupunginjohtaja nimitettiin lasten ystäväksi ja kuninkaaksi. Eipäs oikein siltä näytä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872