tarpeeksi?
Vaikkei ole seksi-palsta ,voi ajatuksia vaihtaa.
Kevät saapuu ja hormoonit hyrrää.
-Pitäisikö tyytyä irto seksiin?
-Tai pitää jalat ristissä ja odottaa sitä oikeaa?
Skorppioni nainen
Onko seksistä pulaa
19
2541
Vastaukset
- skorpioni-nainen
puutteessa?
- ?????????????
sorpioni-nainen.
- monipuolista
????????????? kirjoitti:
sorpioni-nainen.
vaikee ottaa selvää kummallekko puolelle vaaka kääntyy.
- Menen varmaan vieraisiin?
monipuolista kirjoitti:
vaikee ottaa selvää kummallekko puolelle vaaka kääntyy.
Kai sitä muutama pitää tavata,,,naida tai ei
naida,toistaiseksi en ole nainut vieraita.
Olen huomannut,että miehellä on jotain muualla.
Senjälkeen olen pitänyt jalkoja ristissä.
Otan eron ja periaatteessa olen tehnyt sen jo.
Mieskin on häädetty ulos,eli olen vapaa jo.
Eipä tässä enää pahemmin seuraavaa ylkää odotella.
Täytyy ruveta vaan tapailemaan
uusia ehdokkaita myös sänkykamarissa.
Eiköhän juttu selviä viimmeistään sängyssä,
onko jatkon mahdollisuuksia.
Skorppioni-nainen
- fakta sulle
Skorpionit ei jakele, anna muiden naisten olla jalat levällään.
Skorpioni tietää kyllä tuon ylläolevan itsekin (jos on skorpioni) eikä kysele että no pitäiskö sitä vai ei.
Kyllä se skorparilla laatu korvaa määrän, ja seksi ei ole pelkkää seksiä vaan siinä on usein jotain muutakin mukana. Yhtäkään skorpionia en tunne, jotka olisivat seksin suhteen pinnallisia hempukoita/pelimiehiä. ´
Itse henkt.kohtasesti odotan mieluummin sitä oikeaa, jonka kanssa kemiat osuu muutenkin yksiin ennekuin hyppään sänkyyn. En mä halua olla kenenkään panoreikä jolla ei ole mitään arvoa. Tuskin kovin moni muukaan skorppari.- skorppioni-nainen....
Osaan kyllä itse valita...kenen kanssa menen
sänkyyn ja kenen kanssa en .Siihen en sinun neuvojasi kaipaa.
Skorpioni-nainen.
- Skorpionit
saa hyvää seksiä ja paljon.
- mukana............
ilmeisesti...vaikkei kokemuksia ole seksistä.
Ihmisinä ravut ovat pehmeitä tai sanoisinko,
jotenkin omalla tavallaan,vahvoja.
skorpioni-nainen - tiedät
mukana............ kirjoitti:
skorpioni-nainenolen sellainen itsekin. vaikea harrastaa seksiä jos ei osaa käyttää tunteita. niin ja pehmeitä (ainakin ulospäin vaikuttaa) mutta silti päättäväisiä (jos on päätetty) määrätietoisia,uskomatonta kyllä,vahvojakin (omalla tavallaan)
- Rakastaa kumppaniaan...
tiedät kirjoitti:
olen sellainen itsekin. vaikea harrastaa seksiä jos ei osaa käyttää tunteita. niin ja pehmeitä (ainakin ulospäin vaikuttaa) mutta silti päättäväisiä (jos on päätetty) määrätietoisia,uskomatonta kyllä,vahvojakin (omalla tavallaan)
Täydellinen tunne-ihminen.
Yrittää kaikkensa,jollei liiankin paljon.
Huonossakin suhteessa.
Ei osaa lähteä.Pois.
Mahdottomuuden edessä vasta lähtee ..uusille vesille.
Skorppioni-nainen - ehkä valitettavastikkin on
Rakastaa kumppaniaan... kirjoitti:
Täydellinen tunne-ihminen.
Yrittää kaikkensa,jollei liiankin paljon.
Huonossakin suhteessa.
Ei osaa lähteä.Pois.
Mahdottomuuden edessä vasta lähtee ..uusille vesille.
Skorppioni-nainenHuonoakaan suhdetta on vaikea noin vaan katkasta.
- Suhteessa...
ehkä valitettavastikkin on kirjoitti:
Huonoakaan suhdetta on vaikea noin vaan katkasta.
Ja huolestunut....
niin eipä siinä paljon rakennunnuspalikoita ole..
vaikea olla ...vaikea lähteä....Ongelma-t
Aiheesta keskustelu on ainoa keino mutta jollei
sitäkään voida avoimesti tehdä..niin.
Kumppania ei voi muuttaa eikä itseänsä pidä
menettää toisen halusta.
Skorpioni-nainen - niin))
Suhteessa... kirjoitti:
Ja huolestunut....
niin eipä siinä paljon rakennunnuspalikoita ole..
vaikea olla ...vaikea lähteä....Ongelma-t
Aiheesta keskustelu on ainoa keino mutta jollei
sitäkään voida avoimesti tehdä..niin.
Kumppania ei voi muuttaa eikä itseänsä pidä
menettää toisen halusta.
Skorpioni-nainenasia on skorppari. -rapu-
- SKORPPAri mies
mukana............ kirjoitti:
skorpioni-nainenmitähän tapahtus jos skorppari nainen ja mies pääsis yhteen oli haluja kans olen vapaa
- skorp m
.. kyllähän se meil skorppareilla tahoo olla niin että aina vaan panettaa.. itse olen ajatellut niin että parempi olla vapaa... miettien että kesä tulossa..ei oikein seurustelu kiinnosta, saa pian korvat punaisena kävellä loppukesän kun erehtyy varattuna vähän katseleen.. syksy on skorpparille aikaa jolloin hän tarvitsee läheisyyttä. mutta kesä... ei voi olla ajattelematta mille se milloinkin tuntuis. jokainen päättää itse miten haluaa tehdä. skorpparina ainakin itse aion olla vapaa. hyvää kesän odotusta.
- Skorppari naistakin..........
kyllä panettaa...ehdottomasti varattuihin ei piikkiänsä kannata iskeä,ettei tarvitse luimistella
korvat punaisina. - Nkrapu
Moi!
Sait hyvin kirjoitettua oleellisen skopusta. Menetin deittijutussa sydämeni skopulle, vaikka olenkin aviossa. Muutaman kerran tavattiin ja sextailtiin...Nyt sitä tämä tyyppi palaa aika-ajoittain ajatuksiini. Olisin halunnut tavata enemmänkin, mut kaveri tuntuu nyt etäiseltä. Eli kun pääsi pukille, niin se olikin sitten deitin loppu. Mut näinhän se menee. Jatkan skopumiehen etsimistä ja jos sellaisen vielä löydän niin ehkäpä annan entisen mennä....
- eurow
Nyt päästiin kaikkien skopujen lempipuheenaiheeseen!:)
Elän parisuhteessa ja meillä on vilkas seksielämä, mutta siitä huolimatta en koe saavani tarpeeksi. Se on puuduttavaa. Pettämää en pystyisi. En koe olevani mikään seksiaddikti vaan hyvin seksuaalinen olento. On tosi vaikeaa löytää itselleen kumppani, joka on samalla tasolla seksuaalisesti. En tiedä, onko tämä yleinen ongelma skopujen keskuudessa?- jaakkis1223
haah..itse olen leijona, ja skorpioni-kumppanini kanssa meillä on hyvä seksielämä. Joskus tosin tuntuu, että se olen mä joka pyytelee..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982