Olen palauttunut kirjan jo ja mulla on koe tiistaina niin voisko joku kertoa mitä siinä saattaisiin kysä kun Musitaakseni Aihealueet Olivat Murrosikä,Iho??Ja Joitakin muita mutta en muista
9lk Viimeinen Biologian Koe!
7
3626
Vastaukset
- erherherhehr
No voe helevetti... Ehkä helpoin asia. Kai te ootte käyneet samaa läpi jo terveystiedossa? Ja ala-asteella? Silläkin pärjää jo vähän, että lunttaa asioita omasta kehostaan. "Hmmm ääneni on madaltunut. Eli siis murrosiässä ääni madaltuu!!"
Kannattaa opetella ihon kerrokset ja ehkä niiden tehtävät.- james93
Luokkakaverit on ainakin sanonu että essee tulee siitä että mitä eroa on tytön ja pojan murrosiässä.Ja Mikä on Ovulaatio ja Mikä On Kelttarauhanen. Mutta Uskon että on helppo koe,toivottavasti opettaja ei tee uutta koetta:(
- james93
james93 kirjoitti:
Luokkakaverit on ainakin sanonu että essee tulee siitä että mitä eroa on tytön ja pojan murrosiässä.Ja Mikä on Ovulaatio ja Mikä On Kelttarauhanen. Mutta Uskon että on helppo koe,toivottavasti opettaja ei tee uutta koetta:(
Miten Ulkoinen Puolustusjärjestälmä toimii??
Miten Sisäinen Puolustusjärjestämä toimii?? - mayura
james93 kirjoitti:
Miten Ulkoinen Puolustusjärjestälmä toimii??
Miten Sisäinen Puolustusjärjestämä toimii??Näpytteleppäs poika tuonne ylös sellainen sana kuin "google", ja sieltä etsi haluamaasi tietoa. :) Ihan vain ystävällinen vinkki.
- james93
mayura kirjoitti:
Näpytteleppäs poika tuonne ylös sellainen sana kuin "google", ja sieltä etsi haluamaasi tietoa. :) Ihan vain ystävällinen vinkki.
Olen yrittänyt mutta kun tulee jotain suomen armeijasta ja mun tietääkseni suomen armeija ei liity ihmis biologiaan
- Ammattikoululainen
Miks palautit kirjan?Sitä olis voinu miettiä ennen palauttamista...
Ja jos on kuunnellut tunneilla niin asiat pitäisi olla mielessä ja varmaa löytyy muistiinpanoja...?
Tai sit mee kirjastoon ja lainaa sielt jotain kirjoa...- olipa kerran elämä
osat iho yms
kattokaa pölijät ees piirrettyjä jos ette muute mitää tajuu
olipa kerran juttuja on vissii 5 erinlaista
löytyy netistä
olipa kerran.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331