on helvetin hyvässä vedossa. Sairaanahan sitä semmoista ihmistä pidetään jo kuka julkisesti itseään kommunistiksi mainostaa. Tai höperönä. Luulisen että höperö on parempi sana.
Seuraavat aikapommit kun räjähtävät, on ns viimeinen niitti kommunismin arkkuun naulattu; Pohjois-Korea, Zimbabwe, Eritrea ja kuuba. Hugon pöllölandia on niin turha lääni että siitä ei tarvitse edes puhua. Maksimissaan 10 vuotta, ja se menee nopeasti. Sytytyslanka on erityisen lopussa pohjois-korealla ja zimbabwella.
Ja sitten asiaan. Lapsemme eivät tule näkemään aikuisiällään enää missään muodossa tuota saastaa ja pakanallista vääristelyä nimeltä kommunismi. Eivätkä edes kuulemaan siitä. Viimeisiä viedään, sanoi Laitisen akan pässit kun lahtiautoon kiipesivät. Pässi oli hyvin oikeassa.
Luonto hoitaa saastan nimeltä kommunismi ajallaan. Prosessi on hyvässä vedossa yhteiskunnan hyväksi.
Se, mikä asiassa on yhteiskunnallisesti tärkeää, on se että myös tämä kyseenalainen tapa häviää samalla. Tapa on kuitenkin Suomessa, Euroopassa ja koko maailmassa niin inhottu, että kommunistit eivät sitä uskalla porukoistaan julkituoda, kuten eivät yhtään mitään muutakaan.
http://mix.fresqui.com/files/images/breznev_honecker.jpg
Kommunismin tuhkausprosessi
7
354
Vastaukset
- tapa kestää
Tämä on kyllä haviämässä. Mutta vaikka miehet unohtuvat, niin teot muistetaan.
http://2.bp.blogspot.com/_QFWgXh00qVc/SG93kzs9_VI/AAAAAAAAAK8/_LV4sAKW1R4/s320/CHESTALIN.JPG - Kuubaan Lentuelaivuetta
Niin pappamanninen luulee,että kommarien pommikoneet häviävät noin vain,kalustoa pukkaa Kuubaan ja Venzuelaan,siitä se alkaa,lue lisää porvarin poika.
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/03/venaja_harkitsee_pommikoneiden_sijoittamista_kuubaan_614160.html - Wäinä
Pidän pilana sanomisiasi.Kukaan normaali ihminen ei voi olla tuota mieltä.
Puheesi on silkkaa sikaa.Näillä kulmilla tapaan joskus kaltaisiasi ajattelijoita.Heidän kanssaan - kuppilassa - minulta menee nappi sekaisin. Itsekin toki hoitaisin asian.Kun minä olin kolmikymppinen en olisi neuvotellut teidän kanssanne,laukaisin rasisteja suoraan turpaan. Näin myöhemmällä iällä olen hitaampi.Pojat hoitavat asiani. Minun keskimmäisellä pojallani on leijonatatuointi niskassa ja me emme neuvottele.
Olen elämäni aikana niistänyt monta paskiaista.Minulla ei ole mitään sitä vastaan tänäänkään.- Kysyjä X
...kommarinpieru herjaa aloittajaa hulluksi ja rasistiksi ja päälle uhkailee väkivallalla. Täysin syyttä. Ei ihme että tässä maassa kommunistien kannatus on nolla pilkku nolla.
Sovitaanko että pidätte tuon marxinuskovaisuutenne ihan itsellänne. Rutsatkaa siskotveljet itse pikku pioneerejä keskenänne ja aivopeskää heidät ihan itse tuohon hihhulihörhöilyynne. Tuo teidän kommunistien uber-ihminen asenne on jotain sellaista käsittämätöntä, mihin tavalliset suomalaiset eivät tikullakaan halua koskea.
Ja ihan lopuksi: turha sinun on elvistellä nyrkkisankarin otteillasi. Se kun antaa sinusta sellaisen säälinsekaisen kuvan. Osaan muuten hyvin kuvitella että sinä olit kommarihihhulointiesi kanssa mainitsemasi baarin hupipala. Ei teitä komuja kukaan pelkää, mutta tuo naiivi ehdottomuutenne on yleinen huvin kohde. Kuka on niin tyhmä että haluaisi julkisisesti leitaitua teidän sakkiin. Vain toinen samanalainen tyhmä - eli kommunisti. Muut eivät. Mittarina äänestystulokset: tyhmä suomen kansa: 100% - viisaat uber-ihminen-kommunistit: nollapilkkunolla. - PappaManninen
Hoh hoh hoh kun olisi kiva katsoa sekin ottelu!
Heh heh ehheh ehhehehh nostakaa minut lattialta, saman komennon antaisin sielläkin baarin lattialla kun äidin pikku pömpylät naurattavat miehekkään Papan taas aivan kuoliaaksi!
Hoh hoh ho hoh hoooo....... - Anatoli Tarasov
Minä toivon tosissani vallankumousta jopa Suomen kentille,suhoita tupoleveja,eihän täällä saa edes Suomessa työttömät töitä,eläkeläiset lakaistaan monttuun,hallitus öykkäröi eläkeiän korotukista,ym muusta,millä siais köyhälistön polvilleen,ainut keino on noille leijonanappisille,vallankumous ja äkkiä.
Anatoli Tarasov - PappaManninen
Anatoli Tarasov kirjoitti:
Minä toivon tosissani vallankumousta jopa Suomen kentille,suhoita tupoleveja,eihän täällä saa edes Suomessa työttömät töitä,eläkeläiset lakaistaan monttuun,hallitus öykkäröi eläkeiän korotukista,ym muusta,millä siais köyhälistön polvilleen,ainut keino on noille leijonanappisille,vallankumous ja äkkiä.
Anatoli TarasovSinähän Pentti olet niitä gaz-kuskeja. Ota wäinä mukaan siihen hommaan, wäinä erottelee paskalajit ja sinä poljet.
Hoh hoh hooooooo!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862