Haluton mies

-kuinka pitkään pitäisi jak...

Olemme 30-kympin korvilla oleva avopari. Yhdessä ollaan oltu 3,5v. Alusta asti suhteesta on puuttunut kunnon intohimo (mitä olen aikaisemmassa suhteessa kokenut, mutta silloin suhde ei toiminut muulla kuin seksi-tasolla.)
Alussa kuitenkin harrastettiin seksiä sentään säännöllisesti. Sen jälkeen kun 1v sitten muutettiin yhteen niin sitä on ollut lähinnä lomilla eli n 3-4 kertaa kokonaisen vuoden aikana!!! Alkaa käymään aika hyvin itsetunnon ja pinnan päälle kun oma mies ei halua.. Vaikka ulkoisista seikoista ei pitäisi olla kyse, kun muut miehet kyllä viheltelee perään.. Mutta kun haluaisin saada homman onnistumaan oman miehen kanssa ja olla uskollinen, mutta näin yhteiselo ei kyllä todellakaan voi jatkua enää..
Onko vastaavia kokemuksia, että mitä pitäisi tehdä?
Kaikki muu kuitenkin toimii ja välitetään toisistamme paljon.. Mutta kun se ei vaan riitä jos fyysistä kosketusta ei ole.
-epätoivoinen

20

3466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun ottaa

      aihe hänen kanssaan käsittelyyn eikä kysyä täältä? Kyllä noin nuorena vielä pitäis lempi leiskua paljonkin.Luulis, ettei riitä hänellekään. Joten kysy, kysy.

    • ole mitään

      stressiä, väsymystä, masennusta. Vai onko hänellä vaan pienempi seksuaalinen tarve kuin sulla? Joskus voi olla niinkin ,että suhteessa naista haluttaakin enemmän kuin miestä.Pitäskö teidän käydä vaikka seksuaaliterapiassa esimerkiksi selvittelemässä ongelmaa.

    • ihmettelevä...

      Mikä siinä on et kun nainen puhuu miehen haluttomuudesta hän joutuu puollustamaan ulkonäköään? Mies ei joudu. Mitä jos haluttoman naisen mies on joku satakiloinen kaljamaha?

      • tietävä..

        On hyvää heti kättelyssä kertoa ettei ole ulkonäöstä kiinni. Muuten joku katkera mies heittää heti kommentin, että nainen ei syystä tai toisesta ole tarpeeksi haluttava eikä huolehtinut itsestään.
        Siksi.....

        Ps. palstoja lukenut


    • haluavan silloin,

      kun ollaan vapailla markkinoilla ja suhteen alussa ns. vielä puoliksi vapaina, mutta suhteen aikana halut jostain syystä pakenevat. Onkohan se sitä, että nainen tuntuu itsestäänselvyytenä? En tiedä, mietin vain.

      • eppuze

        pässin lihaa. Mies on kanssasi vain kulissiliitossa, ettei hänen oikea seksuaalinen suuntautuneisuutensa paljastuisi kenellekään.
        On varmallista tuskallista sinulle, kun et saa seksiä rakastamasi miehen kanssa, yhtälailla on tuskaa miehelläsi oikeitten tunteittensa kanssa. En kadehti kummankaan osaa.
        Ehkä kannattaisi ottaa kissa pöydälle.


      • sinna1111
        eppuze kirjoitti:

        pässin lihaa. Mies on kanssasi vain kulissiliitossa, ettei hänen oikea seksuaalinen suuntautuneisuutensa paljastuisi kenellekään.
        On varmallista tuskallista sinulle, kun et saa seksiä rakastamasi miehen kanssa, yhtälailla on tuskaa miehelläsi oikeitten tunteittensa kanssa. En kadehti kummankaan osaa.
        Ehkä kannattaisi ottaa kissa pöydälle.

        Itsellä sama ongelma.. Ollaan nuoria 25-vuotiaita, oltu yhdessä jo 5vuotta, seksiä/yhdyntää on todella harvoin nyt ollut jo puolivuotta taas ilman.. ulkonäössä ei pitäisi olla vikaa. olen puhunut asiasta hänelle.. ja se ei ole auttanut asiaa. Meillä se mies on se joka makaa lahnana kun yrittää viritellä tunnelmaa ja yleensäkin ottavana osapuolena....


