SDP taitaapi tippua !

Yleislakko-Jutta

Yleislakko-Jutta
Kirjoittanut: sanasta sanaan 13.3.2009 klo 10.42

toimittaja:
"oletteko sitoutuneet ay-liikkeen menetelmiin myöskin siinä vaiheessa jos mennään yleislakkoon"

Jutta:
"me tuemme palkansaaja järjestöjä tässä taistelussa mitään keinoja ei pois suljeta"

Matti:
"oppositio tuke yleislakkoa jonka kohteena on maan hallitus"

jne....

http://areena.yle.fi/toista?id=1958146
7.45-9.00

Ohjelmassa A-Talk 5.3.2009 klo 21.05
Kirjoittanut: 5.3.2009 klo 21.05 13.3.2009 klo 13.34

A-talk 5.3.2009 klo 21.05

http://www.youtube.com/watch?v=sWelOPc1XBA

Myöhemmin samassa ohjelmassa Jutta vielä toisti tukevansa mahdollista yleislakkoa.

Mistähän taas tuli mieleni vertaus Terijoen hallituksen toimista?
Kummallista...

Nykynuoriso on uusavuttomia tollukoita!
Kirjoittanut: varma.kosto 14.3.2009 klo 09.24

Saavat lapsilisää 18v ikävuoteen saakka! Käyvät kouluja tuonne 30-ikävuoteen saakka! 30% porukasta on jo tuossa vaiheessa eläkkeellä. Mikä mistäkin syystä. Etupäässä psyykkisistä syistä! Saman verran nuorista miehistä diskataan armeijasta! Koulunsa käyneistä vain murto-osa on kelvollinen työelämään. Ovat täysiä tollakoita. Ei pysy työkalut käsissä!

6

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meihin nuoriin duunareihin

Eroan metallista heti maanantaina ja siirryn loimaan liittoon, äänestän jatkossa vaikka perussuomalaisia

• ensin edes

Töihin johonkin.

• äänestäjä

tulevaisuudessa sit itse omista mahdollisista palkankorotuksista ja muista työehtoihin liittyvistä asioista?

Loimaan liittohan ei niissä auta.

No, sitähän saa mitä tilaa. :-)

• konepajan kalle
        äänestäjä kirjoitti:

tulevaisuudessa sit itse omista mahdollisista palkankorotuksista ja muista työehtoihin liittyvistä asioista?

Loimaan liittohan ei niissä auta.

No, sitähän saa mitä tilaa. :-)

En oo koskaan kuulunu liittoon ja aina oon nostanu parempaa palkkaa kuin muut.
        En oo koskaan lakkoillut ja aina oon tehny työni firman etua ajatellen.
        Ne jotka on lyömässä perseet kenttään pienistä vastoinkäymisistä, kutsuu mua perseennuolijaksi, vitut siitä välitän, oon omat etuni työlläni tehny.

Kun oikein ajatuksen kans on liikkeellä, on ittestään selvää, että jos firma voi hyvin, on palkanmaksukykykin kohdallaan.
        Miettikääpä paljonko hitsarilla voi olla tuntipalkka?

• 25-vuotias

Heh, heh, heh, heeee! Loimaan liittoon... "Me nuoret duunarit".... Heko, heko

• loimaan-liittoon,.
        25-vuotias kirjoitti:

Heh, heh, heh, heeee! Loimaan liittoon... "Me nuoret duunarit".... Heko, heko

tai ainakin mihin muuhun tahansa,kunhan ei tuohon punikkien "yleislakko" sak:hon,johan se noiden riistäjien vaalimainoksesta nähtiin näiden sikojen sivistystaso? siis vaikka loimaan-liittoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe