enkä tiedä mitä tehdä.
pelkään että löydät jonkun elämäsi naisen ja jään rannalle ruikuttamaan.
olen rakastunut sinuun.
7
984
Vastaukset
- haluaa..
kuulostaa epätoivoiselta ja särkeä sun unelmaasi ,mutta jos tänne joutuu tunnustamaan rakkauttaan,on asia jo melko heikolla pohjalla,,,etsi iloa elämääsi toisaalta ,,,se kannattaa.
- osoita
ne tunteesi hänelle, älä tänne. Mut jos tunnet jo valmiiksi, että jäät todella rannalle jossain vaiheessa, niin ei kannata yrittää näyttää niitä tunteitaan. Kyllä rakastumisen tunteetkin menee aikanaan ohi,eli aika tässäkin tapauksessa. Oletko yhtä kilpailukykyinen muihin ehdokkaisiin nähden, itse en edes yritä jos muita pörrää ympärillä, odotan, että hän itse tulee ja osoittaa tunteensa minua kohtaan, jos niitä on, niin hän tulee kyllä.
- voi ajatella
osoita kirjoitti:
ne tunteesi hänelle, älä tänne. Mut jos tunnet jo valmiiksi, että jäät todella rannalle jossain vaiheessa, niin ei kannata yrittää näyttää niitä tunteitaan. Kyllä rakastumisen tunteetkin menee aikanaan ohi,eli aika tässäkin tapauksessa. Oletko yhtä kilpailukykyinen muihin ehdokkaisiin nähden, itse en edes yritä jos muita pörrää ympärillä, odotan, että hän itse tulee ja osoittaa tunteensa minua kohtaan, jos niitä on, niin hän tulee kyllä.
sinusta sanoin "että itse en edes yritä jos muita pörrää ympärillä, odotan, että hän itse tulee ja osoittaa tunteensa minua kohtaan, jos niitä on, niin hän tulee kyllä. "
Ja soppa on valmis, kumpikaan ei tee mitään.
Ja ollaan täällä. - olen sinun
voi ajatella kirjoitti:
sinusta sanoin "että itse en edes yritä jos muita pörrää ympärillä, odotan, että hän itse tulee ja osoittaa tunteensa minua kohtaan, jos niitä on, niin hän tulee kyllä. "
Ja ollaan täällä.saat minut niin onnelliseksi.ja tyytyväiseksi ja tuntemaan jotain mitä en ole koskaan tuntenut ja se on mahtavaa.
- tekin vain itsellenne
voi ajatella kirjoitti:
Ja ollaan täällä.joku rakkauden kohde jok asaa olonne yhtä hyväksi kuin tämä saa minut.
- ja arvostat ..?
olen sinun kirjoitti:
saat minut niin onnelliseksi.ja tyytyväiseksi ja tuntemaan jotain mitä en ole koskaan tuntenut ja se on mahtavaa.
tuntematonta ihmistä ?
- parasta antia
olen sinun kirjoitti:
saat minut niin onnelliseksi.ja tyytyväiseksi ja tuntemaan jotain mitä en ole koskaan tuntenut ja se on mahtavaa.
tosiaan. Isoja sanoja tuuleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760