minä myisin mopoa suzuki pv se ei lähde käyntiin mutta siitä kyllä tulee kipinää jos joku olisi kiinnostunut soita numeroon:0407503712
myydään mopoa
5
493
Vastaukset
- riska_74
mistäasti pitää noutaa?
- abed12
asun nastolassa mutta jos on parempi voin tuua lahteen päin mutta hinnasta olisi joku 350-400 se on kummiski harvinainen se on semmoi kyykky malli mutta pv kumminkin
abed12 kirjoitti:
asun nastolassa mutta jos on parempi voin tuua lahteen päin mutta hinnasta olisi joku 350-400 se on kummiski harvinainen se on semmoi kyykky malli mutta pv kumminkin
joo. ei taia kelvata.
olisko se siistin näkönen yms..?
viikon päästä oon menossa tampereelle lappeesta ja ehkä se takastullessa vois mahtuu kyytiin. pitää funtsii vielä, kun pitäis varmaan olla sellanen perusmalli.- abed12
riska74 kirjoitti:
joo. ei taia kelvata.
olisko se siistin näkönen yms..?
viikon päästä oon menossa tampereelle lappeesta ja ehkä se takastullessa vois mahtuu kyytiin. pitää funtsii vielä, kun pitäis varmaan olla sellanen perusmalli.juu no soittele mulle päin sit ku tiiät enemmän ei se missää parhaimmas kunnos oo mut ei se kyl mua haittaa ei siin oo ku tankis lommo ei sen kummempii
- abed12
abed12 kirjoitti:
juu no soittele mulle päin sit ku tiiät enemmän ei se missää parhaimmas kunnos oo mut ei se kyl mua haittaa ei siin oo ku tankis lommo ei sen kummempii
myisin edelleen 350e suzuki pvn se on kyykkymalli olis kiire saada se pois olisko ketää halukkaita asun lahes päin ja numero on 0401955823... ilmoitelkaa jos olisi halukkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.34811646Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413517- 783078
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1112839- 932690
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam492506Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582449Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752324- 451491
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141470