Tarvitsisin 3000-4000 siirrettä ja olen lähetellyt kuvia BHR ja PHR -klinikoille.
PHR tekisi FUE tekniikalla 4000 siirrettä 8000 eurolla (kaksi erillistä sessiota) ja BHR suositteli minulle strip tekniikkaa jolloin hinnaksi tulee yli 10000 euroa.
Saako PHR klinikalla halvalla hyvää? En nyt tiedä kumman valitsisin.
4000 megasessio, missähän kannattaisi
7
1184
Vastaukset
- harkits
Olikin tullut PHR:ltä tarkennusta operaatiosta. He tekisivät kaksi sessiota joista toinen suoritettaisiin aikaisintaan kuukauden kuluttua ensimmäisestä operaatiosta. Hinta ei sitten olekaan 8000 euroa vaan yhteensä 10000 euroa.
Ensimmäisessä sessiossa siirrettäisiin 3000 graftia (hinta 6500 euroa) ja toisessa 1000 graftia (hinta 3500 euroa). - juho kuula
en lähtisi tekemään noin isoa operaatiota FUE:lla. Noin isojen FUE-sessioiden lopputulokset näyttävät olevan melkoista arpapeliä. Lisäksi Prohairclinicille en menisi muutenkaan.
Jos olet valmis lähtemään Euroopan ulkopuolelle, niin kyllähän Hasson&Wong on strip-tekniikassa aivan ylivoimainen. - pääoma
Olen menossa 9.4 belgiaan strip-operaatioon.
HAIR TRANSPLANT CLINIC DR. FERIDUNI
Hinnat ovat Nordstromiin verrattuna todella
edulliset. Tulokset näyttää nettisivulla
erinomaisilta.
A hair restoration procedure with 1000 follicular units 2 950,- EURO
A hair restoration procedure with 1500 follicular units 3 450,- EURO
A hair restoration procedure with 2000 follicular units 4 450,- EURO
A hair restoration procedure with 2500 follicular units 5 450,- EURO
A hair restoration procedure with 3000 follicular units 6 450,- EURO
A hair restoration procedure with 3500 follicular units 7 450,- EURO
A hair restoration procedure with 4000 follicular units 8 450,- EURO- juho kuula
olen seurannut hiustensiirtojuttuja eri foorumeilla yli viisi vuotta, enkä kertaakaan ole kuullut moisesta klinikasta. Mene Bisangalle (Bryssel), hän on erittäin arvostettu alalla eikä hinnat varmaan edes ole tuota kalliimmat. Kuviin ei kannata uskoa muutenkaan.
- harkits
juho kuula kirjoitti:
olen seurannut hiustensiirtojuttuja eri foorumeilla yli viisi vuotta, enkä kertaakaan ole kuullut moisesta klinikasta. Mene Bisangalle (Bryssel), hän on erittäin arvostettu alalla eikä hinnat varmaan edes ole tuota kalliimmat. Kuviin ei kannata uskoa muutenkaan.
BHR klinikalla (Bisanga) 4001 siirrettä maksaa 10202,55 euroa.
- harkits
Tuo Dr. Feriduni vaikuttaa lupaavalta. Ainakin haarweb.nl:n keskustelufoorumilla hänellä on hyvä maine.
- pääoma
Myös etelä-Ruotsissa (Lund) todella edullinen
New Hair Clinic
Ruotsalainen tiimi, tehnyt paljon.
http://www.newhairclinic.se/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873567
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871413- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.308968- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845