Olisiko mies ihastunut? Apua :D

nainen kysyy

Haluaisin ihan puolueettoman mielipiteen tähän tilanteeseeni, itse olen aivan liian puolueellinen sitä arvioimaan :)
Mietin olisiko mahdollista että ihastukseni olisi molemminpuolinen? Olen 19 ja hän 20, olemme tunteneet pari vuotta. Tätä käytöstä on kuitenkin esiintynyt noin puoli vuotta.

- mies hymyilee minulle paljon, varsinkin jos juttelemme. Hän koskettelee kasvojaan myös paljon. Joskus jutellessamme saatamme molemmat jäädä vain hymyilemään toisillemme.
- on kiinnostunut kuulumisistani (kuten minä olen hänen)
- hän on kertonut minulle asioita joita osa hänen muista kavereistaan ei tiedä, eli hän luottaa minuun (on kuulemma petetty monta kertaa menneisyydessä)
- mies kiusoittelee leikkimielisesti
- tarjoaa esim niskahierontaa ja pyytää sitä, muutenkin on tosi avulias
- kerran jutellessamme totesin että en tiedä mitä illalla tekisin niin hän vastasi että mennään baariin yhdille ja katsotaan mitä tapahtuu
- olemme käyneet leffassa, minä pyysin häntä ja hän sanoi että ilomielin, olemme myös menossa yhden bändin keikalle vähän ajan päästä, minä pyysin ja hän lähti taas oikein mielellään

Meillä on tosi natsaava huumorintaju ja todella samanlaiset elämäntarinat sekä maailmankatsomus. Olemme joskus saattaneet jutella tunnin pari ihan huomaamatta.

Ongelmani on että en uskalla riskeerata ystävyyttämme kertomalla omista tunteistani. Kaverini ovat sanoneet että miehellä voi hyvinkin olla tunteita minua kohtaan, mutten vain usko sitä (vaikka toivonkin). Tiedämme toisistamme todella paljon, entisistä suhteista ja niiden vioista yms. Mies on kuitenkin todella kiltti kaikille, mutta hän ei käyttäydy minun seurassani samalla tavalla kuin muiden. Esim juuri nuo kiusoittelut, ehdotukset ja hymyt. Hänen ihannenaisensakin vastaa paljon ominaisuuksiani, näin olen kuullut.

Uskallanko tulkita tämän nyt ihastukseksi vai en? Olemme molemmat myös todella ujoja, mikä vaikeuttaa asioita entisestään. Pelkään vain tunteideni paljastamista, ja mitä siitä ystävyydellemme koituisi :( Auttakaa pliis!

5

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on...

viittaa ihan selvään ihastumiseen ja mielestäni kypsään käytökseen.. Vaikka olette suhteellisen nuoria, ei tapaus vaikuta lainkaan teinitouhulta :)
      Itse olin jo kahdenkymmenen viiden, kun tapasin nykyisen mieheni ja meni puolisen vuotta ennenkuin etenimme kaverisuhteesta vakituiseen suhteeseen. Nyt on yhteiseloa jo yli kymmenen vuotta. Eli jos kaipaat vakavaa suhdetta niin kaveripohjalta on hyvä aloittaa :)
      Menin aikoinaan nuorena avioon ensimmäisen mieheni kanssa tuskin tuntematta häntä lainkaan, ja erohan siinä tuli muutaman vuoden jälkeen. Tämä nykyinen mies on tuntunut Siltä Oikealta kun opin pikkuhiljaa tuntemaan häntä, enkä ole katunut hetkeäkään :)

• pelissä ...

Se, että mies haluaa kosketella ja antaa niskahierontoja yms kertoo jo aika paljon. Ja se, että juttua riittää ja haluatte viettää aikaa keskenänne.
      Kuherrelkaa rauhassa, tuo on sitä ihanaa aikaa ... :-)

• alinahki

En tiedä olenko oikea henkilö vastaamaan tuohon, mutta tässä on minun mielipiteeni: Kun sanoit että tuota on esiintynyt nyt puoli vuotta, niin onko tämä kyseinen mies käyttäytynyt eri tavalla ennen tätä puolta vuotta? Ja kun olet kerran itse aina pyydellyt kyseistä herraa ulos, niin onko hän pyytänyt sinua ulos? Olen tässä itse todennut, että loppupeleissä, jos ei todellakaan osaa sanoa, onko tunteet molemminpuolisia niin sitä on vaan sanottava ÄÄNEEN. kysyttävä suoraan. Jos aloittaa kiertelyn ja kaartelun niin asiasta ei tule mitään. Koska parhaitenhan sinä saat tietää totuuden, jos vain kysyt! (otat vaikka rohkasuryypyn) :D Ja mitä tulee teidän ystävyyteen, niin jos olette oikeita ystäviä, niin ei hän sinua hylkää,eikä unohda. Aluksi ehkä ottaa etäisyyttä,JOS ei ole itse kiiinnostunut. Mutta loppupeleissä se on sinusta kiinni, jos et heti uskalla kysä häneltä, yritä saada tietoa asiasta hänen tutuiltaan.
      Asiahan jää vaivaamaan sinua, jos asialle tee mitään. :)

• ap.

Sanoin että mies on käyttäytynyt puoli vuotta tällä tavalla. Ennen tätä aikaa mies harvemmin jutteli minulle (nykyään tulee ihan itse jutustelemaan jos törmäillään), ei kertonut itsestään mitään ja oli muutenkin tosi etäinen.

Olen kuullut että miehelle on tosi vaikea itse tehdä aloitetta, siksi hän ei ole minua pyydellyt suoraan minnekään. On kyllä vihjaillut menevänsä itse sinne ja tänne, ja kysellyt olenko itse menossa. Olen ymmärtänyt että hän ei ole ollut niin aloitteellinen aiemmissakaan suhteissa. On tosi ujo mies :)

Noh, keikka jolle ollaan menossa todennäköisesti sisältää vähän alkoholia niin voisi siellä yritellä saada selville miekkosen tunteita :D

• Nimetön
        ap. kirjoitti:

Sanoin että mies on käyttäytynyt puoli vuotta tällä tavalla. Ennen tätä aikaa mies harvemmin jutteli minulle (nykyään tulee ihan itse jutustelemaan jos törmäillään), ei kertonut itsestään mitään ja oli muutenkin tosi etäinen.

Olen kuullut että miehelle on tosi vaikea itse tehdä aloitetta, siksi hän ei ole minua pyydellyt suoraan minnekään. On kyllä vihjaillut menevänsä itse sinne ja tänne, ja kysellyt olenko itse menossa. Olen ymmärtänyt että hän ei ole ollut niin aloitteellinen aiemmissakaan suhteissa. On tosi ujo mies :)

Noh, keikka jolle ollaan menossa todennäköisesti sisältää vähän alkoholia niin voisi siellä yritellä saada selville miekkosen tunteita :D

Kuulostaa hyvältä, jos kerran seuraavat treffitkin on jo sovittu! Ei muuta kun kimppuun vaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe