Lankesin sitten ostamaan sellaisen värisevän pienen pupun. Patterit kesti noin 5 min! Että v...ttaa!!!
Klitoriskiihotin
14
2620
Vastaukset
- se oli
Jos vibra käyttää pieniä nappipattereita, niin käyttö tulee kalliiksi...
Pupuja saa ihan normaaliparistoillakin toimivana, mutta paristokotelo piuhoineen ei ole kiva, tai toisaalta pääsehän sitä sitten säätämään touhun aikana.karhu paras kiihotin,toimii sormipatterilla,tosi tehokas ja kestävä...myös miehille sormen jatkeeksi!!suosittelen!!
- karhun,.,.,
typykkä40 kirjoitti:
karhu paras kiihotin,toimii sormipatterilla,tosi tehokas ja kestävä...myös miehille sormen jatkeeksi!!suosittelen!!
Itselleni maskoi 13 e ja olen mies, ajattelin kokeilla terskaan josko teho riittäisi vaikutuksen aikaansaamiseksi, herkkä paikkahan sekin on, kuten klitta kissoilla. Ihan kivastihan toi värisee, vielä en ole kokeillut kuin hipaisten ei duunissa oikein voi vapautuneesti, kestää niin kauan saada kun en ole mikään pikalaukoja. Hieman epäilen et riittääkä värinä orkkuun saakka, et onko riittävän voimakas,
- et karhuukin tarvii.
typykkä40 kirjoitti:
karhu paras kiihotin,toimii sormipatterilla,tosi tehokas ja kestävä...myös miehille sormen jatkeeksi!!suosittelen!!
Jos oesit miun kaenalos, niin ei karhuja tarviis.
Miun sormet toimis muutenkii ja muuki.
Mut ne vaen on varattuja omallein.
Käytä sie vain karhuus. - nuarmän
typykkä40 kirjoitti:
omalla eukolla ei karhu tuntunu missää.. ainoo mist ollu iloa niin sininen mini delfiini, kerran erehdyttiin punanen ostamaa ja oli ihan surkea.. luultiin ettei olis värillä väliä mutta kyllä ovat ihan erilaisia sininen ja punanen.. erittäin huono puoli delfiinissä on kyllä se että se hajoaa hyvin herkästi, ilman mitää paiskomisia normaalikäytössä hajonnu moni delfiini.. eka kesti vuoden, toka kuukauden, kolmas pari käyttökertaa, punanen välis ei siis tuntunu missää ja nyt neljäs viel ehjä mut eipä tuota oo käytettykkää viel... teho myös lakkaa hyvin nopeesti kun patterit vähänki tyhjenee, yks käyttökerta per patteri.. ladattavat patterit suosiossa..
- KatariinaF
Ihme lässytystä parin pariston takia. Jos sulla tähän ei ole varaa niin mene töihin, http://www.pupujussi.com/nappiparisto-lr44-p-2783.html
- no jo on
Näin ekoliglosista syistä olen katsellut ladattavia leluja,perhoset ovat miun makuun.
- laite
Minulla on ollut sellainen pieni klitoriskiihotin jo ainakin 2 vuotta ja kyllä sen patterit on kestäneet ihan hyvin monet sessiot.
Siihen menee 3 nappiparistoa ja yllättävän monta kertaa sillä saa surrutella, ennekuin vauhti alkaa hidastua ja on taas aika vaihtaa paristot.
Tämä pieni ja kätevä apuväline on minusta kaikkein paras lelu, sillä ne isommat puput, joissa on kylkiäisenä varren tyvessä klitoriskiihotin, ne ovat tosi huonoja kestämään...niitä minulla on ollut ainakin 5 ja kaikki ovat hyytyneet jo muutaman viikon käytön jälkeen.
Jos sinun laitteesi ei kestänyt viittä minuttia kauempaa, niin siinä on kyllä joku vika ja kauppa vaihtaa sen kyllä toiseen laitteeseen. Minäkin olen joskus vienyt risan vehkeen takaisin ja sain uuden tilalle. Kyllä näilläkin tavaroilla sentään joku kuluttajansuoja on. Eli vaihda hyrräsi ja saat pitkäksi aikaa kivan lelun :) - 2sormi
edvarttia! Kyl ilo irtoo ja ukkokin tykkää kun kun munille vähän hierasee sillä! Patterit kestää vaik kuin kauan!
- suosikkini
Olen kokeillut useita klitoriskiihottimia. Niistä, joita olen kokeillut on karhu paras. Aikaisemmin käytin delfiiniä, mutta se meni rikki tosi helposti. Olenkin kiinnostunut tietämään onko olemassa karhusta voimakkaampia tärisyttimiä?
- eipikkuparistoille
- eka lelu
Ostin vaimolleni kanssa ensimmäisen sellaisen pienen sauvan nappiparistoilla. Sitten kokeilimme ja kiihotuimme mutta noin 5 minuutin jälkeen kanssa patterit loppui ja sauva hyytyi? Meinasi päästä nauru........... mutta ei auttanut kuin jatkaa nuolemalla.
- virta..
Itsekkin joskus ihmettelin että miten voi pupusta loppua virta niin nopeasti. Syy löytyy itse tärisyttimestä. Joten ei kun tutkimaan...
Kun vibran kääntää säätimestä päälle ja pysäyttää säädön juuri siihen kun se on juuri käynnistynyt, kuluttaa se kohtuullisesti sähköä. Itse säätölaite on logaritminen, jolloin jokainen 5% tehon lisäys kuluttaa kaksinkertaisen määrän virtaa. Eli 10% lisää voimaa pupuun, ja virtaa kuluu nelinkertainen määrä. Kun tehoa on säädetty yli puolen kierroksen, ovat patterit käytännössä oikosulussa, jolloin niiden käyttöikä on suht. lyhyt. Siinä ei auta alkcalipatteritkaan, niin nopea on tehon syönti.
Jos haluaa tehoa niin Rayovac:illa on yhden watin hopea pattereita. Niiden jännite pysyy korkeammalla kuormitettuna kuin ruskohiili pattereilla. Sen vuoksi pienemmällä virralla saa suuremman tehon.
Kun käyttää näitä kiihottimia, niin kannattaa kääntää tehoa juuri sen verran, että laite lähtee käyntiin. Sen jälkeen sillä voikin sitten suristella nelisen tuntia yhteen menoon... jos jaksaa. - rahat takas
Onko kukaan muu ostanut "pikkutuhma" nimisestä netti liikkeestä seksi välineitä, myyvät paskoja tuotteita, ostin penisrenkaan vibralla joka toimi hetken kun käynnistin ja hyytyi, sekä terskan harjoittajan ei todellakaan tee mitä lupaavat tuossa myynti ilmoituksessaan, muna menee suoraan imu aukkoon ja kääntyy mutkalle ja jos pidät laitetta terskan päässä hankalaa ja ei saa kunnon ali painetta kun vuotaa tiivisteestä, laitteen nimi pitäs olla penispumppu alle 11cm sille munille eikä mikään terskan harjoittaja koska siihen siitä ei ole, kuluttaja asiamies kertoi mulle että niitten markkinointi lupaa enempi mitä laite on, eli rahat on oikeus saada takaisin, sekä toi benis rengas kuuluu etämyynnin piiriin ostajalla on oikeus 14v kuluessa palauttaa tuote sekä saa aukaista pakkauksen ja tutustua siihen, tässä tapauksessahan tuote oli viallinen eli ei mitään epäselvää, kaikki kusetetuksi joutuneet ja laiteeseen pettyneet vaatikaa rahat takaisin niin kuin minäkin, moni ei kehtaa ruveta tappelemaan tälläisissä asioissa, pettyvät ja heittävät tavarat roskiin kun eivät osaa tai kehtaa hakea oikeutta itselleen, varokaa kyseistä firmaa Avilant Oy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862