Dark Water, kommentteja?

Dawson

Katsoin eilen Dark Waterin. Eli Hideo Nakatan, alkuperäisen Ringin ohjaajan, uusimman DVD-julkaisun.

Ei hakannut Ringua, mutta loppupuolella oli kyllä omat pelottavat hetkensä, kunhan ensin alkuosan laahaavista henkilöesittelyistä päästiin. Suht persoonallinen kauhumätkäisy kuitenkin.

Onko täällä kuinka paljon ihaajia / vihaajia?

6

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyoshiro

...mutta kuten sanoit, ringulle ei pärjää sitten alkuunkaan. Lupaavalta kyllä vaikutti ja oli ihan jännittäväkin muutamassa kohdassa. Loppuratkaisu oli myös hyvä.

Pisteet 3/5.

• tykkäsin

Tykkäsin kyllä Dark Waterista.
        Ne "alun kyllästyttävät henkilöesittelyt" olivat minusta mielenkiintoisia ja tunnelmaaluovia.
        Ja se punainen kassi, se oli pelottava! Olin aivan paniikissa, hehee.
        Ringu on jäänyt näkemättä, ainoastaan Ameriikan versio on nähty siitä, joten ei voi verrata.
        Antaisin 4/5 pistettä. Olen siis eri mieltä kuin aiemmat kirjoittajat. Vaikuttikohan asiaan se, että olen nainen, ja samaistuin päähenkilöihin aika pahasti.

• Dawson
        tykkäsin kirjoitti:

Tykkäsin kyllä Dark Waterista.
        Ne "alun kyllästyttävät henkilöesittelyt" olivat minusta mielenkiintoisia ja tunnelmaaluovia.
        Ja se punainen kassi, se oli pelottava! Olin aivan paniikissa, hehee.
        Ringu on jäänyt näkemättä, ainoastaan Ameriikan versio on nähty siitä, joten ei voi verrata.
        Antaisin 4/5 pistettä. Olen siis eri mieltä kuin aiemmat kirjoittajat. Vaikuttikohan asiaan se, että olen nainen, ja samaistuin päähenkilöihin aika pahasti.

Sorruin kyllä vääränlaiseen sanavalintaan kun puhuin laahaavista henkilöesittelyistä. Tottakai niitä pitää olla ja yleensä ne ovat tempoltaan vähän rauhallisempia. Niin että mielestäni tässä Dark Waterin tapauksessa puhuttaisiin aluksi enemmänkin ihmissuhdedraamasta, joka saa kauhuleffan aineksia vasta lopussa.

Ja pitkästä aikaa meikäläistä jopa pelotti kauhuleffaa katsellessa.

Niin että kyllä minäkin Dark Waterista ihan pidin.

• RING

Dark water oli loistava elokuva.
      alku peränen ring0 oli kyllä aika surkea ja ei niin pelottava ku se jenkki versio ring.

• Anonyymi

LIITTYKÖ TÄÄ DARK WATER 2002 VERSIO ELISA LAMIN KUOLEMAAN

• Anonyymi

OIS KYL KIVA NÄHDÄ TOI JOSKUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5040
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3482
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3335
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2521
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2503
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      25
      2109
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2059
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1799
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1689
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1668
    Aihe