Tänään oli Kymen Sanomissa Jari Nenoselta jälleen kerran loistava pakina. Aiheena nämä älyttömät tutkintapyynnöt meitä vastaan. Hirvonenkin pääsi mukaan.
Ps. Jari Nenonen on jo pitkään ollut lempikirjailijoitani. Eli ei kovin kova taso meikällä tässäkään..
Nenosen pakina
8
972
Vastaukset
- tosiaan itseironian taju
puutu. Salminen ja Linde olisivat tehneet jo tutkintapyynnön Nenosesta.
- moni ei ole halunnut
Tutkintapyynnöt teitä vastaan??? Tarkoitat kai teidän tehtailemia tutkintapyyntöjä milloin kenestäkin. Tämäkin palsta, kuin vitsikirjaa lukisi.
- Mertsin kaveri!
Tästäkin näkee kuinka tämänkin viestin avaus osui jonkun herkkähipiäisen nahkaan.
Näen ihan sieluni silmillä kuinka tämä "puolueyksilö" kihisee ja pihisee kiukusta, kun hänestä itsestään ei kukaan kirjoita riviäkään,korkeintaan valtion tutkiva virkamies. - Juho Eerola
Esimerkiksi minä en ole tehnyt yhtään tutkintapyyntöä kenestäkään tähän asiaan liittyen. Minua vastaan on tehty kaksi.
Asko Kervinen ja Paras Fiilari eivät ole missään kytköksessä Perussuomalaisiin, eli et voi heidän tekmisiään meihin kytkeä. - Robin Hood
Juho Eerola kirjoitti:
Esimerkiksi minä en ole tehnyt yhtään tutkintapyyntöä kenestäkään tähän asiaan liittyen. Minua vastaan on tehty kaksi.
Asko Kervinen ja Paras Fiilari eivät ole missään kytköksessä Perussuomalaisiin, eli et voi heidän tekmisiään meihin kytkeä.olekkaan ilmeisesti kytköksissä perussuomalaisiin. Mutta persut ovat joukolla kytkeytyneet Kerviseen.
Tähän mennessä Kervis hurlumhein lisäksi kunnan veronmaksajat ovat saaneet lukea Taipaleen itse kertomastaan kulttuuriteosta Metallimiesten saamiseksi meripäiville. Korkeatasoista politikointia kuntalaisten hyväksi,veronmaksaja kiittää. - voi voi
Juho Eerola kirjoitti:
Asko Kervinen ja Paras Fiilari eivät ole missään kytköksessä Perussuomalaisiin, eli et voi heidän tekmisiään meihin kytkeä.Paras Fiilari ja Asko Kervinen johtaa Kotkan Perussuomalaisia tämä on vaan taivaan tosi te olette niin tyhmiä, ette tajua sitä.
- ole uskomatta
voi voi kirjoitti:
Paras Fiilari ja Asko Kervinen johtaa Kotkan Perussuomalaisia tämä on vaan taivaan tosi te olette niin tyhmiä, ette tajua sitä.
väännä vaan asiat omaksi mielesksi jos siltä tuntuu!
- ?? ??
voi voi kirjoitti:
Paras Fiilari ja Asko Kervinen johtaa Kotkan Perussuomalaisia tämä on vaan taivaan tosi te olette niin tyhmiä, ette tajua sitä.
Juhoa vastaan jotain? Kateellinen, katkera vai mikä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750