pyydän jo ennakkoon anteeksi kun en tiedä olenko oikeilla sivustoilla.
eräs tuttavani jolla on aseenkanto luvat kunnossa,on viimeaikoina uhkaillut että ennenkuin hän täältä erkanee, niin siihen lähtee kuulema muitakin mukaan, osaan aavistaa mitä hän tarkoittaa mutta en tiedä mihin instanssiin minun pitäisi ottaa yhteyttä koska tiedän että hän on mieleltään sen verran sairas että hän toteuttaa uhkailunsa ja pahoin pelkään että olen hänen listallansa aika alkupäässä sekä minun perheeni on myös ¨listalla¨.
Tuttavastani sen verran että hän on sairaseläkkeellä mielentila häiriöiden perusteella.Toivon että joku edes ottaisi tämän todesta koska en todellakaan tiedä mihin minun pitääisi ottaa yhteyttä tämän asian osalta
OSAISIKO JOKU AUTTAA MITÄ PITÄISI TEHDA????
mahtaako olla oikea osasto
epät ietoinen
2
387
Vastaukset
- Mitä pikemmin
Ota yhteyttä tk päivystykseen ja kerro sieltä ottavat pyytävät poliisin virka.Olen joskus joutunut vastaavaan tilanteeseen ja apua sai nopeasti.Lähtee samalla saeet ja luvat ja pääsee hoitoon.Älä odottele vaan toimi pian.
- Oinaski
On kyllä hankalan ja pelottavan tuntuinen tilanne.En tiedä mitään valmista ohjetta,mutta ottaisin yhteyttä poliisiin ja kertoisin tilanteen uhkailuineen.Poliisi voi peruuttaa aseenkantoluvan.Ottavat varmastikin vakavasti viimeaikaisten koulusurmien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027