Kumpa joku

keksisi

Aikakoneen. Matkustaisin heti vuoteen 1985 ja kävisi parhaassa vireessä olevan Juice Leskinen & Grand Slamin keikalla. Valitettavasti olen sen varran nuori ettei ollut koskaan mahdollisuutta nähsä kokoonpanoa livenä.

5

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afroditen_poika

Sama vika :( Olisi hienoa nähdä Juice ja Grand Slam elämänsä tunnossa, tai ylipäätään edes Juice livenä.

Olin jopa lähdössä kesällä 2006 Kuopion satamatorille Juicea katsomaan ihan vaan siksi, koska arvelin ettei hän enää kauaa keikkaile. Jätin reissun kuitenkin väliin. Kyseinen Kuopion keikka jäi sitten Juicen viimeiseksi.

• hippinuorukainen

sama juttu täällä, kyttäilin lähistöllä olevia juicen keikkoja että ehtisin hänet livenä nähdä. tuohon aikaan oli jo selvää ettei niitä keikkoja jokatapauksessa olisi enää montaa, jostain syystä jäi lähtemättä.. onneksi laulut elävät edelleen.

• juusoko

kahdesti, molemmat Tampereella. Ylioppilastalolla ja sitten Luontoliiton talvipäivillä yhdellä koululla. Oli mahtava meininki molemmissa ja Juice oli vedossa.. Sitten tietysti tamperelaisena näin Juicea muutaman kerran kaduilla ja kapakoissa.

• Don-Pate

Itse olin Kuopion tanssii ja soi päätös konsertissa, se oli joskus 85-86, sitten kävin Juicen-torin avajaisissa. Molemmat ilmaiskonsertteja, toimeentulovammainen=köyhä kun olen.
      Molemmat hienoja keikkoja, Kuopiossa Juice tarjosi myyntiin sukkahousuja joissa oli esiintynyt, olihan kyseessä TANSSII ja soi tapahtuma.
      Juice korosti, että housuissa on haarakiilakin;-)

• K. Vaakku

"Toivon vaan että törmään aikakoneeseen
      joka veis mut aikaan toiseen
      jossa ei tarttis pohtia kaikkee arkista
      vaan vois etsii totuutta Arthur C. Clarkista"

Kukas riimittelikään näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5157
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3352
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      88
      3132
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2558
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1827
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1560
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      122
      1515
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1266
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1169
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1129
    Aihe