minä myisin mopoa suzuki pv se ei lähde käyntiin mutta siitä kyllä tulee kipinää jos joku olisi kiinnostunut soita numeroon:0407503712
myydään mopoa
5
481
Vastaukset
- riska_74
mistäasti pitää noutaa?
- abed12
asun nastolassa mutta jos on parempi voin tuua lahteen päin mutta hinnasta olisi joku 350-400 se on kummiski harvinainen se on semmoi kyykky malli mutta pv kumminkin
abed12 kirjoitti:
asun nastolassa mutta jos on parempi voin tuua lahteen päin mutta hinnasta olisi joku 350-400 se on kummiski harvinainen se on semmoi kyykky malli mutta pv kumminkin
joo. ei taia kelvata.
olisko se siistin näkönen yms..?
viikon päästä oon menossa tampereelle lappeesta ja ehkä se takastullessa vois mahtuu kyytiin. pitää funtsii vielä, kun pitäis varmaan olla sellanen perusmalli.- abed12
riska74 kirjoitti:
joo. ei taia kelvata.
olisko se siistin näkönen yms..?
viikon päästä oon menossa tampereelle lappeesta ja ehkä se takastullessa vois mahtuu kyytiin. pitää funtsii vielä, kun pitäis varmaan olla sellanen perusmalli.juu no soittele mulle päin sit ku tiiät enemmän ei se missää parhaimmas kunnos oo mut ei se kyl mua haittaa ei siin oo ku tankis lommo ei sen kummempii
- abed12
abed12 kirjoitti:
juu no soittele mulle päin sit ku tiiät enemmän ei se missää parhaimmas kunnos oo mut ei se kyl mua haittaa ei siin oo ku tankis lommo ei sen kummempii
myisin edelleen 350e suzuki pvn se on kyykkymalli olis kiire saada se pois olisko ketää halukkaita asun lahes päin ja numero on 0401955823... ilmoitelkaa jos olisi halukkaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329666
- 1216652
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486204- 794657
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324460- 343439
- 573124
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283045Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253008Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263003