      • Nimetön
        sinna1111 kirjoitti:

        Itsellä sama ongelma.. Ollaan nuoria 25-vuotiaita, oltu yhdessä jo 5vuotta, seksiä/yhdyntää on todella harvoin nyt ollut jo puolivuotta taas ilman.. ulkonäössä ei pitäisi olla vikaa. olen puhunut asiasta hänelle.. ja se ei ole auttanut asiaa. Meillä se mies on se joka makaa lahnana kun yrittää viritellä tunnelmaa ja yleensäkin ottavana osapuolena....

        Syynä haluttomuuteen voi olla miehen itsetyydytys.
        Silloin ei riitä paukut kahteen paikkaan.
        Tähän voi olla osittaisena syynä laueamisherkkyys
        tavallisessa yhdynnässä.
        Naiset taas ovat usein hitaampia, kuin miehet.
        Tällöin mies voi tuntea syyllisyyttä siitä, ettei
        rakastelukumppani laukeakkaan yhtä nopeasti.
        Miehestä voi tuntua "työläältä" tyydyttää nainen
        itse jo laueenneena.
        Näin hän voi alkaa vältellä yhdyntää kokonaan.


      • saman kokenut
        eppuze kirjoitti:

        pässin lihaa. Mies on kanssasi vain kulissiliitossa, ettei hänen oikea seksuaalinen suuntautuneisuutensa paljastuisi kenellekään.
        On varmallista tuskallista sinulle, kun et saa seksiä rakastamasi miehen kanssa, yhtälailla on tuskaa miehelläsi oikeitten tunteittensa kanssa. En kadehti kummankaan osaa.
        Ehkä kannattaisi ottaa kissa pöydälle.

        oletteko kaikki naiset noin hulluja ettekö ymmärrä että semmoiset miehet jotka ei halua NAISELTA SEXIÄ ovat HOMOJA


      • ekek0i0d
        saman kokenut kirjoitti:

        oletteko kaikki naiset noin hulluja ettekö ymmärrä että semmoiset miehet jotka ei halua NAISELTA SEXIÄ ovat HOMOJA

        ei todellakaan,älkää kukaan uskoko näitä homojuttuja(voihan tietysti joku ollakin niistä homo)mutta siis jopa 30 prosenttia miehistä kärsii haluttomuudesta sellasen tutkimuksen olen lukenut,tollaset mielipiteet että mies on aina valmis,on joltain kivikaudelta!herranjestas!Stressi,univaikeudet ym.jutut aiheuttavat miehille haluttomuutta,terapiaan vaan.


    • ....

      hommat yhdessä? ;) mulla sama tilanne mutta en aio antaa sen häiritä muuten hyvää liittoa vaan haen seksin muualta kun on tarvetta. suosittelen samaa sulle. mitkään keskustelut ja terapiat ei johda mihinkään jos yhdessä on haluton ihminen ja intohimoinen ihminen. ne pitkittää vain tilannetta. joten anna palaa vaan! se ei ole keneltäkään pois! meitä tälläisessä suhteessa olevia riittää joten voidaan auttaa toinen toisiamme. =)

      • N30

        olikin sitten miehen puolelta kyvyttömyys ilmaista tunteitaan ja hillitön pitkävihaisuus (esim. jostain liian töksähtävästä lauseesta kiireessä tyyliin no ota nyt se vaan mukaan ja mennään). Ei siis sanonut mitään tilanteessa iekä sen jälkeen vaan keräsi hiljalleen kaikkea sisälleen. Seksikerrat vaan väheni ja väheni, kun asioiden märehtiminen muutti sitä miten näki minut. Muuten meni melkein vuosi ihan kivasti, kunnes hänellä alkoi olla niin paljon vihamielisiä ajatuksia minua kohtaan, että alkoi näkyä läpi agressiivisuutena. Ja siihenhän se suhde sitten päättyi. Selvisipä haluttomuuden syy.

        Ja kyse ei todellakaan ollut siitä, ettei asioista olisi yritetty minun puoleltani puhua ihan rakentavasti. Mies vaan sanoi, että haluaa kyllä minua, mutta ei jaksa seksiä eikä koskaan aiemminkaan ollut kovin intohimoinen suhteissaan ollut. Epäilen kyllä sen perusteella sitä kieltäydyn olemasta homo -asiaa, mutta ainakin taustalla oli hänen kehittymätön tunne-elämänsä läheisessä suhteessa. Mieson kuitenkin koulutettu, älykäs ja keskustelutaitoinen, mutta tunne-elämänsä kanssa ihan alkutekijöissä.

        Summasummarum, miehen haluttomuu voi siis myös kieliä muista ongelmista parisuhteessa, vaikka hän ei niitä osaisikaan nimetä.


    • näin että

      työssä on vastuuta jne.ei riitä paukut enään seksiin.Toiseksi kaikki ei vain halua ja kun olette asiasta kunnolla keskustelleet .Ja jos tulos on vain ettei hän halua niin ota dildo avuksi.Älä mene vieraisiin.Taudit ..ja rikot itsestäsi jotain .Pitemmän päälle se alkaa rassata.Ja aina kumppanit lisääntyy ja hups jokapuolella on sun seksikumppaneita.Ei siis hyvä.Mutta osta kunnon dilto niin saat tyydytyksen.Ja sanot miehelles ,ehkä hän voi sua katsellakkin.

      • pieni kuolema

        En voi yhtyä tohon dildon käytön tehokkuuteen. Itse olen (ollut) miesystäväni mukaan dildojen suurkuluttaja. Seksin tarvehan on vähän kuin rintamaito, mitä enempi sitä nautitaan, sitä enempi sitä tulee. Eli jos seksuaalisesti aktiivinen ihminen leikkii päivät pitkät itellään, niin kyllä hän myös tarvii sitä aina vaan enempi. Ja tiedän kyllä mistä puhun! Silti, tunteeko hän sitten ittensä tyydytetyksi jos seurana on aina vain dildo? Tuskin. Itse ainakin kuvittelin itselleni aina seuraa ja ne mielikuvat kiihottivat huomattavasti enemmän kuin dildon kattelu. Onhan dildosta tietty lohtua jos mies ei jonain yksittäisenä hetkenä ole paikalla tai jaksa. Parhaimmillaan se on mielestäni yhteisissä leikeissä, mutta ei se ole naiselle mikään ratkaisu, jos mies ei tyyliin koskaan halua, sillä eihän se ole vaan se orgasmi mitä ihminen seksissä kaipaa, vaan vuorovaikutus toisen ihmisen kaa. Itse en koskaan saa orgasmia ns. perinteisesti naimalla, mutta enkö siksi muka kaipaa itse naimista? Tottakai kaipaan ja juuri sitä ja orgasmitkin ovat huomattavasti nautinnollisempia mieheni seurassa kuin yksikseni.


    • Epätoivoisempi

      Jep olemme mieheni kanssa olleet yhdessä hieman yli 8 vuotta ja niistä 3 vuotta naimisissa. (Ja olemme siis 3-kumppisiä molemmat) Vähän ennen naimisiinmenoa ennen niin vilkas seksielämämme lopahti täysin. Ja siis miehestä tuli haluton. Olen miettinyt pääni puhki syitä, miksi emme enää harrasta seksiä kuin muutaman kuukauden välein ja silloinkin se on mieheni puolelta sellaista pakkopullaa. Olen kysellyt mieheltäni syitä siihen ja vastaukset luokkaa "väsyttää", "pää kipee", "maha kipee".. Tähän tietysti jou välkky vastaa, ettei pidä kysellä, mutta no joo jotenkin asia pitäisi selvittää. Ei tällaistakaan jaksaisi enää kauaa. Sen tiedän, ettei mieheni ole minua pettänyt, jos ei omaa käden päivittäistä käyttöä lasketa. Elikkä tuosta mielestäni voisi päätellä vian olevan minussa, mutta kun en tiedä missä kohtaa. Jos tätä vielä kauan jatkuu, en enää pahemmin edes viitsi huolehtia ulkonäöstäni, jos ei siitä mitään näennäistä hyötyäkään ole. Ei siis aavistustakaan, mitä pitäisi tehdä..

    • Niinkin itsevarma nainen kuin olin ollutkin, en ikinä ollut uskonut, että mies omalla käytöksellään saa minut tuntemaan niin arvottomaksi. Joskus luulin huonon suhteen olevan sellainen, jossa mies lyö ja hakkaa, mutta nyt tuntuu, että toiselle ei voi tehdä pahempaa kuin jättää huomiotta - ilman seksiä, ilman minkäänlaista kosketusta. Kosketuksen ja seksielämän puute ajoi suhteemme totaaliseen kriisiin, josta ei ole ollut palaamista. Asioita on yritetty selvittää parisuhdeterapiassakin, mutta ei kai mikään muutu, ellei miehen "sanat ja aikeet" tule käytännön teoksi.

      Itse en enää keksi muuta ratkaisua kuin lähteä, heti kun saan siihen voimat kerättyä. Fyysisen kosketuksen puute on väkivaltaa, joka tuhoaa ihmisen. Ja me, jotka tuhottavaksi jäämme, olemme usein liian voimattomia.

      Nim. merk. Suudeltu viimeksi yli vuosi sitten

      • xx

        3 -4 kertaa VUODEN aikana .... jestas..... kui sanotaan et himot ne on hiirelläkin.....
        kuin myös sinulla....

        .... ei normaalia ja ajatella tasolla mitä kerrot....

        entäs jos olisi ilta että pukeudut seksikkäästi ja otat ja viet miehen makuu huoneeseen - tai minne vaan.... jos ei siitä reagoi niin sit pitää miettiä jo.... kannattaako

        ...kokeile ensin....ja ylllätä sellaisella mitä se ei ois voinu ikinä kuvitellakaan sinun tekevän.....


      • 3-4 kertaa
        xx kirjoitti:

        3 -4 kertaa VUODEN aikana .... jestas..... kui sanotaan et himot ne on hiirelläkin.....
        kuin myös sinulla....

        .... ei normaalia ja ajatella tasolla mitä kerrot....

        entäs jos olisi ilta että pukeudut seksikkäästi ja otat ja viet miehen makuu huoneeseen - tai minne vaan.... jos ei siitä reagoi niin sit pitää miettiä jo.... kannattaako

        ...kokeile ensin....ja ylllätä sellaisella mitä se ei ois voinu ikinä kuvitellakaan sinun tekevän.....

        24-vuotias avopari, asuttu yhdessä 2 vuotta. viimeksi harrastettu seksiä joskus keväällä, sitä ennen alkusyksystä 2008. ei kiinnosta kumpaakaan.


      • mä vaa -76
        xx kirjoitti:

        3 -4 kertaa VUODEN aikana .... jestas..... kui sanotaan et himot ne on hiirelläkin.....
        kuin myös sinulla....

        .... ei normaalia ja ajatella tasolla mitä kerrot....

        entäs jos olisi ilta että pukeudut seksikkäästi ja otat ja viet miehen makuu huoneeseen - tai minne vaan.... jos ei siitä reagoi niin sit pitää miettiä jo.... kannattaako

        ...kokeile ensin....ja ylllätä sellaisella mitä se ei ois voinu ikinä kuvitellakaan sinun tekevän.....

        Juu sama juttu täällä en saa edes suukkoa...


      • N30
        xx kirjoitti:

        3 -4 kertaa VUODEN aikana .... jestas..... kui sanotaan et himot ne on hiirelläkin.....
        kuin myös sinulla....

        .... ei normaalia ja ajatella tasolla mitä kerrot....

        entäs jos olisi ilta että pukeudut seksikkäästi ja otat ja viet miehen makuu huoneeseen - tai minne vaan.... jos ei siitä reagoi niin sit pitää miettiä jo.... kannattaako

        ...kokeile ensin....ja ylllätä sellaisella mitä se ei ois voinu ikinä kuvitellakaan sinun tekevän.....

        korot, ei vaatteet, ei aloitteet, meikki, tanssi, ruoka, kynttilät, hieronta, ei mikään. Vaikka saisi kalun seisomaan, mutta mies vaan makaa lahnana, niin ei siitä ainakaan minulle mielekästä seksikokemusta synny, että toinen "antaa". Monelle naiselle olisi tärkeää olla haluttu, hyväilty j ahimoittu, vaikka ei sitten miehellä seisoisikaan. Siksi uskonkin, että ilman erotiikkaa elävä parisuhde kärsii, eikäkyse ole vain siitä että ei seisoisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3857
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      133
      2697
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1875
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1192
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1189
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    Aihe