Hei!
Olen 26-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta. Olen tällä hetkellä pitkäaikaisessa parisuhteessa. Saan orgasmin yhdynnässä vain klitorista kiihottamalla, mikä ei aina ole mahdollista. Suurin ongelma suhteessamme on, että mies saa oman nautintonsa ja jään itse ilman. Yksin vessassa nautinnon tuottaminen itselleen yhdynnän jälkeen ei tunnu pitemmän päälle hirveän romanttiselta. Miehelle asia ei ole ongelma.
Kysyisinkin nyt kokemuksia klitoriskiihottimesta. Ilmeisesti se kiinnitetään peniksen varteen ja uloke stimuloi klitorista? Onko kyseinen laite ollut toimiva ja mitä muita vaihtoehtoja yhdynnässä laukeamisen helpottamiseksi olette löytäneet.
Ja kuulisin mielelläni kokemuksia miesten halukkuudesta tuottaa kumppanilleen orgasmi. Kumpi vaihtoehto on parempi - ennen vai jälkeen itse aktin?
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen. Rakkauden täyteistä kevättä ;)
Klitoriskiihotin?
14
5984
Vastaukset
- Sama tilanne
Meillä nainen saa vain ja ainoastaan vibralla tai puolen tunnin nuolemisella. Nainen hoidetaan ensin.
Klittahoito toinen dildo sisään samalla aikaa.
Sitten vasta menen itse liukkaille. Toimii hyvin. Nainen aina ensin.
MIehet jotka jättää naisen ilman, vois viedä saunan taakse.
Yhdynnän aikaiset klittakiihottimet on pääosin leluja. Kokemusta on.- vähän
Mutta asiaa, tuohan on aivan kuin minun kertomaa. Tuossa asiassa on toimittava juuri noin, tuollaiset omahyväiset miehet kuin sinulla jutun aloittajalla niin harkitse kenen kanssa elämäsi vietät.
- Annu_HKI
vähän kirjoitti:
Mutta asiaa, tuohan on aivan kuin minun kertomaa. Tuossa asiassa on toimittava juuri noin, tuollaiset omahyväiset miehet kuin sinulla jutun aloittajalla niin harkitse kenen kanssa elämäsi vietät.
Taitaa olla ostosreissun paikka. Mies on ikäisekseen niin sanotusti kokematon, tottunut perinteiseen seksiin eikä oikein ymmärrä kovin hyvin naisen tarpeita. Dildoa kehiin siis.
Koulutusta tiedossa ;) - Yksi nainen
Annu_HKI kirjoitti:
Taitaa olla ostosreissun paikka. Mies on ikäisekseen niin sanotusti kokematon, tottunut perinteiseen seksiin eikä oikein ymmärrä kovin hyvin naisen tarpeita. Dildoa kehiin siis.
Koulutusta tiedossa ;)Minä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä enkä oikein usko, että tulen koskaan saamaankaan. Klitoriksessa vaan ei tunnu mitään yhdynnän aikana vaikka kuinka olisin kiihottunut. Perhosella tms. orgasmi tulee toisinaan nopeastikin.
Uusi mieheni on todella hyvä nuolemaan, koska hän saa nuoltua minulle orgasmin muutamassa minuutissa. Edellisen miehen kanssa orkusta ei ollut tietoakaan vaikka hän kuinka yritti nuolla. Kummallista ???
Itse en kaipaa orgasmia joka kerta. Nautinnollinen rakastelu riittää aivan hyvin enkä tunne jääväni paitsi mistään. - ei ole niin
vähän kirjoitti:
pahasta, maksaa jonkunverran, mutta ottakaa nainen kun äijä on ongelma. Kyse voi olla myös miehen kunnosta ja mahdollisesta sairaudesta.
Tarkoitan sitä, että maailma ei välttämättä parane
ukon vaihdolla.
- -Soulsister-
Tiedän, mistä puhut. Itse saan orgasmin joka kerta itsetyydytyksessä, joten minussa ei ole vikaa. Yhdynnässä isoa O:ta ei tule, olen sen kaksi kertaa saanut ja molemmilla kerroilla itse stimuloin klitorista.
Harmittaa. Alan jo tuntea syyllisyyttä haluaessani saada orgasmin yhdessä mieheni kanssa. Häntä kun asia ei näytä juuri kiinnostavan.. Nuolla hän jaksaa maksimissaan viisi minuuttia, eikä kestokaan ole kovin pitkä.
Apua!- arvon neiti
äijä vaihtoon sullakin samantien. Ei tommosia kannata kattella.. Hankkikaa naiset kerrankin OIKEA mies joka tekee työnsä alusta loppuun eikä välttämättä edes tarvetta saada itse orgasmia.
- naiset..
äijä vaihtoon jos ei sulle orgasmia tuota! Osta sellanen perhonen ja pistä äijä vaihtoon. Saat perhosesta paremmat kiksit ku miehestä. :) Oma äijä onneks hoitelee aina loppuun asti.
- StippaS
Ensiksin miehesi on suorastaan apina jos ei välitä sinun nautinnostasi pätkän vertaa. Toisekseen meidän tärkein elin mitä seksiin tulee on aivot eli mieli.. Uskalla heittäytyä ja päästää turhista aivotuksista irti, etsi ja löydä ne sinun juttusi, jotka kiihottavat ja laittavat asiat rullaamaan ja ennen kaikkea hyväksy itsesi ;) Puhukaa, puhukaa ja puhukaa rohkeasti :)
Miksei mies voi tuottaa sinulle orgasmia vaikka ihan ensiksi tai päinvastoin? Koska se on osa nautintoa, nähdä ja kokea ynnä tuntea kun toisella on kivaa ;))) Seksi on vuorovaikutusta parhaimmillaan ja puhtaimmillaan kun sitä siippansa kanssa toimittaa! Eri asia sitten kun keskenänsä huhkii, silloinhan voi asentaa ja tuunata vaikka mitä muuta oman napansa öööh vai pitäisikö sanoa, että oman värkkinsä/vekottimensa ympärillä pyörien.. *Vinksahtaaeliisopyöräheittää* Kanssa jylhän Titanicin mikä niin alati tanassa jököttää kerta toisensa jälkeen yhä uudelleen ja uudelleen - mies!
Moikka,
Kaupoista saa nykyään kätevia kondomi pakkauksia, jossa kyselemäsi vibraattori on mukana "Vibration kit". Hauska juttu! Me kokeilimme vaimomme kanssa tällaista ja vaimo sai monta orkkua :=) Vehje ei toiminut kuin yhteensä n. ½ tuntia pattterin riittämättömyyden takia joten kokeilu sai meidät etsiskelemään nettikaupoista "oikeita" klitoriksenkiihoittimia (juuri samanmoisia peniksen juureen laitettavia)ja ostimmekin sellaisen. Hyvin toimii ja sitä käytetään silloin tällöin. Vaimoni on oikeasti aika ujo sänkypuuhissa ja juuri tämä sai hänen ajatuksensa ns. Likaisista aikuisten leikkikaluista hieman muuttumaan, tosin muita "apulaitteita" :=) ei suostu edes ajattelemaan.
Ps. kannattaa ottaa kaikki apukonstit mukaan :=)- Äijjjjjjjjjjjjjjjä
kahden kauppa, jos kumppani simahtaa niin "pärrä" käyttöön. Pattereilla ei niin väliä saa niitä akuillakin.
- luolamies kai
Minusta nuorilla tytöillä "ennen" on ehdottomasti ainoa oikea ratkaisu – poistaa sopivasti liikaa jännitystä ja yrittämistä.
Kokeneiia naisilla tilanne on toinen – kannattanee kokeilla kumpi "toimii" – minusta parempi vaihtoehto on "sekä, että" - klittaas
sehä tekee naiselle 3 min ssa orkun. vai pitääkö tulla itse tekeen.
- sellainen.....
Hanki sellainen klitoriskiihotin jota voit itse käyttää yhdynnän aikana, niin saatte kumpikin orgasmin. Ja miks meet vessaan etkö voi hyväillä orkkua miehen kanssa ennen tai jälkeen rakastelun.
Klitoriskiihottimia ja vibroja on monenlaisia, varmasti löydät itsellesi sopivat. Katso vaikka
tuolta kaalimato.com vastaa ja klikkaa sitä logoa.
Sieltä voit tilata mitä haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733