Skoda nousee vähitellen lähes joka maan ja maanosan suositummaksi automerkiksi.Itäauton leima on murenemassa ja nousukiito alkanut.Katsokaa lentoaseman parkkihalleja,eipä siellä paljon muita merkkejä näy.Itse ajan Audilla.
Mahtava maailmanvalloittaja Skoda
10
1217
Vastaukset
- merkki,...
kunhan ei tuotaisi suomeen, 20astetta pakkasta ja varpaat jäätyy.
- prom
Minua ei pieni viileys haittaa,auton nykyaikainen ulkomuoto ratkaisee.Erottuu massasta ja päät kääntyvät.Itsetuntoni nousee kun tuntemattomat ihmiset hymyilevät vienosti autoni nähdessään.
25000 euroa autosta,joka on kaikinpuolin loistava ja yleinen kadehtimisen kohde ei ole paljon.
Tämä on ensimmäinen itäauto,jonka olen koskaan omistanut ja voin sanoa käsitykseni muuttuneen
tämän auton suhteen. - piisaa
Kumpikohan pää sulla on jäässä? Octavia ylivoimaisesti lämpimin auto mitä mulla on koskaan ollut :-)
- Mies lännestä
piisaa kirjoitti:
Kumpikohan pää sulla on jäässä? Octavia ylivoimaisesti lämpimin auto mitä mulla on koskaan ollut :-)
Kyllä siinä lämmin tuleekin kun Skodaa joutuu työntämään.
- BMWE90
Silti.
Kun olen n. vuoden päästä autoa vaihtamassa, niin se ei tule olemaan Skoda.
Kyllä se BMW tai Mersu tulee jatkossakin olemaan. Pidän takavetoisista autoista ja BMW:ssä on aina ollut mielestäni ajo-ominaisuudet parhaat hintaluokassaan.
Sen sijaan etuvetoiselle autolle, esim. Volskille tai Audille nykyään Skoda on ihan varteenotettava vaihtoehto. Moni tuttava on Skodan hommannut ja ollut erittäin tyytyväinen.
Kyllä Skoda on ihan samaa tasoa kuin muut VAG-autot jossain ajoneuvoluokissa (lue: etuvetoiset perheautot perusmoottoreilla).- 320i...
Kannattaa jättää myöskin sinne kauppaan ja ostaa Skoda. Jos ei ole varaa ostaa 325i-mallia, niin nuo nolot nelosbemarit vain pilaavat merkin mainetta. Surkeita esityksiä...
320d on sitten jo ihan mallikas esitys. - hyvä ajaa
"BMW:ssä on aina ollut mielestäni ajo-ominaisuudet parhaat hintaluokassaan"
Nyt kyllä tuli sellainen sammakko ettei pahemmasta väliä. BMW on vasta 90-luvun puolivälin jälkeen alkanut päästä jyvälle miten auto pitää käyttäytyä ääritilanteissa.
Huomaa ettei ikää juuri ole eikä kokemusta vanhemmista buimureista. Herranen aika mitä vikureita ja suoraan sanottuna vaarallisia liukkaalla.
- heh hehh
Rivien välistä voidaan helposti lukea, että tuo Skodan ikuinen itäauton leima on sinulle hyvin raskas taakka kantaa. Tuo "itse ajan Audilla" oli hauska veto.
- raskas taakka
se, että niin monet ajavat Oculla. Toisen automerkin myyjänä se sinua harmittaa.
- heh hehh
raskas taakka kirjoitti:
se, että niin monet ajavat Oculla. Toisen automerkin myyjänä se sinua harmittaa.
Miksi ihmeessä se minua harmittaisi? Ei minua harmista sekään, että monet ajavat Ladalla tai muillakaan itäautoilla.
Vieläkin huvittaa tuo "minä ajan Audilla", heh hehh... Kauheen söpöä kun noin urheasti käyt puolustamaan pienempiä itäautoilijoita:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910