myöskään faneja, miettikää sitä!
Anna ei kiittänyt lainkaan
10
653
Vastaukset
- Eikö se ole tylsää?
Trolli-hyvä, mitä iloa sinulle tuottaa valehdella?
- taas muka oli?
Anna kyllä mainitsi Panun ja fanit puheessaaan, muttei kyllä kiittänyt näitä!
- kiitti
fanejaan , onnea anna oikein paljon ja kiitos siitä että olet olemassa ja tuot meille hyväämieltä ja aitoa oikeaa fiilistä .
- se ..
Idolsia? Koska eihän se olis mitään ilman sitä.
- eikä varsinkaan
kallosta. Kallonenhan sen siellä niin pitkälle piti kun se tykkäs noista pikkutypyistä kuten annasta ja ristiinasta.
- olen kyllä
eikä varsinkaan kirjoitti:
kallosta. Kallonenhan sen siellä niin pitkälle piti kun se tykkäs noista pikkutypyistä kuten annasta ja ristiinasta.
aina ollut sitä mieltä, että jos Idols-tähti menestyy, niin menestyy Idolsista huolimatta eikä sen ansiosta.
Ainakin Suomessa, jossa ollaan aina arvostettu kovaa työtä, sinnikkyyttä ja vuosien yrittämistä ennen läpimurtoa.
Idols on riippakivi, josta eroon pääseminen on yhtä vaikeaa kuin pinnalle pääseminen ilman sitä.
Toivon että Annasta kasvaa vielä tasokas ja itsellinen artisti. Joka ei myöskään anna levy-yhtiön määrätä kaikesta.
Rehellisesti sanottuna itsekin olisin ehkä antanut hänelle Emman vasta sitten. Mutta uskon joka tapauksessa että Annalla on mahdollisuudet kasvaa "oikeaksi" artistiksi, vaikkei itse tekisikään biisejään.
Oletan että hänet palkittiin suosion ja lupaavalta näyttävän suunnan perusteella.
Tässä on vain se mutta, että jos ja kun Anna alkaa löytää itsensä ja oman tiensä artistina, se saattaa väistämättä merkitä sitä että menee sukset ristiin sen Sony BMG:n kanssa, jota nytkin kovasti kiitteli.
Sonylla ollaan vain rahan perään, ja tiedetään miten sitä tehdään.
- prööö
Miksi ihmeessä Anna sitten edes kiitti fanejaan, koska eihän se naissolisti patsas tullut fanien ansiosta, koska naissolistiahan ei voitu äänestää.
Anna fanit ei varmaan oo kovin aktiivisia, kun ei se saanu mitään niistä neljästä mitä ois voinu äänestää :D
Ja ainiin, se naissolisti patsashan meni oikealle henkilölle, kun sanoin, että Anna ei tee itse biisejään ja kaikki muut siinä samassa kategoriassa tekevät itse biisinsä, niin joku henkilö sanoi minulle, että biisintekijät ja solistit ovat eriasia, joten eihän sitä naissolistin patsasta olisi sitten kukaan muu voinutkaan saada kuin anna, koska hän oli ainut joka ei tee itse biisejään.
Herääkin kysymys, että miksi sitten siihen kategoriaan ollaan laitettu ehdolle semmoisia jotka tekevät itse musiikkinsa jos kerta solisti ja biisintekijä ja sen esittäjä ovat eri asia? ;S- kyselet
Kaikki ehdolla olleet ovat solisteja.
- pakettia, mutta nää
kyselet kirjoitti:
Kaikki ehdolla olleet ovat solisteja.
turhanpäiväiset idols kisaajat saavat valmiin paketin ja eikun vaan laulamaan ja sitten saa kaiket huomiot ja kehut.
- virheitä D:
pakettia, mutta nää kirjoitti:
turhanpäiväiset idols kisaajat saavat valmiin paketin ja eikun vaan laulamaan ja sitten saa kaiket huomiot ja kehut.
Kun näköjään Abreun faneilla on heikko itsetunto. En halua valittaa, mutta tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009