Dark Water, kommentteja?

Dawson

Katsoin eilen Dark Waterin. Eli Hideo Nakatan, alkuperäisen Ringin ohjaajan, uusimman DVD-julkaisun.

Ei hakannut Ringua, mutta loppupuolella oli kyllä omat pelottavat hetkensä, kunhan ensin alkuosan laahaavista henkilöesittelyistä päästiin. Suht persoonallinen kauhumätkäisy kuitenkin.

Onko täällä kuinka paljon ihaajia / vihaajia?

6

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyoshiro

      ...mutta kuten sanoit, ringulle ei pärjää sitten alkuunkaan. Lupaavalta kyllä vaikutti ja oli ihan jännittäväkin muutamassa kohdassa. Loppuratkaisu oli myös hyvä.

      Pisteet 3/5.

      • tykkäsin

        Tykkäsin kyllä Dark Waterista.
        Ne "alun kyllästyttävät henkilöesittelyt" olivat minusta mielenkiintoisia ja tunnelmaaluovia.
        Ja se punainen kassi, se oli pelottava! Olin aivan paniikissa, hehee.
        Ringu on jäänyt näkemättä, ainoastaan Ameriikan versio on nähty siitä, joten ei voi verrata.
        Antaisin 4/5 pistettä. Olen siis eri mieltä kuin aiemmat kirjoittajat. Vaikuttikohan asiaan se, että olen nainen, ja samaistuin päähenkilöihin aika pahasti.


      • Dawson
        tykkäsin kirjoitti:

        Tykkäsin kyllä Dark Waterista.
        Ne "alun kyllästyttävät henkilöesittelyt" olivat minusta mielenkiintoisia ja tunnelmaaluovia.
        Ja se punainen kassi, se oli pelottava! Olin aivan paniikissa, hehee.
        Ringu on jäänyt näkemättä, ainoastaan Ameriikan versio on nähty siitä, joten ei voi verrata.
        Antaisin 4/5 pistettä. Olen siis eri mieltä kuin aiemmat kirjoittajat. Vaikuttikohan asiaan se, että olen nainen, ja samaistuin päähenkilöihin aika pahasti.

        Sorruin kyllä vääränlaiseen sanavalintaan kun puhuin laahaavista henkilöesittelyistä. Tottakai niitä pitää olla ja yleensä ne ovat tempoltaan vähän rauhallisempia. Niin että mielestäni tässä Dark Waterin tapauksessa puhuttaisiin aluksi enemmänkin ihmissuhdedraamasta, joka saa kauhuleffan aineksia vasta lopussa.

        Ja pitkästä aikaa meikäläistä jopa pelotti kauhuleffaa katsellessa.

        Niin että kyllä minäkin Dark Waterista ihan pidin.


    • RING

      Dark water oli loistava elokuva.
      alku peränen ring0 oli kyllä aika surkea ja ei niin pelottava ku se jenkki versio ring.

    • Anonyymi

      LIITTYKÖ TÄÄ DARK WATER 2002 VERSIO ELISA LAMIN KUOLEMAAN

    • Anonyymi

      OIS KYL KIVA NÄHDÄ TOI JOSKUS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe