Saako

Ari emmapystin

tänä vuonna? Olisi jo aika.

44

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä ole edes

      ehdolla missään kategoriassa - ei edes yleisöäänestyksessä.

      • todellakaan

        ole "toimittajien" suosikkipoika ;)


      • ei ole toimittajien
        todellakaan kirjoitti:

        ole "toimittajien" suosikkipoika ;)

        suosikki, niin onko vika noissa toimittajissa?


      • idols-kilpailun
        ei ole toimittajien kirjoitti:

        suosikki, niin onko vika noissa toimittajissa?

        voittajan olisi aikanaan pitänyt avata toimittajille vaatekaappinsa, avautua vaikeasta lapsuudestaan ja kuolleista sukulaisistaan ja romanssihuhuista :)


      • ylypeeeeä
        todellakaan kirjoitti:

        ole "toimittajien" suosikkipoika ;)

        ari eikö ole kiva kun amorphis pokkasi emman , se sentään on kunnon metallia ja kiva tyyppi se yksi karvapää joka siinä puhui tosi hienosti .onnea onnea onnea !!!


      • agkfdg
        ylypeeeeä kirjoitti:

        ari eikö ole kiva kun amorphis pokkasi emman , se sentään on kunnon metallia ja kiva tyyppi se yksi karvapää joka siinä puhui tosi hienosti .onnea onnea onnea !!!

        Aristakin kivaa, kun se on aina tykännyt niiden musasta, etkö tiennyt?


    • ehdokkaat

      valitsee kun siellä on aina samat Annat ja Vesku Loirit ja Sturmikset ym?

      • perusteella

    • se tarvitsee

      sitä pottaa?

      • olisi kätevä

        spotta ej på gålvet :D


      • ettei
        olisi kätevä kirjoitti:

        spotta ej på gålvet :D

        rouva suutu.


      • sille sellanen osotus

        että ees joku tykkää


      • siitä muutenkin
        sille sellanen osotus kirjoitti:

        että ees joku tykkää

        vaikka ei ikinä saisi yhtään pystiä ja kyllä se sen tietää.


      • Mitä ihmeen virkaa
        siitä muutenkin kirjoitti:

        vaikka ei ikinä saisi yhtään pystiä ja kyllä se sen tietää.

        tommosilla pysteillä on? Mulle ainakin Ari ja sen uskomaton ääni on rakkaita ja tärkeitä ilman mitään pölyä kerääviä kaapinpäällisiä.


      • olisi kannattanut
        Mitä ihmeen virkaa kirjoitti:

        tommosilla pysteillä on? Mulle ainakin Ari ja sen uskomaton ääni on rakkaita ja tärkeitä ilman mitään pölyä kerääviä kaapinpäällisiä.

        sanoa ettei tuollaisilla pysteillä ole mitään virkaa...

        Se kuulostaa vähän ketulta ja pihlajanmarjoilta...

        Kai sitä voi sentään onnitella niitä jotka ovat ehdolla ja sen pystin saavat? Vai onko se yhtä tyhjän kanssa vain koska Ari ei ole ehdolla?

        Arista saa toki tykätä vaikkei olekaan. Ei ole minunkaan idolini ehdolla, eikä varmaan tule olemaankaan...


      • pitäis onnitella
        olisi kannattanut kirjoitti:

        sanoa ettei tuollaisilla pysteillä ole mitään virkaa...

        Se kuulostaa vähän ketulta ja pihlajanmarjoilta...

        Kai sitä voi sentään onnitella niitä jotka ovat ehdolla ja sen pystin saavat? Vai onko se yhtä tyhjän kanssa vain koska Ari ei ole ehdolla?

        Arista saa toki tykätä vaikkei olekaan. Ei ole minunkaan idolini ehdolla, eikä varmaan tule olemaankaan...

        ketään muita artisteja. jos jotain kiinnostaa onnitella, menköön ao palstoille onnittelemaan. mä en ainakaan ala tota provoa mielistelemään;D


      • tollasessa
        olisi kannattanut kirjoitti:

        sanoa ettei tuollaisilla pysteillä ole mitään virkaa...

        Se kuulostaa vähän ketulta ja pihlajanmarjoilta...

        Kai sitä voi sentään onnitella niitä jotka ovat ehdolla ja sen pystin saavat? Vai onko se yhtä tyhjän kanssa vain koska Ari ei ole ehdolla?

        Arista saa toki tykätä vaikkei olekaan. Ei ole minunkaan idolini ehdolla, eikä varmaan tule olemaankaan...

        kisassa ehdolla. Sehän on ensisijaisesti metalli-bändin laulaja ja vaan sivutöikseen sooloartisti. Eri asia sitten, jos Amoral on bändinä joskus ehdolla, mut mä luulen että niillä on mielessä aika monta muuta asiaa, jota ne haluaa enemmän, kun jonkun pystin...


      • onnitellaan sit
        olisi kannattanut kirjoitti:

        sanoa ettei tuollaisilla pysteillä ole mitään virkaa...

        Se kuulostaa vähän ketulta ja pihlajanmarjoilta...

        Kai sitä voi sentään onnitella niitä jotka ovat ehdolla ja sen pystin saavat? Vai onko se yhtä tyhjän kanssa vain koska Ari ei ole ehdolla?

        Arista saa toki tykätä vaikkei olekaan. Ei ole minunkaan idolini ehdolla, eikä varmaan tule olemaankaan...

        Diabloo, Children Of Bodomia ja Stam1naa! Toivottavasti näistä joku voittaa ton heavymetal sarjan ja taitaa COB olla vuoden yhtye sarjassa. Muut on sit ihan yhdentekeviä.


      • varmaan muutakin
        tollasessa kirjoitti:

        kisassa ehdolla. Sehän on ensisijaisesti metalli-bändin laulaja ja vaan sivutöikseen sooloartisti. Eri asia sitten, jos Amoral on bändinä joskus ehdolla, mut mä luulen että niillä on mielessä aika monta muuta asiaa, jota ne haluaa enemmän, kun jonkun pystin...

        mielessä mutta eikös tää pysti kuitenkin kuvasta jonkinlaista menestystä musiikkiuralla? Ei kai ne itseään kukaan sinne tyrkytä vaan ne valitaan sinne tietyin perustein ja Ari ei matsannut vaan tässä tapauksessa tohon joukkoon. Olikos se muuten viime vuonnakaan mukana? Kyllähän tuolla johonkin kategoriaan olisi voinut sopiakin mutta ei ole vain valittu jostain syystä.


      • ei kuulu
        olisi kannattanut kirjoitti:

        sanoa ettei tuollaisilla pysteillä ole mitään virkaa...

        Se kuulostaa vähän ketulta ja pihlajanmarjoilta...

        Kai sitä voi sentään onnitella niitä jotka ovat ehdolla ja sen pystin saavat? Vai onko se yhtä tyhjän kanssa vain koska Ari ei ole ehdolla?

        Arista saa toki tykätä vaikkei olekaan. Ei ole minunkaan idolini ehdolla, eikä varmaan tule olemaankaan...

        tänne, koska Ari Koivunen eikä Amoral ole ehdolla. Siirtykääs pennut tsättäilemään sinne missä aihe on ajankohtainen.


      • ole väliä
        siitä muutenkin kirjoitti:

        vaikka ei ikinä saisi yhtään pystiä ja kyllä se sen tietää.

        vaan omalla musiikkimaulla.


      • jos ois
        tollasessa kirjoitti:

        kisassa ehdolla. Sehän on ensisijaisesti metalli-bändin laulaja ja vaan sivutöikseen sooloartisti. Eri asia sitten, jos Amoral on bändinä joskus ehdolla, mut mä luulen että niillä on mielessä aika monta muuta asiaa, jota ne haluaa enemmän, kun jonkun pystin...

        viime vuoden aikana "menestynyt musiikillisesti ja kaupallisesti äänitealalla".


      • ei se oo
        jos ois kirjoitti:

        viime vuoden aikana "menestynyt musiikillisesti ja kaupallisesti äänitealalla".

        sooloartisti.


    • IHANA!!

      ja siis miten loistavasti sujuu livenä.. On se ykkönen! emma-palkintoja sataa...

      • ja tanssii

        niin mahtavasti.;)


      • harmi että

        se laulaa niin paskaa musaa :(


    • palkinto

      meinaan Aleksi Laiholle \,,/

      • olen

        samaa mieltä. Mä pelkäsin et sturmarit vie sen.


      • sentään sai

        sen.


      • älkää nyt pätekö

        ei koivusen ja cobin fanitus tee teistä hevareita.

        ps se on alexi


      • joo vittu
        älkää nyt pätekö kirjoitti:

        ei koivusen ja cobin fanitus tee teistä hevareita.

        ps se on alexi

        burzum on niinku vittu kova siin on niinku asenetta ja nytku varg on vapaana nii heil metal \,,/ mut kyl meshuggahki on aika kova vaikkei bläkkist ookkaa niinku vaik immortal tai sit just burzum


      • voisiks nyt olla
        joo vittu kirjoitti:

        burzum on niinku vittu kova siin on niinku asenetta ja nytku varg on vapaana nii heil metal \,,/ mut kyl meshuggahki on aika kova vaikkei bläkkist ookkaa niinku vaik immortal tai sit just burzum

        häiritsemäst kun mä täss kuuntele hear my callii ja virkaan samalla papalle lapaset sit mä käyn vahan äänestää arii nrjlle et späm späm vaa


      • sitten niitä
        voisiks nyt olla kirjoitti:

        häiritsemäst kun mä täss kuuntele hear my callii ja virkaan samalla papalle lapaset sit mä käyn vahan äänestää arii nrjlle et späm späm vaa

        Himotuimpia.


      • amoralii
        voisiks nyt olla kirjoitti:

        häiritsemäst kun mä täss kuuntele hear my callii ja virkaan samalla papalle lapaset sit mä käyn vahan äänestää arii nrjlle et späm späm vaa

        eikä tommost paskaa :)


    • emmoi eikä pulutzereit

      saada. riittää et duunaa musaa jota woi diggailla. sama pätee kaikkiin.

    • saanet monet

      muutkaan hyvin ansiointuneet mm. negative, him, nightwish, Kari Tapio, Jari Sillanpää ja paljon muita hyviä laulajia.

    • goLRJ

      Koivuselle tänäkään vuonna. Ohi meni.

      • notredäm

        niitä ollut vaillakaan. Emmat on levy-yhtiöiden valintoja kaupalliselta pohjalta paitsi yleisöemma, joka on kansan valinta. Onnittelut Tähkälle!


      • bNP
        notredäm kirjoitti:

        niitä ollut vaillakaan. Emmat on levy-yhtiöiden valintoja kaupalliselta pohjalta paitsi yleisöemma, joka on kansan valinta. Onnittelut Tähkälle!

        Ari ei tartte mainosta, ei pystejä, ei listasijoituksia, ei ostajia, ei keikkoja, ei julkisuutta. Ari tarttee tehdä musaa kaikessa rauhassa minkä taitaa ja laulella metsän puille. Muulla ei välii.


      • WWWWMMM
        bNP kirjoitti:

        Ari ei tartte mainosta, ei pystejä, ei listasijoituksia, ei ostajia, ei keikkoja, ei julkisuutta. Ari tarttee tehdä musaa kaikessa rauhassa minkä taitaa ja laulella metsän puille. Muulla ei välii.

        ei henkilöit jotes sitä mainostetaan wast sit ku sitä tulee ja muulle julkisuudel ei wäliks. noi idols yms paskakisat wääristää palettii ja painottaa liikaa persoonii ja kaikkee oheispaskaa ku musa on kuiteski aina se pääasia.


      • p-nuolija
        WWWWMMM kirjoitti:

        ei henkilöit jotes sitä mainostetaan wast sit ku sitä tulee ja muulle julkisuudel ei wäliks. noi idols yms paskakisat wääristää palettii ja painottaa liikaa persoonii ja kaikkee oheispaskaa ku musa on kuiteski aina se pääasia.

        emmojen jakelu idols-artisteille on ihan hanurista. anna puun 4 emmaa on kyllä järkyttävää. emmoilla ei ole enää mitään arvostusta.


      • LLLLLLLLLLLLOL
        p-nuolija kirjoitti:

        emmojen jakelu idols-artisteille on ihan hanurista. anna puun 4 emmaa on kyllä järkyttävää. emmoilla ei ole enää mitään arvostusta.

        kyllä arvostus on aika vähissä ilman emmaakin - ainakin tän palstan päähenkilöä ajatellen.


      • WWWWWMMM
        LLLLLLLLLLLLOL kirjoitti:

        kyllä arvostus on aika vähissä ilman emmaakin - ainakin tän palstan päähenkilöä ajatellen.

        on eikä kukaan henkilö mut ilmeisest sun musankuuntelu on riippuwaist wain persoonist joten musa ei oo sun juttus olleskaa. musa tai ainaski hywä musa on joukkuelaji ja kyse on kokonaisuudest. koklaa waik sen sijast yksilölajeihin keskittywää urheiluu;)))


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe