Hääkampaus epäonnistui

berisa

Hei, minulla oli häät helmikuussa ja kaikki meni muuten hyvin, mutta muutama juttu jäi harmittamaan. Mentiin siis miehen kanssa naimisiin helmikuun puolivälissä Tampereella, miehen kotikunnassa, itse olen kotoisin Hämeenlinnasta. Häät olivat kirkkohäät ja tietysti kaikki sukulaiset olivat paikalla. Itse kävin hääpäivä aamuna kampaajalla ja kaikki meni pieleen. Kampaaja leikkasi hiukseni aivan liian lyhyiksi ja permanenttia kähertäessään jopa hieman poltti hiukseni ja kampaamoon levisi palaneen haju. No kampaaja ei veloittanut minulta maksua, mutta menin kuitenkin kotiin itku kurkussa itkien.

Oma fiilis oli siis sitämyöten pilalla ja koko ajan mietein, että kaikki näkevät hirveän kampaukseni. Mies kuitenkin lohdutti. Toinen päivän takaisku tuli kuin oma isäni takelteli hääpuheessaan ja menin aivan noloksi ja punastelin. No hääyö oli kyllä ihana!

47

25673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampaamomainos...

      heh, ei kai kukaan ota leikkausta ja käsittelyä hääpäivänä, ne hoidetaan ennakkoon, hääpäivänä vain kampaus... siitäkin voi tehdä koeversion etukäteen...

      • useimmiten

        ..eikä permis ole "kärventämistä", josta tulee palaneen hajua:))
        Mutta hupaisiahan nämä aloitukset ovat. Valtaosa niistä on lähtenyt samoista hyppysistä. Katso vaikka toistuvaa kaavaa lauserakenteissa ja aloitustavassa. Paljossa muussakin:) Mutta vastaillaan huviksemme.


      • hiät uusiks
        useimmiten kirjoitti:

        ..eikä permis ole "kärventämistä", josta tulee palaneen hajua:))
        Mutta hupaisiahan nämä aloitukset ovat. Valtaosa niistä on lähtenyt samoista hyppysistä. Katso vaikka toistuvaa kaavaa lauserakenteissa ja aloitustavassa. Paljossa muussakin:) Mutta vastaillaan huviksemme.

        että menikin se sinun kanan peen näköinen kampaus pilaamaan koko häät. Siihen ei ole muuta mahista kuin ero ja häät uusiksi uuden ukon kanssa. On häpeä mennä uudelleen saman suvun eteen uudella kampauksella. Voi voi me otamme kamalan hirveästi osaa tähän traumaan joka järkytti maailmasi pois paskikseltaan.


      • Onko järkee; vai?

        Täytyy olla tyhmä joka menee hääpäivänä leikkauttaman hiuksensa, ja ottaa permanentin !

        Ensinnäkin NAISELLA ei tule olla "kynityt" hiukset
        on useamman MIEHEN mielipide, toiseksi ei PUNAISET, kolmanneksi, ei "sähköiskun saaneen" permanettiä, kuin 60 luvun mummolla.

        Hiustyyli tulee hakea jo kauan ennen ; häitä !

        Ei se KAMPAAJAKAAN tee ihmeitä; jos ei ole edelletyksiä; mitä asiakas haluaa?

        NAISELLA , NAISEN PITUINEN TUKKA, jota hoidettu vuosia, ja tyyli löydetty!


      • kampaajatyttönen1
        useimmiten kirjoitti:

        ..eikä permis ole "kärventämistä", josta tulee palaneen hajua:))
        Mutta hupaisiahan nämä aloitukset ovat. Valtaosa niistä on lähtenyt samoista hyppysistä. Katso vaikka toistuvaa kaavaa lauserakenteissa ja aloitustavassa. Paljossa muussakin:) Mutta vastaillaan huviksemme.

        No se on kyllä totta :) hiuksesta ei lähde permanenttauksen yhteydessä palaneen hajua, vaikka hius "palaisikin".


      • daah...
        Onko järkee; vai? kirjoitti:

        Täytyy olla tyhmä joka menee hääpäivänä leikkauttaman hiuksensa, ja ottaa permanentin !

        Ensinnäkin NAISELLA ei tule olla "kynityt" hiukset
        on useamman MIEHEN mielipide, toiseksi ei PUNAISET, kolmanneksi, ei "sähköiskun saaneen" permanettiä, kuin 60 luvun mummolla.

        Hiustyyli tulee hakea jo kauan ennen ; häitä !

        Ei se KAMPAAJAKAAN tee ihmeitä; jos ei ole edelletyksiä; mitä asiakas haluaa?

        NAISELLA , NAISEN PITUINEN TUKKA, jota hoidettu vuosia, ja tyyli löydetty!

        ...Ensinnäkin naisella saa ihan minkä pituinen tukka tahansa....ja ihan sen värinen kuin itse tykkää ja permiksellä tai ilman...


      • hyviä vinkkejä hääkampaukseen

        kannattaa katsoa ;)


      • dadaa---
        Onko järkee; vai? kirjoitti:

        Täytyy olla tyhmä joka menee hääpäivänä leikkauttaman hiuksensa, ja ottaa permanentin !

        Ensinnäkin NAISELLA ei tule olla "kynityt" hiukset
        on useamman MIEHEN mielipide, toiseksi ei PUNAISET, kolmanneksi, ei "sähköiskun saaneen" permanettiä, kuin 60 luvun mummolla.

        Hiustyyli tulee hakea jo kauan ennen ; häitä !

        Ei se KAMPAAJAKAAN tee ihmeitä; jos ei ole edelletyksiä; mitä asiakas haluaa?

        NAISELLA , NAISEN PITUINEN TUKKA, jota hoidettu vuosia, ja tyyli löydetty!

        Naisella saa ja pitää olla itsensä näköinen ja pituinen kuontalo!!!! Vanhahtavaa ajattelua että naisella oltava naisen mittaiset hiukset!!! Nainen osaa olla naisellinen oli sillä minkälainen kuontalo tahansa!!! Se on kantajasta ja katsojasta kiinni!!!!


      • ja blaa...
        Onko järkee; vai? kirjoitti:

        Täytyy olla tyhmä joka menee hääpäivänä leikkauttaman hiuksensa, ja ottaa permanentin !

        Ensinnäkin NAISELLA ei tule olla "kynityt" hiukset
        on useamman MIEHEN mielipide, toiseksi ei PUNAISET, kolmanneksi, ei "sähköiskun saaneen" permanettiä, kuin 60 luvun mummolla.

        Hiustyyli tulee hakea jo kauan ennen ; häitä !

        Ei se KAMPAAJAKAAN tee ihmeitä; jos ei ole edelletyksiä; mitä asiakas haluaa?

        NAISELLA , NAISEN PITUINEN TUKKA, jota hoidettu vuosia, ja tyyli löydetty!

        Haha, ja mistähän tällaiset käsitykset ovat lähtöisin?

        Siis toki jokaisella saa olla oma mielipide siitä, että millaisista hiuksista toisella pitää, mutta mitään _oikeita_ ei-saa -sääntöjä ei ole olemassakaan.

        Minulla oli monta vuotta punaiset hiukset, pituuskin vaihteli ihan lyhyen ja pitkän välillä. Tälläkin hetkellä osa hiuksista on punaiseksi värjätty, pituus vähän yli olkapäiden.

        Joillakin vain lyhyt tukka näyttää paremmalta. Suomalainen maantienvärinen ohut hiirenhäntä ei aina ole ihan edullisimmillaan pitkänä.

        Ja mitä väliä loppujen lopuksi on sillä miehen mielipiteellä? Naisen itsensähän päässä ne hiukset ovat ja Suomessa käsittääkseni nainen saa tehdä itse omat päätöksensä ;) Ja makuasioitahan nuo loppujen lopuksi ovat, moni pitää pitkästä, mutta aivan samallalailla on niitä, jotka pitävät lyhyestä tukasta.


    • loomnn

      Niinpä, komppaan ekaa vastaajaa, eihän kukaan ota leikkausta vasta vihkipäivän aamuna.

    • Ninna

      Siitä on kyllä varmaan 20 vuotta kun minulle hiusten kestokiharrus on tehty, mutta vaikka latvoja joskus hieman "kärventyi" niin ei niistä mitään palaneen käryä nouse. Sitä vain kutsutaan "palamiseksi", ei ne oikeasti pala niinkuin tulella poltettaessa.

      Tämä aloitus oli niin provo kuin voi olla.
      Lisäksi ainkain ennen leikkaus tehtiin vasta kiharruksen jälkeen...

      Eikä KUKAAN kampaaja ota kestokiharrusta ja leikkausta hääpäivän aamuun...
      Surkean epäonnistunut avaus.

      "mutta menin kuitenkin kotiin itku kurkussa itkien"...? Siis itku itki kurkussa? Muahahahahaaaaa =D

      • MUMMOILLE

        HELLOUS - permanenttiä ei juuri enään käytä, kun mummot ja varsinkin lyhyisiin hiuksiin aivan turha. Tänä päivänä on niin hyvät hiustenhoitotuotteet, että varmasti kampaus niillä onnistuu itseltääkin lyhyisiin hiuksiin. On sitä ongelmat ja todellakin: eiköhän hääpäivänä ole muutakin tekemistä, kun istua kampaajalla - äly hoi älä jätä!!


      • eräs kauneudenalan konkari
        MUMMOILLE kirjoitti:

        HELLOUS - permanenttiä ei juuri enään käytä, kun mummot ja varsinkin lyhyisiin hiuksiin aivan turha. Tänä päivänä on niin hyvät hiustenhoitotuotteet, että varmasti kampaus niillä onnistuu itseltääkin lyhyisiin hiuksiin. On sitä ongelmat ja todellakin: eiköhän hääpäivänä ole muutakin tekemistä, kun istua kampaajalla - äly hoi älä jätä!!

        Aikaansa seuraavat tietävät, että permanentit ovat kyllä muotia taas!


      • Kemiankin tunnilla joskus i...

        Muahahaa ku sä oot hauska...! xD

        Aivan sama kuinka provoa nämä keskustelut ovat (tuntuvat kaikki olevan), mutta pakko kommentoida, että palaa voi muutenkin kuin näkyvinä liekkeinä. Palaminen tapahtuu kun jotain ainetta yhdistyy happeen niin, että siitä vapautuu runsaasti lämpöä. Kemiallisilla aineilla on oma palamispisteensä. Syöpyminenkin on eräänlaista palamista, eikä siinä näy liekkejä.


    • olla tylsää.

      get a life.

    • Virya

      Ketkä ne nyt ajattelivatkaan sillä alapäällään?

    • kiharruskäsittelyaineista

      EI VOI TULLA palaneenhajua. Ja koskaan en ole enää hääpäivän aamuna kenellekkään tehnyt muita käsittelyjä kuin pesun, hoidon ja kampauksen. Leikkuut ja kiharat sekä värit tehdään vähintää viikkoa aiemmin... Nyt en voi kun todeta, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis....

    • IIIIIIIK!

      Ongelmat on...huh huh.

      Häistä pitäisi nauttia, ei stressata. Liikaa odotuksia, enemmän pettymyksiä.

    • Kikka_69

      Miehen syytä aivan selvästi. Ei tuolla avioliitolla ole tulevaisuutta.

    • Haloo??

      Kuka käski mennä ottamaan permanentin vieraalla kampaajalla ja vielä hääpäivänään?!?!

    • ITKE ITKE

      NO KYLLÄ OLI SINUNKIN HÄÄPÄIVÄSI TODELLA PILALLA KUN IHAN OM ISÄKIN VIELÄ TAKELTELI PUHEISSAAN.... ON SIIN PIENIÄ ONGELMAT JOISTA KASVAA TODELLA ISOOOOOOJA PIENEN IHMISEN MIELESSÄ.. VOI MAAILMA MIKÄ IHANA HÄÄPÄIVÄSI MUUTEN OLI SAIT YÖLLÄ JA KUNNOLLA.

    • bailandobailando

      Aika harmi juttu.. Uskon että on harmittanut aivan kamalasti ja juuri tuosta syystä en koskaan käy kampaajalla vaan värjään että leikkaan hiukseni itse. Jos sinne kampaajalle menee ja jotain pyytää niin harvemmin saa mitä haluaa. Kaiken lisäksi kun osaa itse värjätä hiuksensa ja leikatakkin niin mitäpä sinne kutrejaan tuhoamaan.

    • eihän tuossa nyt kaikki pil...

      nauratte vielä joskus koko kuviolle, ja ukkos voi sanoo että : " Enhän minä tukkaan toki rakastunukkaan, enkä piittaa vaikka näkisin Sun kaljuuntuvan. Sillä aion sua rakastaa aina, aina ja iänkaiken aaaaaaamen. Paljon kauemmin kuin kestää maksaa asuntolaina ja paljon varmemmin kuin koskaan pystyn maksamaan sen.."

      Onneksi olkoon. Toivoo: "Mies vuosimallia 1955"

      • Laulun sanat

        Kuulostaa aivan, kuin olisit suomentanut erään kappaleen sanat.

        " Enhän minä tukkaan toki rakastunukkaan, enkä piittaa vaikka näkisin Sun kaljuuntuvan. Sillä aion sua rakastaa aina, aina ja iänkaiken aaaaaaamen. "

        They say that time takes its toll on a body
        Makes the young girls brown hair turn grey
        But honey, I dont care, Im not in love with your hair
        And if it all fell out well Id love you anyway...

        ...Im gonna love you forever & ever forever & ever
        Forever & ever forever & ever amen


    • jälkiviisaana

      harmi kyllä kun noin kävi!! jälkiviisaana helppo arvostella täällä toisten tekoja. itse varannut jo koekampauksen ja kampauksen mutta eihän siinä hössötyksessä tule kaikkea aateltua jos aikaa ei kamalasti ole suunnitella kaikkea, ja jos haluaa säästää ja ottaa vain juhlakampauksen eikä hääkampausta niin sitähän ei kokeilla kun tehdään suoraan. oma kampaajani oli täynnä jo meidän hääpäiväksi varattu aikaa (elokuu) joten varasin muualta ajan ja toivon että kampaus on näyttävä, mutta kampaajat ovat ihania ja ymmärtäväisiä ja kuuntelevat millaisen kampauksen asiakas haluaa, kiitos siitä kaikille kampaajille =) kertaakaan en ole henk.koht käynyt kampaajalla jolloin olisi tullut tukka josta en pidä.

      • etkö huomannut?

        Etkö huomannut, että alkuperäinen viesti ei suinkaan kertonut jostain todellisesta tapahtumasta, vaan oli jonkun omasta mielestään nokkelan koiranleuan kirjoittama provoviesti. Siis, noin ei käynyt oikeasti.


    • kakktus

      Ymmärrän sua täysin! Muaki ois kyllä harmittanu tollane. :( Mutta kuule, vaikka susta itsestäsi tuntui ikävältä se sattumus, en usko että "pilalle" menneeseen kampaukseesi monet kiinnitti siinä mielessä huomiota. Kokonaisuushan on tärkein ja onnellinen olemus, ei pelkkä kampaus! :) Onnea sulle ja aviomiehellesi!

      PS. Mua ärsyttää täällä se ku ihmiset tulee heti ensimmäisenä huutelemaan, että "JOOO, IHA SELVÄ PROVO!!". Ymmärrän kyllä, että jotku aiheet vaikuttaa hieman epäuskottavilta, mutta miksei voitas tulla tänne keskustelemaa sillä mielellä ja siitä lähtökohdasta, että alottaja puhuu totta? Järki kätee ihmiset. Sitäpaitsi tää juttu ei ainakaa mun mielestä vaikuttanu yhtää provolta.. :/

    • Eroisitte

      Toivottavasti äijäsi tokenee ja panee sinut vaihtoon!!

      Toivottavasti hän löytää vaikka suomi24:stä uuden, ehomman muijan. Toinen maukkaampi vaihtoehto on työpaikkaromanssi, jossa mies näyttää todelliset tunteensa. Kampaa sinä hiuksiasi..

      tv. Mari Turusta

    • Kampaaja(muttei sinun kampa...

      Kaikille tiedoksi , ettei tärkeäksi päiväksi kannata jättää permiksiä, värejä yms.silloin tehdään vaan kampaus.joka on suunniteltu ja koetehty hyvissäajoin ennen juhlapäivää.

      • ole-

        ollut kovin ammattitaitoinen kampaaja kyseessä. Ikävää että päiväsi ei ollut täydellinen.


      • kampaajaneitonen

        En edes sovittua hääkampausta lähde muuttamaan hääpäivänä, jos vaatimalla vaaditaan, niin ehkä sitten, mutta ei yleensä ole vaadittu.

        Muutos ei yleensä ole morsiammen mielestä hyvä, vaikka se olisikin. Morsian on usein hermostunut.


    • kampaajaneitonen

      1. Miksi ihmeessä menit hääpäivän aamuna leikkauttamaan ja permanenttaamaan hiukset?

      Varsinkin permanenttaus olisi hyvä tehdä 2 viikkoa ennen tilaisuutta.

      Juuri tämmöisten mahdollisuuksien takia. Olisi vielä aikaa hoitaa hiukset säädyllisen näköiseksi juuri permanentatuihin hiuksiin ei saa parhainta mahdollista kampausta, koska kihara on juuri tehtynä mahdottoman voimakas (vaikka kyseessä olisi pelkää pehmennys)

      On myös paljon psykologisia syitä, miksi radikaalia muutosta ei tehdä juuri ennen häitä.

      2. Miksi häpeät isääsi?

    • permis

      Hyvä mies. Kukaan nainen ei a) ota permistä ja b) jos ottaa niin vähintään 1vko ennen julkiselle paikalle menoa.

      ....hih..!!

    • vielä pientä

      Moni sulhanen on aamulla herännyt morsiamen vierestä ja ajatellut,voi tauti, minkä näköinen plösö vieressä kuorsaakaan.

    • Kun hääyö

      Ihanasti.Matkallanne tulee varmaan sattumaan vastaavia tapauksia.
      JK.minä olen ajatellut saada jotenkin koottua kirjaksi-ns.hääyö.

    • lukus hupus

      Juh...voi itku!
      Tällaisiin tilanteisiin löytyy nykyään mielettömän mageita ja aidon näköisiä peruukkeja. Ei kande hääpäivää pilata, vaan ihastuttaa vieraita uudella tuuheella tukalla!

    • ihan muuten

      Vaan,että miksi permis? Nyky morsiammet laittaa hiuslisäkkeen tai kampaus muokataan omista hiuksista. Onnea tulevaisuudellenne!

    • !!!!

      Heh heh!
      Voiko huononpaa juttua kukaan keksiä!

    • marecca

      Hei,

      Nyt kyllä ihmetyttää muutama seikka sinun jutussasi.
      Ensinnäkin kukaan ei mene hääpäiväaamuna leikkauttamaan ja permanenttiin, kampaukseen kylläkin. Hääkampaukseenkin tehdään aina aikaisemmin harjoituskampaus eli sitäkään ei tehdä "kylmiltään". On kyllä vaikea ajatella, että kukaan edes ehtisi hääaamunaan olemaan kampaajalla niin montaa tuntia, olisko nyt tullut vähän liioiteltua. Ainakin joka kampaamossa, jonka tiedän, hääkampauksen hintaan kuuluu harjoituskampaus, joka tehdään aikaisemmin. Ja jos tarvitsee värjätä tai leikata tai mahdollisesti permanenttia, ne tehdään aina etukäteen. Ei tulis kyllä mieleenikään jättää niitä hääpäivään. Eikä nykyajan permanentit "polta" hiuksia, joten aika ihmeelliseltä kuulostaa juttusi!

