Olen taas juonut ja kirjoitan tänne. Ystäväni ei voi mua auttaa, vaikka hienoa että heitä on. En aio tappaa itseäni koska olen liian utelias ja pidän sentään nukkumisesta. En kyllä vaan jaksais enää ja tuntuu etten välitä vittuakaan siitä mitä mulle tapahtuu. Niin ja se olisi väärin mun äitiä ja mun ystäviä kohtaan.
Oon sairastanu masennusta neljä ja puoli vuotta. Mitkään lääkkeet ei auta, vain Mirtazapin Oxamin on vaikuttanut nukkumiseen, mutta enää en saa Oxaminia vaikka se on ainoa lääke joka auttaa (Mirtazapinin kanssa). Miljoona eri mielialalääkettä ja unilääkettä kokeiltu, about kaikki.
Vihaan mun typerää narsistista poikaystävää joka tekee mun elämästä helvettiä, mutten voi olla ilman häntäkään, koska olen niin saatanan mustasukkainen. Ja olen alaikäinen joten en voi löytää mistään toista miestä, ja löytyykö niitä edes parempia? Tuskin mulle mitään parempaakaan on. Ei toi sentään oo fyysisesti hirveän väkivaltainen, joten mitä valitan. Rakastan häntä mutta ikinä ikinä ikinä en enää aio rakastaa ketään miestä. Kunpa muuttuisin lesboksi. Sitä ei kyllä tule käymään.
Mulla on ihana perhe ja ystäviä ja iltalukio, ainoa koulu mitä jaksan käydä. Kivat harrastukset ja ulkonäkö jne. Silti mikään ei onnistu sen vitun paskiaisen takia. Se saa mun olon aina niin helvetilliseksi, mutta parempi näin kuin ilman sitä.
Näen painajaisia siitä että se lähtee jonnekin juhlimaan ja pettää mua. Joo, onpa kamala elämä, suorastaan hirveää, teillä muilla on oikeita ongelmia. Luin tän esikatselussa ja tässä on kirjoitusvirheitä joita en selvinpäin antais itekkeni anteeks, mut näin humalassa annan mennä...
Liian pian täytän 18. Sitten voin nussia joka viikonloppu eri miestä ja vetää vaikka joka päivä hirveät perseet. Jee. Ei kyllä yhtään huvittais, muttei elämällä oo mulle mitään muutakaan tarjottavaa. En kyllä tiedä mistä saan rahaa viinaan, pitää varmaan ruveta myymään itseään. Ihan sama. Olis ihana pimahtaa täysin ja tappaa mun poikaystävä. No mut en mä pimahda. Ja jos se yhtäkkiä kuolis, tappaisin itseni ihan vaan siks et se on kuollu. Ah, siinä olis hyvä syy...
Joo ja jollain ihmisillä on oikeita ongelmia, tiedän. No en mäkään kyllä saa kelalta paskaakaan ja pitäis tässä vittu jollain maksaa vuokra, Luojan kiitos mun äitini auttaa yksinhuoltaja-sairaanhoitajan palkallaan... Miksen mä voi olla niin kuin hän? En yhtä älykäs, mut vahva ja hyväsydäminen... Hän ansaitsis paremman tyttären kaiken tän vaivan jälkeen. Se mun vitun poikaystävä ei kyllä ansaitsis edes ketään julkkishuoraa.
Epätoivon syövereistä
8
317
Vastaukset
et tulis vähän parempi mieli :(
Oi voi. Muutakaan en osaa sanoa. Tsemppiä!- Jaha
Ensimmäinen kerta kun alan johonkin viestiin vastaamaan mutta tämä herätti niin monia kysymyksiä ettäpä... Jos ulkonäköä kerran löytyy niin mikset muka löytäisi uutta miestä? Ainakaan sieltä baarista et tule niitä kunnon miehiä löytämään. Sitten puhut noista ihmisten (oikeista ongelmista) ja siihen sanot ettet sinäkään saa kelalta paskaakaan? Luuleeko neiti että se on ne rahaongelmat jotka meitä suomalaisia masentaa? Vaikeasti masentuneilla ihmisillä on sitäpaitsi yleensä paljon suurempia huolia kun se että tyttö/poikaystävä saattaa pettää. 17 vuotias on henkisesti vielä käytönnössä pentu joten mietippä tuota elämänlopettamista ja muuta turhaa uudestaan. Nopea diagnoosi: Yliherkkyys elämää kohtaan, Väärä mies, Mahdollisesti väärät lääkkeet ja pientä teinitytön tyhmyyttä ;)
Kuulostit niin loukkaavan vähättelevältä, että olin vähällä kirjoittaa viestin, jossa kumoan mun omat aiemmat vähättelyt...
- Jaha
darkling kirjoitti:
Kuulostit niin loukkaavan vähättelevältä, että olin vähällä kirjoittaa viestin, jossa kumoan mun omat aiemmat vähättelyt...
Onko sinulla siis suurempia murheenaiheita kuin tuo poikaystäväsi? Niitä kuitenkin saa ja tulee uusia ja tietysti aina parempia ellei käy tuuria ja saa deppiä heti ykkösellä kainaloon. Oletko muuten huomannut mirtazapinin yhteyttä syömiseen? Olen kuullut että monelle on tullut lisäkiloja sekä tietysti pirullinen ruokahalu lääkkeen ottamisen jälkeen. Tämä tässä tällä kertaa.
- sigmundi
jos sun poikaystävä on täys mulkku, jätä se. ei sun tarvii kattoo sellasta skeidaa. laita oma terveytesi etusijalle.
- äitimuori
Alkoholi aiheuttaa masennusta, joten se vie tehon depislääkkeiltä.
Mikä sua estää jättämästä poikaystäväsi? Ettet vaan olisi riippuvainen siitä?Kaikkia masennuslääkkeistäni kokeiltiin silloin, kun en käyttänyt koskaan alkoholia / max. kerran kuukaudessa kohtuudella. Tiedän kyllä että alkoholi masentaa entisestään...
Varmasti olen riippuvainen poikaystävästäni. On eroaminen käynyt mielessäni, mutta ikävöisin häntä kuitenkin ja ajattelisin häntä koko ajan. Sitäpaitsi hän on niin hankala ihminen ettei kuitenkaan saa kenenkään muun kanssa parempaa suhdetta aikaan. Sitäpaitsi olen pohjattoman mustasukkainen :/ masentuisin vain entisestäni. Enkä halua jättää häntä... suhdetta kalvaa muutama kamala asia, mutta silloin kun kirjoitin avausviestini, olin niin masentunut ja sekopäinen, etten näin jälkeenpäin halua lukea mitä olen kirjoittanut hänestä...
Kiitos viestistäsi!- lähtee ajan kanssa
darkling kirjoitti:
Kaikkia masennuslääkkeistäni kokeiltiin silloin, kun en käyttänyt koskaan alkoholia / max. kerran kuukaudessa kohtuudella. Tiedän kyllä että alkoholi masentaa entisestään...
Varmasti olen riippuvainen poikaystävästäni. On eroaminen käynyt mielessäni, mutta ikävöisin häntä kuitenkin ja ajattelisin häntä koko ajan. Sitäpaitsi hän on niin hankala ihminen ettei kuitenkaan saa kenenkään muun kanssa parempaa suhdetta aikaan. Sitäpaitsi olen pohjattoman mustasukkainen :/ masentuisin vain entisestäni. Enkä halua jättää häntä... suhdetta kalvaa muutama kamala asia, mutta silloin kun kirjoitin avausviestini, olin niin masentunut ja sekopäinen, etten näin jälkeenpäin halua lukea mitä olen kirjoittanut hänestä...
Kiitos viestistäsi!Arvaa mitä?
Tuo kaikki menee ohi muutamassa vuodessa, että eipä kannata tehdä itselleen mitään.
Aika kasvattaa ja parantaa haavat.
Sanoisinpa ajatuksiasi normaaleiksi teini-ikäisen ajatuksiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756