On se Jykä fantsu kundi. IHQ!!!!!!
Voi jumalauta, mihin voi oksentaa?
Ai et on fantsuu!
4
198
Vastaukset
- eurot kotiin
fantsuu.Uusi pyramidihuijaus markkinoinnissa.
- fantsuu
kun kiertelee rantsuu...
http://www.tonitanner.com/world/kuvat/ntvene.jpg
Asunnottomat koiriakin huonomassa asemassa
On uskomatonta että ihmisen pitää tehdä rikos, että saa itselleen katon päänsä päälle sivistysvaltiossa vuonna 2009 mitä arvoja me kunnioitamme kun annamme tällaisen tapahtua.
Onko niin että ei yhtäkään autiotaloa ole heille esittää, koska kuulemma heitä ei kukaan halua naapuriinsa,kun me kukin lihapatojemme ääressä ja satiinilakanoissa kellien antaisimme pienen ajatuksen ihmiselle joka joutuu päänsä painamaan jäiselle maalle veneen alla, tai sitten roskikseen käpertyen lehtiiin kietoutuen.
Ateriansa nauttien sianruokapöntöstä, ei tällaista saisi enää olla Suomessa 2009.- eurot kotiin
miten sä pääsit tänne veneen alta
- kapitalistin
eurot kotiin kirjoitti:
miten sä pääsit tänne veneen alta
kiinnostus rantojen miehiin on herännyt,taitaa "eliitin" polvet tutista kun tietää mikä edessä odottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755