Terve.
Mistä Kajaanista löytyy suht hyvällä rahalla omakotitalo?
Pitäisi olla: takka taikka vastaava tulisija ja sauna(osasto)tms... ja muuten perus omakotitalon riteerit täyttävä....????
Maksan sulalla rahalla.
Mistä Kajaanista omakotitalo?
9
1853
Vastaukset
- Oliko tuo
joku vitsi? Oottelehan ihan rauhassa ja katso mille tasolle tämä kaupunki lopulta asettuu. Luulen, että vielä on paljon asioita realisoitumatta.
- tolvana '
tai muuten kirjoitteluunsa ihastunut...
Koko talven tämän tästä palailee asuntoasioihin, liekö välitysfirmasta poispotkittu turhake?
- ja lehdistä
Katso etuovi.com ja koti-kajaanin lauantainumerot. keskiviikon koti-kajaaniin voit laittaa oman ilmoitukesn.
- ei kannata olla hätäinen
näinä aikoina kannattaa kuulostella. ei kannata olla hätäinen.
kajaanin asuntojen/talojen hinnat vielä täysin hakoteillä. vain muutamia 20t euron hinnanpudotuksia, vaikka niitä pitäisi olla huomattavasti enemmän ja osassa tapauksista hinta pitäisi puolittaa.
ja älkää ihmiset antako niitä kohteitanne välittäjille. myykää itse. ostaja saa paljon paremman kuvan kohteesta kun omistaja itse kertoo ja esittelee kohteensa. ei niitä välitttäjien sössötyksiä ja "en-tiedä"-vastauksia jaksa kukaan. kosteus/kuntotarkastukset voi tilata itsekin. kauppakirjat ym. voi tehdä itse ja pankit auttavat myös asiassa. - vain kauppakirjat
ei kannata olla hätäinen kirjoitti:
näinä aikoina kannattaa kuulostella. ei kannata olla hätäinen.
kajaanin asuntojen/talojen hinnat vielä täysin hakoteillä. vain muutamia 20t euron hinnanpudotuksia, vaikka niitä pitäisi olla huomattavasti enemmän ja osassa tapauksista hinta pitäisi puolittaa.
ja älkää ihmiset antako niitä kohteitanne välittäjille. myykää itse. ostaja saa paljon paremman kuvan kohteesta kun omistaja itse kertoo ja esittelee kohteensa. ei niitä välitttäjien sössötyksiä ja "en-tiedä"-vastauksia jaksa kukaan. kosteus/kuntotarkastukset voi tilata itsekin. kauppakirjat ym. voi tehdä itse ja pankit auttavat myös asiassa.Ihmisillä väärä käsitys, moni luulee että on jotenkin luotettavampaa pstaa välittäjältä.
- huono kokemus välittäjästä
vain kauppakirjat kirjoitti:
Ihmisillä väärä käsitys, moni luulee että on jotenkin luotettavampaa pstaa välittäjältä.
Meillä välittäjä ei vaivautunut kertomaan mitään esim. verottajalle toimitettavista asiakirjoista. Jäi todella huono maku suuhun. Säälitti asunnon myyjää, joka maksoi mitättömästä työstä ison summan rahaa.
- mekin
huono kokemus välittäjästä kirjoitti:
Meillä välittäjä ei vaivautunut kertomaan mitään esim. verottajalle toimitettavista asiakirjoista. Jäi todella huono maku suuhun. Säälitti asunnon myyjää, joka maksoi mitättömästä työstä ison summan rahaa.
ostettiin suoraan yksityiseltä. Eipähän mennyt mitään välityspalkkioita kiinteistöfirmalle ja mittaukset plus muut tarkastukset teetettiin entisen omistajan kanssa yhdessä. Jotenki muutenki oli helpompaa asioida suoraan omistajan kanssa ku välitystoimiston välityksellä. Sai sovittua luovutuspäivän ym semmoset helposti. Hyvin meni kaupat ja tyytyväisiä ollaan oltu.
- kauan asunut
puistola on kajaanin parasta asuinaluetta. Alue on KajAANIN bESTIS. Kaikki fiklsut tere tulemas.
- Kultturiiä
Ei kannata omakotitaloa ostaa muuta tänne Huuhkajanvaaraan, niin on monikulttuuria.
Kuten tästä monikan lapusta, ... ja toisaalta tuoda suomalasille esiin kansainvälistymiseen liittyviä iloja ja hyötyjä.
Ja monet muutkin edut, kuten joku idiootti vei minun postit perjantaina 13 päivä, laatikossa on nimi ja numero muuten.
Ei ole tietoa mitä Perjantaina tuli, mutta edellisen päivän mainokset meni. Mainoksia en kaipaa.
Tai Lohtajalle, voit ihmetellä mitä joku on heittänyt lumeen. Joskus olen pihalta löytänyt ruokaa, leipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512868Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31604Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.21305- 1011174
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231151Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 671000
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 133882