      • kampaaja :)

        Joku menee.....ja "permis" aineet voi polttaa hiukset nykyäänkin.... AIVAN TOSI!!!!!


    • tyytymätön morsian

      Kaikki muu menettelee,mutta miksi nolostuit isäsi juhlapuheen takeltelua...hyi sinua!Kaikkien isät ei suostuisi juhlapuheen pitäjäksi.Kampauksestasi,usein "tämänsorttisten"naisten kampaus menee pilalle, vaativat kampaajalta täydellisyyttä työssään.Luojalle kiitos,en ollut kampaajasi.

    • uusi hius look

      Moi!
      Älä välitä, minulle kävi samoin hääkampauksen kanssa. Minulla on pitkät hiukset ja kampaajan kanssa jopa harjoiteltiin kampaustani. Hääpäivän aamuna kampaaja oli väsynyt eikä jaksanutkaan tehdä niinkuin oli puhe, piti laittaa lämpörullilla ja laittoikin sitten vain kihartimella muka korkkiruuvikiharoita, ja paskat,,,,, kampaus oli jo paska ennenkuin pääsin kotiin täysin lässähtänyt. Koitin kiireen keskellä itse vääntää, mutta....vit......et tympii, eihän se onnistanut ja 85€ meni kuin koiran....per.....hääkuvat meni kampauksen takia pilalle...puku oli kaunis ja meikki, mutta hiukseni......roikkuivat kuin harpulla hartioilla....en ikinä enää mene kyseiselle kampaajalle.... :(

    • hipunen

      varmasti harmitti:/ noh pääsit kumminkin naimisiin:) ja sehän on tärkeintä,elä tollasia murehdi,jos minä joskus pääsisin naimisiin niin en varmaan edes muistaisi koko hiuksia siinä alttarilla,ja hauska muisto sinänsä kun ajattelee sen niin;D

    • Tosi seksikkään hemaiseva p...

      Murheensa ne on kullakin. Sulla on kuule elämä elettävänä ja hiukset ovat kasvava luonnonvara yleensä.
      Oot varmasti ollut tosi seksikkään hemaiseva pörröpää.

    • häät tulossa

      onneksi ei sentään rahaa ottanut! ymmärrän täysin. päivä on kuitenkin yksi elämän tärkeimmistä! toivottavasti tukkasi ei ole lopullisesti pilalla! :( ja isääsi varmasti jännitti, on inhimillistä jos sanat juuttuu kurkkuun. ja muutenkin onhan se vanhemmillekin tärkeä päivä. ei kukaan muista sun kampausta ja isäsi takeltelua jälkeenpäin, vaan kokonaisuuden päivästä.:) älä lannistu! :)

    • sait

      Siis täällä ne kaiken maailman hirviömorsiamet asustaa. Syyttävät sinua että otit leikkauksen ja permiksen hääpäivänäsi. Eihän, siis kamalaa... näin voi tehdä, luottaa kampaajaan...

      Saman tarinanhan olisi voinut kertoa liittyen mihin tilaisuuteen tahansa. Pointtihan oli pilalle käsitellyt hiukset, ei morsmaikun käsikirja ja koodisto. Voi luoja mitä rinsessoja!

      Tunnen suurta myötätuntoa. Omat pitkät hiukseni poltettiin kampaajalla värinpoiston aikana lyhyeksi, koska en ollut muistanut kertoa, että olin käyttänyt puoli vuotta aiemmin henna-pohjaista väriä hiuksiin. Noh, kukaan kun ei tätä kysynyt! Harmittaa vieläkin niin, etten ole uskaltanut 10 vuoteen käydä värjäämässä hiuksiani "ammattilaisen turvallisilla väreillä" (tätähän ne jaksaa mainostaa). Ja olen tehnyt värinpoistonkin ihan kotosalla, menettämättä hiuksiani.

      Sinulle olisi pitänyt korvata tuo mega-moka muutenkin kuin maksuttomana käyntinä.

      • oli kysymyskin

        ja nainen sekä sen kampaaja erittäin idiootteja, mutta provohan se oli, niinku sunkin viestisi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe