minä myisin mopoa suzuki pv se ei lähde käyntiin mutta siitä kyllä tulee kipinää jos joku olisi kiinnostunut soita numeroon:0407503712
myydään mopoa
5
464
Vastaukset
- riska_74
mistäasti pitää noutaa?
- abed12
asun nastolassa mutta jos on parempi voin tuua lahteen päin mutta hinnasta olisi joku 350-400 se on kummiski harvinainen se on semmoi kyykky malli mutta pv kumminkin
abed12 kirjoitti:
asun nastolassa mutta jos on parempi voin tuua lahteen päin mutta hinnasta olisi joku 350-400 se on kummiski harvinainen se on semmoi kyykky malli mutta pv kumminkin
joo. ei taia kelvata.
olisko se siistin näkönen yms..?
viikon päästä oon menossa tampereelle lappeesta ja ehkä se takastullessa vois mahtuu kyytiin. pitää funtsii vielä, kun pitäis varmaan olla sellanen perusmalli.- abed12
riska74 kirjoitti:
joo. ei taia kelvata.
olisko se siistin näkönen yms..?
viikon päästä oon menossa tampereelle lappeesta ja ehkä se takastullessa vois mahtuu kyytiin. pitää funtsii vielä, kun pitäis varmaan olla sellanen perusmalli.juu no soittele mulle päin sit ku tiiät enemmän ei se missää parhaimmas kunnos oo mut ei se kyl mua haittaa ei siin oo ku tankis lommo ei sen kummempii
- abed12
abed12 kirjoitti:
juu no soittele mulle päin sit ku tiiät enemmän ei se missää parhaimmas kunnos oo mut ei se kyl mua haittaa ei siin oo ku tankis lommo ei sen kummempii
myisin edelleen 350e suzuki pvn se on kyykkymalli olis kiire saada se pois olisko ketää halukkaita asun lahes päin ja numero on 0401955823... ilmoitelkaa jos olisi halukkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829