Tässä yhdistelmä,joka saattaa tuhota liiton. Skorpioni-nainen on liika riippuvainen omasta äidistä. Tuntuu vahvasti siltä,että oma mies jää varjoon.. niin taitaa minullekkin käydä. -RAPU-
Skorpioni ja
2
825
Vastaukset
- scorpn
Kyllä mulle äitisuhde on tosi tärkeä, mutta koskaan ei ole mennyt miehen edelle. En esim. kaikkia asioita uskoudu äidille. Jos on heikompi persoona niin voi olla tosiaan vaikeaa irrottautua äidistä. Sulle neuvoksi, että sinä olet se henkilö numero 1 jonka puoleen voi kääntyä missä asiassa tahansa. Äitiä ei saa missään nimessä mollata, eikä skopulle saa tulla sellainen olo, että joutuisi puolustelemaan. Ehkä massiivinumeroa ei kannata tehdä, jos se äiti ei sotke elämää kokoajan.
- Skorppiooninainen
Skorppari ei ole ominaista olla noin kiinni äidissään. Skorpparit kyllä puolustavat lähimpiään hurjalla intohimolla. Skorpparit pelkäävät yksinoloa tai sitä että heidän jätetään...vaikka ovat sitkeitä, niin sisimmässään hyvin herkkiä, kuten vedenmerkit yleensäkin. Rapu on myös vedenmerkki. :D
Oisko näistä vinkeistä sulle apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u414076A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su362238- 1591618
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1661437Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!301416Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811277Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän3661128- 1041124
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos89968En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll194927