Nenosen pakina

Juho Eerola

Tänään oli Kymen Sanomissa Jari Nenoselta jälleen kerran loistava pakina. Aiheena nämä älyttömät tutkintapyynnöt meitä vastaan. Hirvonenkin pääsi mukaan.

Ps. Jari Nenonen on jo pitkään ollut lempikirjailijoitani. Eli ei kovin kova taso meikällä tässäkään..

8

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiaan itseironian taju

puutu. Salminen ja Linde olisivat tehneet jo tutkintapyynnön Nenosesta.

• moni ei ole halunnut

Tutkintapyynnöt teitä vastaan??? Tarkoitat kai teidän tehtailemia tutkintapyyntöjä milloin kenestäkin. Tämäkin palsta, kuin vitsikirjaa lukisi.

• Mertsin kaveri!

Tästäkin näkee kuinka tämänkin viestin avaus osui jonkun herkkähipiäisen nahkaan.
        Näen ihan sieluni silmillä kuinka tämä "puolueyksilö" kihisee ja pihisee kiukusta, kun hänestä itsestään ei kukaan kirjoita riviäkään,korkeintaan valtion tutkiva virkamies.

• Juho Eerola

Esimerkiksi minä en ole tehnyt yhtään tutkintapyyntöä kenestäkään tähän asiaan liittyen. Minua vastaan on tehty kaksi.
        Asko Kervinen ja Paras Fiilari eivät ole missään kytköksessä Perussuomalaisiin, eli et voi heidän tekmisiään meihin kytkeä.

• Robin Hood
        Juho Eerola kirjoitti:

Esimerkiksi minä en ole tehnyt yhtään tutkintapyyntöä kenestäkään tähän asiaan liittyen. Minua vastaan on tehty kaksi.
        Asko Kervinen ja Paras Fiilari eivät ole missään kytköksessä Perussuomalaisiin, eli et voi heidän tekmisiään meihin kytkeä.

olekkaan ilmeisesti kytköksissä perussuomalaisiin. Mutta persut ovat joukolla kytkeytyneet Kerviseen.
        Tähän mennessä Kervis hurlumhein lisäksi kunnan veronmaksajat ovat saaneet lukea Taipaleen itse kertomastaan kulttuuriteosta Metallimiesten saamiseksi meripäiville. Korkeatasoista politikointia kuntalaisten hyväksi,veronmaksaja kiittää.

• voi voi
        Juho Eerola kirjoitti:

Paras Fiilari ja Asko Kervinen johtaa Kotkan Perussuomalaisia tämä on vaan taivaan tosi te olette niin tyhmiä, ette tajua sitä.

• ole uskomatta
        voi voi kirjoitti:

Paras Fiilari ja Asko Kervinen johtaa Kotkan Perussuomalaisia tämä on vaan taivaan tosi te olette niin tyhmiä, ette tajua sitä.

väännä vaan asiat omaksi mielesksi jos siltä tuntuu!

• ?? ??
        voi voi kirjoitti:

Juhoa vastaan jotain? Kateellinen, katkera vai mikä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe