Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Anna ei kiittänyt lainkaan

Panua eikä

myöskään faneja, miettikää sitä!

10

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö se ole tylsää?

      Trolli-hyvä, mitä iloa sinulle tuottaa valehdella?

      • taas muka oli?

        Anna kyllä mainitsi Panun ja fanit puheessaaan, muttei kyllä kiittänyt näitä!


    • kiitti

      fanejaan , onnea anna oikein paljon ja kiitos siitä että olet olemassa ja tuot meille hyväämieltä ja aitoa oikeaa fiilistä .

    • se ..

      Idolsia? Koska eihän se olis mitään ilman sitä.

      • eikä varsinkaan

        kallosta. Kallonenhan sen siellä niin pitkälle piti kun se tykkäs noista pikkutypyistä kuten annasta ja ristiinasta.


      • olen kyllä
        eikä varsinkaan kirjoitti:

        kallosta. Kallonenhan sen siellä niin pitkälle piti kun se tykkäs noista pikkutypyistä kuten annasta ja ristiinasta.

        aina ollut sitä mieltä, että jos Idols-tähti menestyy, niin menestyy Idolsista huolimatta eikä sen ansiosta.

        Ainakin Suomessa, jossa ollaan aina arvostettu kovaa työtä, sinnikkyyttä ja vuosien yrittämistä ennen läpimurtoa.

        Idols on riippakivi, josta eroon pääseminen on yhtä vaikeaa kuin pinnalle pääseminen ilman sitä.

        Toivon että Annasta kasvaa vielä tasokas ja itsellinen artisti. Joka ei myöskään anna levy-yhtiön määrätä kaikesta.

        Rehellisesti sanottuna itsekin olisin ehkä antanut hänelle Emman vasta sitten. Mutta uskon joka tapauksessa että Annalla on mahdollisuudet kasvaa "oikeaksi" artistiksi, vaikkei itse tekisikään biisejään.
        Oletan että hänet palkittiin suosion ja lupaavalta näyttävän suunnan perusteella.

        Tässä on vain se mutta, että jos ja kun Anna alkaa löytää itsensä ja oman tiensä artistina, se saattaa väistämättä merkitä sitä että menee sukset ristiin sen Sony BMG:n kanssa, jota nytkin kovasti kiitteli.
        Sonylla ollaan vain rahan perään, ja tiedetään miten sitä tehdään.


    • prööö

      Miksi ihmeessä Anna sitten edes kiitti fanejaan, koska eihän se naissolisti patsas tullut fanien ansiosta, koska naissolistiahan ei voitu äänestää.

      Anna fanit ei varmaan oo kovin aktiivisia, kun ei se saanu mitään niistä neljästä mitä ois voinu äänestää :D

      Ja ainiin, se naissolisti patsashan meni oikealle henkilölle, kun sanoin, että Anna ei tee itse biisejään ja kaikki muut siinä samassa kategoriassa tekevät itse biisinsä, niin joku henkilö sanoi minulle, että biisintekijät ja solistit ovat eriasia, joten eihän sitä naissolistin patsasta olisi sitten kukaan muu voinutkaan saada kuin anna, koska hän oli ainut joka ei tee itse biisejään.

      Herääkin kysymys, että miksi sitten siihen kategoriaan ollaan laitettu ehdolle semmoisia jotka tekevät itse musiikkinsa jos kerta solisti ja biisintekijä ja sen esittäjä ovat eri asia? ;S

      • kyselet

        Kaikki ehdolla olleet ovat solisteja.


      • pakettia, mutta nää
        kyselet kirjoitti:

        Kaikki ehdolla olleet ovat solisteja.

        turhanpäiväiset idols kisaajat saavat valmiin paketin ja eikun vaan laulamaan ja sitten saa kaiket huomiot ja kehut.


      • virheitä D:
        pakettia, mutta nää kirjoitti:

        turhanpäiväiset idols kisaajat saavat valmiin paketin ja eikun vaan laulamaan ja sitten saa kaiket huomiot ja kehut.

        Kun näköjään Abreun faneilla on heikko itsetunto. En halua valittaa, mutta tuntuu olevan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe