850 maadoituspisteet

???

Osaisiko joku sanoa, missä maadoituspiste 3/ 51 sijaitsee?

6

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Puhut sellaista tekstiä että sinulla on jokin sähkökaaviopiiros jossa tuollaisia numeroita esiintyy.Minä ainakaan tietämättä onko konehuoneesta se piiros vai mittaritaulusta en voi neuvoa teitä.

• ???

Terve! Aivan, katsoin Volvo 850 korjausoppaasta sähköpiirrosta ja siinä on äänimerkin maadoituspiste merkitty numerolla 31/ 50. Minusta tuo piste tulee ratille (äänitorven katkaisin 3/ 37) maadoituspisteen 31/ 65 kautta.

• volvo_puranen
        ??? kirjoitti:

Terve! Aivan, katsoin Volvo 850 korjausoppaasta sähköpiirrosta ja siinä on äänimerkin maadoituspiste merkitty numerolla 31/ 50. Minusta tuo piste tulee ratille (äänitorven katkaisin 3/ 37) maadoituspisteen 31/ 65 kautta.

Tässä linkki kestää vähän aikaa avautua ,katso sivu 42.Siina on kaikki mitä tarvitset siitä maadotuksesta tietää.
        Hyvä linkki siinä voi zoomata ja kaikkea kivaa tehdä.
        http://miettmi.wippiespace.com/tiedosto/850_96.pdf

• ???
        volvo_puranen kirjoitti:

Tässä linkki kestää vähän aikaa avautua ,katso sivu 42.Siina on kaikki mitä tarvitset siitä maadotuksesta tietää.
        Hyvä linkki siinä voi zoomata ja kaikkea kivaa tehdä.
        http://miettmi.wippiespace.com/tiedosto/850_96.pdf

tätä teosta kaipasin. Osaa katsoa autostakin oikeasta paikasta, missä pisteet pitäisi olla.

• volvo_puranen
        ??? kirjoitti:

tätä teosta kaipasin. Osaa katsoa autostakin oikeasta paikasta, missä pisteet pitäisi olla.

Pätevä tiedosto kun suurentaa näkee paremmin kuin näistä korjausoppaan piiroksista ja laajemmassa muodossa.

• ???
        volvo_puranen kirjoitti:

Pätevä tiedosto kun suurentaa näkee paremmin kuin näistä korjausoppaan piiroksista ja laajemmassa muodossa.

850:n äänimerkki löytyi: Otti vähän aikaa, mutta kun ei ollut kiirettä... Olen nyt pari kertaa seurannut, kun asentajat ovat ottaneet turvatyynyn irti päästäkseen vilkaisemaan äänimerkin katkaisijaa ratissa. Molemmissa tapauksissa jäi miinus ottamatta akusta irti ja vastaus: "näin ennenkin" Siis pelkästään ratin takaa kaksi ruuvia auki ja turvatyyny käteen. Turvatyynyn johtoa ei tarvitse ottaa irti, niin ei ala valo palamaan. Tässä vaiheessa voi jo todeta onko hiili piipissä kunnossa (pitäisi kuulema olla vielä 90-luvun autoissa, omani -95). Samoin pystyy tarkistamaan piipin maadoitusrenkaan maajohdon kunnon, minulla oli tämän maajohdon liitin hapettunut eli maata ei löytynyt, vaikka kuinka paineli ratista piippiä. Liittimen liikuttelu siis auttoi. Olin tätä ennen jo tarkistanut äänitorvien pelaamisen ja sähkön kulun torville. Nämä maaviat on hauskoja:) Silti varmasti kannattaa tuo miinusjohto irroittaa akusta ohjeiden mukaisesti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen