Jo Uuden Testamentin kirjoittamisen aikaan meni ensimmäiset tempaus ennustukset harhaan.
Siellä mainitiin sen tapahtuvan silloin elossa olevien aikana,uskonnossa erehtyy yhtä helposti,kuin muissakin asioissa uskonnossa vaan ei myönnetä erehdystä koska tiedonlähde perustetaan Jumaluuteen.
Yksi vuosiviikko ( "viimeinen vuosiviikko")on saanut käsitteen Danielin kirjasta ja sitä riepotellaan harhaennustuksissa mukana alinomaan.
Tuo viimeinen vuosiviikko on historiallisesti todisetttavissa Antiokhos neljännen Epifaneen aikaan ja näin ollen kaiki Kristittyjen Dan.9:24-27. ennustukset menevät harhaennustuksiksi!
Tapahtunut n,175 eaa.-164 eaa.
Sitten on virheellisesti ennusteltu Uudelleen muokattuna melkein 2000 vuotta ja tahti on kiihtynyt 1500-1700 luvulta tähänpäivään saakka mitä ihmeelisimmissä muodoissa, kun ei uskalleta tunnustaa Kristinuskon harhaa niin sepitellään aina vain uusia harhaennustuksia.
Muuten miksi,- harha tulisi tempaista?
Tempausta ei tule.
24
1215
Vastaukset
- Ylkä tulee
Jarmon nuhdesaarna teille muutamille!
Ensinnäkin VAROKAA kuka tahansa, joka sanoo jonkun teologisen ajatuksen olevan HARHAA, tai VÄÄRÄOPPISUUTTA ja varsinkin, jos se ei ole evankeliumin kanssa ristiriidassa, eikä eksytä ketään pois ristin juurelta. Tämä siski VAKAVANA VAROITUKSENA, koska kuka tahansa voi näin toimiessaa kutsua Jumalan ilmoitusta harhaksi tai vääräksi opiksi. Mistä sinä sen voisit tietää.
Osaisitte edes arvostaa toista mahdollisuutta, koska se ei ole perusevankeliumin kanssa ristiriidassa. JOs se olisi, niin sehän muuttaisi tilanteen tämän kaltaiseksi, jossa me nyt olemme.
Esimerkiksi minä, en pidä yhtään pahana sitä, että te haluatte jäädä tänne, koska juuri teitä tarvitaa aloittamaan suuri herätys ja julistustyö, kun morsianseurakunta (pidättäjä?) lähtee pois. Pidättäjä = poisnukkuneet pyhät, oman käsitykseni mukaan ja sitten me elossa olevat temmataan, kun peto on jo ilmestynyt, joten hetken aikaa me olemme pedon ajassa.
Herrat, hyvät, te muutamat, kuten sinä tuhat ja yksi, olette selvästi julkisesti ilmoittaneet jäävänne tänne vaikka tempaus tulisikin tai mitä tahansa tapahtuisi. Te ette odota Jeesusta, vaan jopa kiellätte Jeesusksen mahdollisuuden toteuttaa tempaamisteoria. Se on hyvin vaarallista leikkiä, varsinkin, koska se voidaan Raamatussa näyttä mahdolliseksi.
Toinen juttu mikä minua erityisesti puhuttaa teidän muutamien käyttäytymisessä ja tuomitsijan hengessänne. Teissä ei ole rakkaudellista henkeä, vaan teidän tekstinne sisältää aina hyökkäyksiä ja tuomitsemista. Tästä jo kykenen erottamaan mikä henki teissä muutamissa asuu. Se ei ole nöyrä oletuslapsen henki, vaan kova ja määrätietoinen kivisydäminen henki.
Kun vielä lisään tähän kahden teorian seuraajien suhdetta paimeneen, voin helposti ajatella näin: Jos ajattelen puolueettomana että jos tempausteoria 50% ja se toinen, jossa tänne jätetään kaikki 50% olisivat mahdollisuudet, niin katsohan:
-Raamattu kertoo Jeesuksen keräävän omansa lopunaikana ja luste sidotaan kimppuihin.
-Paimenen äänen kuulevat vain hänen omansa, joten miksi me kuulemme kutsumme ja te haluatte jäädä tänne.
-Jos Jeesus on luvannut pelastaa omansa hädän hetkeltä, eikä hän tulisikaan tempauksen muodossa, hän myös pettäisi lupauksensa.
-Se joka kiinnittää kaiken Uskonsa, sielunsa ja voimansa Jeesukseen Kristukseen, se on oleva autuas ja te jotkut varaudutte johonkin maailmansotaan ja luotatte säilykepurkkeihin.
Entäpä sitten henkimaailma:
-Tällä palstalla voi jokainen huomata kaksi henkeä, toinen on hyvä ja rakkaudellinen, toinen taas tuomitsee muita vääriksi profeetoiksi ja harhaoppisiksi. Hengessä on se ISO ero!
-Täällä eräs Jeesuksen oma sanoi juuri huomiota herättävän seikan, "saatanan seuraajat eivät kykene kirjoittamaan kovin kauniisti, ystävällisesti ja tasapainoisesti".
-Paavali kertoi Timoteukselle erään avainlauseen lopunajan ihmisistä luettelemalla ensin kaikki synnit listana peräperää ja totesi lupuksi, heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman.
-Täällä kielletään profetoiminen ja aito Usko jatkuvasti. Yksikään profeetta ei ole täydellinen, joten täällä jokainen profeetta on väärä profeetta.
-Te tiedätte varsin hyvin, että lopunajasta kirjoittavat Raamatun kirjat ovat kaikki olleet sinetillä lukittuja lopun aikoihin saakka. Te silti myönnätte että lopunajat ovat käsillä, mutta ette usko, että sinetit ovat olleet auki jo kauan aikaa. Te uskotte vain siihen, mitä Raamatussa lukee ilman Pyhän Hengen avaimia.
-Morsian kuulee paimenensa äänen ja tulee tämän luokse ihan omin jaloin. Jeesus käskee enkelin leikata maan nisu aittaan. Luste kerätään kimppuihin ja sille eräs toinen enkeli tuo tulen.
Tulen tuominen ei ole loppu, vaan Laodikean seurakunnan puhdistus tulella, koska Jeesuksen tarjoama pelastus ei kelvannut, vaan turvaudutaan mieluummin vaikka säilykepurkkeihin.
Nämä kaikki kun listaat ja summaat yhteen, huomaat "ehkä" jotain, tai sitten et mitään.
Silmien avaaminen sattuu ja siksi voin sanoa, että kun lopullisesti huomaat kaiken, niin häpeä tulee tilalle mutta sitäkin seuraa armo, mikäli tajuat hävetä.
-jarmo-- pasuna
Pitänee paikkansa.Tosin olen kirjoitellut kolmesta ylösotosta.Milloin antikristus on Obama,milloin nousee Israelista,milloin Kreikasta.Raamattu ei anna muuta sijaa,kuin EU
- Ylkä tulee
pasuna kirjoitti:
Pitänee paikkansa.Tosin olen kirjoitellut kolmesta ylösotosta.Milloin antikristus on Obama,milloin nousee Israelista,milloin Kreikasta.Raamattu ei anna muuta sijaa,kuin EU
Kolmesta ylösotosta??? Kuten minäkin.
Oletko tutustunut sivuihini: http://www.pelastussanoma.fi/
Saamani sanoma sisältää 2 ylösottoa julkinen paluu... joka on kolmas. Nämä ovat mielestäni täysin aukottomat ja sikäli mahdoton kumota vääräksi jos Raamattua haluaa käyttää aukottomana todisteena. Keksiähän voi kaikenlaista Raamatusta, koska se on täynnä vertauskuvaa, muttei kukaan voi todistaa aukottomina todisteina teoriaa vääräksi.
Kaksi ylösottoa tapahtuu Paavalin kirjoittamalla tavalla kohtaamisella pilvissä. Ne ovat hyvin identtisiä tapahtumia keskenää, mutta täysin erilaisina ajankohtina. Moni profetia tukee näitä juuri niiden ajankohtien erilaisuuksina. Lukijoiden kannattaa huomioida tämä ja katsoa sillä silmällä profetioita. Siis tarkoitan niitä, jotka ylipäätään uskovat tempaukseen, ennen vihaa, koska Jumala ei tosiaan ole määrännyt meitä vihaan.
1. ylösotto tapahtuu hyvin pienelle ryhmälle (morsian) rauhan aikana kun vielä mitään ei ole tapahtunut. Eli hyvin pian.
2. ylösotto, suuri joukko, (häävieraat) tapahtuu kaikenlaisten katastrofien keskellä kun epätoivo näyttää tulleen kaikkien Uskovienkin kohtaloksi. Pian sen jälkeen kun peto seisoo pyhällä paikalla ja julistautuu Jumalaksi.
3. tapahtuma onkin Jeesuksen näkyvä paluu.
Onko tämä sinulle tuttua, vai olemmeko eri tavalla saaneet näkemyksemme lopunajoista?
Eräs erityisen tärkeä huomio on: Herra on itse tuleva alas taivaalta:
1. käskyhuudon
2. ylienkelin äänen
3. Jumalan pasunan
KUULUESSA
Eli kaikki kolme ovat eri ääniä, eikä Jumala ääntele kolmeen ääneen yhtä aikaa. Se ei ole Jumalan kuvan mukaista toimintaa. Me voimme nähdä sen Israelin sodistakin, jossa Jumala puuttui milloin milläkin tavalla peliin kansansa suojaksi.
-jarmo- - pasuna
Ylkä tulee kirjoitti:
Saamani sanoma sisältää 2 ylösottoa julkinen paluu... joka on kolmas. Nämä ovat mielestäni täysin aukottomat ja sikäli mahdoton kumota vääräksi jos Raamattua haluaa käyttää aukottomana todisteena. Keksiähän voi kaikenlaista Raamatusta, koska se on täynnä vertauskuvaa, muttei kukaan voi todistaa aukottomina todisteina teoriaa vääräksi.
Kaksi ylösottoa tapahtuu Paavalin kirjoittamalla tavalla kohtaamisella pilvissä. Ne ovat hyvin identtisiä tapahtumia keskenää, mutta täysin erilaisina ajankohtina. Moni profetia tukee näitä juuri niiden ajankohtien erilaisuuksina. Lukijoiden kannattaa huomioida tämä ja katsoa sillä silmällä profetioita. Siis tarkoitan niitä, jotka ylipäätään uskovat tempaukseen, ennen vihaa, koska Jumala ei tosiaan ole määrännyt meitä vihaan.
1. ylösotto tapahtuu hyvin pienelle ryhmälle (morsian) rauhan aikana kun vielä mitään ei ole tapahtunut. Eli hyvin pian.
2. ylösotto, suuri joukko, (häävieraat) tapahtuu kaikenlaisten katastrofien keskellä kun epätoivo näyttää tulleen kaikkien Uskovienkin kohtaloksi. Pian sen jälkeen kun peto seisoo pyhällä paikalla ja julistautuu Jumalaksi.
Onko tämä sinulle tuttua, vai olemmeko eri tavalla saaneet näkemyksemme lopunajoista?
1. käskyhuudon
2. ylienkelin äänen
3. Jumalan pasunan
KUULUESSA
Eli kaikki kolme ovat eri ääniä, eikä Jumala ääntele kolmeen ääneen yhtä aikaa. Se ei ole Jumalan kuvan mukaista toimintaa. Me voimme nähdä sen Israelin sodistakin, jossa Jumala puuttui milloin milläkin tavalla peliin kansansa suojaksi.
-jarmo-En ole tosin tutustunut sivuihisi.Olen itse kilvoitellut ja etsinyt.Näitä on maailmassa tosi vähän.Hekin haukuttutuja ja kaikkien "silmätikkuna"Tästä huolimatta sanomastani en luovu-eli en lähde taaksepäin.Olet aivan oikeassa,että asioita voi keksiä.Profetiatkin on alistettu kirjoitusten alle.Kuulee niin paljon oikeita profetioita.Myös se,että vuoden-38 käännöksesä on virheitä.Tarkka lukija ja tutkija sen huomaa.Koska Raamattu itse todistaa,kaksi kolme kertaa saman asian,joskin eri sanoin.Viimeistä Raamatun väärennöksestä ei voi edes puhua Jumalan Sanana.Olen myöskin aikoinani joutunut turvautumaan alkukieleen.Itse en sitä ymmärrä.Aikoinani oli eräs veli Turusta,kun jäin kölistäni kiinni.Mulla alkoi tästä profetioiden tutkiminen.Kun Matt.kertoo Jeesus itse;siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan jne.Tuli riitaa Herra kanssa alkuaikoina,kun tutkin kirjoituksia.Sain vastauksen-asia ei ole niin?Hämmästyin moista-luulin väärä henki.Mutta en saanut rauhaa.Pyysin johdatusta,ajauduin Turkuun ko,veljen luo.Kerroin kamppailustani.Hän vastasi,asia ei olekkaan niin.Ko.Raamatun jae kuuluu seuraavasti;siitä päivästä ja hetkestä,ei ilman kamppailua ja vaivaa näkemättä voi päästä selville.Ts.eli pääsee.Olet aivan oikeassa.Tässä oma näkemykseni.Ilmestykirja ja Daniel puhuvat vuosiviikosta ts.7v.Sehän on tietenkin jaettuna,niinkuin tiedät.Mistä vuosiviikko alkaa?Pakkorauhasta Israelille.Koska asia on jo maailman johtomiesten kautta tehty paperille.Että se lähtisi käyntiin,niin käsittääkseni Israelin pitää tuhota Iranin atomivoimalat.Myöskin Damaskoksen tuhotuminen on vielä toteutumatta.Se tietää atomipommia.Silloin sille sanellaan pakkorauha.Eli väärä rauha.Daniel kertoo;se vahvistaa aikaisemmin tehdyn liiton.Tämän takaa EU.Oletko pannut merkille,miten Ranska liittyi jälleen NATO:oon.Ranska seisoo vuosiviikon päällä.Samalla pitää myöskin Venäjällä (karhu)tapahtua vallankaappaus,koska se lähtee sotimaan.Ottaa Viron,Latvian ja Liettuan;Daniel kertoo-ovat sen kylkiluita.Hyökäten myöskin Saksaan.Koska Johannes kertoo,kun peto nousee,sen miekanhaava paranee.Nyt siinä ei ole ko.haavaa.Pakolaisten pitää myöskin tulla karhusta.Siinä on ylösottojoukon työn aika,tosi lyhyt.Viedään pilviin.Vuosiviikko alkaa.Säkkipukuiset,joista Johannes kertoo ovat ylösoton jälkeiset työntekijät.Viedään pilveen puolivälissä vuosiviikkoa.Tässä vaiheessa nousee myöskin antikristus,joka alkaa merkitsemään.On sen aikaisten uskovien todellinen koetus.Jotka henkensä menettää,heistä herätetään 1000 vuotisen valtakunnan hallitsijoiksi.Vasta silloinhan Israel saa ne maarajat,jotka jo Abrahamille luvattiin.Koskaan maa ei ole ollut niin laaja.Kyllähän (kotkaltakin)USA,reväistään siivet.Vielä se lentää.Suunnilleen näin asiat menevät.Olen nyt Elian luolassa,odottaessani tapahtumien kulkua.Mikäli Venäjällä tapahtuu vallankaappaus keväällä;alkaa työ ja jälki jää.Koska itse Herra tarttuu asioihin.Syksyn mittaan sitten ylös.Kuitenkin asiat pitää ensin tapahtua,muuten ei ole ylösottoa.Onhan näinkin kirjoitettu-eksytetään,mikäli mahdollista valitutkin.Ei voi enää näitä asioita kertoa,vain aniharvalle.Mutta ootetaan tapahtumien alkamista.Siunauksin
- Ylkä tulee
pasuna kirjoitti:
En ole tosin tutustunut sivuihisi.Olen itse kilvoitellut ja etsinyt.Näitä on maailmassa tosi vähän.Hekin haukuttutuja ja kaikkien "silmätikkuna"Tästä huolimatta sanomastani en luovu-eli en lähde taaksepäin.Olet aivan oikeassa,että asioita voi keksiä.Profetiatkin on alistettu kirjoitusten alle.Kuulee niin paljon oikeita profetioita.Myös se,että vuoden-38 käännöksesä on virheitä.Tarkka lukija ja tutkija sen huomaa.Koska Raamattu itse todistaa,kaksi kolme kertaa saman asian,joskin eri sanoin.Viimeistä Raamatun väärennöksestä ei voi edes puhua Jumalan Sanana.Olen myöskin aikoinani joutunut turvautumaan alkukieleen.Itse en sitä ymmärrä.Aikoinani oli eräs veli Turusta,kun jäin kölistäni kiinni.Mulla alkoi tästä profetioiden tutkiminen.Kun Matt.kertoo Jeesus itse;siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan jne.Tuli riitaa Herra kanssa alkuaikoina,kun tutkin kirjoituksia.Sain vastauksen-asia ei ole niin?Hämmästyin moista-luulin väärä henki.Mutta en saanut rauhaa.Pyysin johdatusta,ajauduin Turkuun ko,veljen luo.Kerroin kamppailustani.Hän vastasi,asia ei olekkaan niin.Ko.Raamatun jae kuuluu seuraavasti;siitä päivästä ja hetkestä,ei ilman kamppailua ja vaivaa näkemättä voi päästä selville.Ts.eli pääsee.Olet aivan oikeassa.Tässä oma näkemykseni.Ilmestykirja ja Daniel puhuvat vuosiviikosta ts.7v.Sehän on tietenkin jaettuna,niinkuin tiedät.Mistä vuosiviikko alkaa?Pakkorauhasta Israelille.Koska asia on jo maailman johtomiesten kautta tehty paperille.Että se lähtisi käyntiin,niin käsittääkseni Israelin pitää tuhota Iranin atomivoimalat.Myöskin Damaskoksen tuhotuminen on vielä toteutumatta.Se tietää atomipommia.Silloin sille sanellaan pakkorauha.Eli väärä rauha.Daniel kertoo;se vahvistaa aikaisemmin tehdyn liiton.Tämän takaa EU.Oletko pannut merkille,miten Ranska liittyi jälleen NATO:oon.Ranska seisoo vuosiviikon päällä.Samalla pitää myöskin Venäjällä (karhu)tapahtua vallankaappaus,koska se lähtee sotimaan.Ottaa Viron,Latvian ja Liettuan;Daniel kertoo-ovat sen kylkiluita.Hyökäten myöskin Saksaan.Koska Johannes kertoo,kun peto nousee,sen miekanhaava paranee.Nyt siinä ei ole ko.haavaa.Pakolaisten pitää myöskin tulla karhusta.Siinä on ylösottojoukon työn aika,tosi lyhyt.Viedään pilviin.Vuosiviikko alkaa.Säkkipukuiset,joista Johannes kertoo ovat ylösoton jälkeiset työntekijät.Viedään pilveen puolivälissä vuosiviikkoa.Tässä vaiheessa nousee myöskin antikristus,joka alkaa merkitsemään.On sen aikaisten uskovien todellinen koetus.Jotka henkensä menettää,heistä herätetään 1000 vuotisen valtakunnan hallitsijoiksi.Vasta silloinhan Israel saa ne maarajat,jotka jo Abrahamille luvattiin.Koskaan maa ei ole ollut niin laaja.Kyllähän (kotkaltakin)USA,reväistään siivet.Vielä se lentää.Suunnilleen näin asiat menevät.Olen nyt Elian luolassa,odottaessani tapahtumien kulkua.Mikäli Venäjällä tapahtuu vallankaappaus keväällä;alkaa työ ja jälki jää.Koska itse Herra tarttuu asioihin.Syksyn mittaan sitten ylös.Kuitenkin asiat pitää ensin tapahtua,muuten ei ole ylösottoa.Onhan näinkin kirjoitettu-eksytetään,mikäli mahdollista valitutkin.Ei voi enää näitä asioita kertoa,vain aniharvalle.Mutta ootetaan tapahtumien alkamista.Siunauksin
Jos luet sivujani, huomaat että perin harvinainen näkemyksemme on silti lähes identtinen, emmekä edes tiedä toisistamme mitään. Minä olen ex hesalainen ja nyt asustelen Turun seudulla.
Aika hienoo :D
Tutstu rauhassa sivuihini ja kommentoi:
[email protected]
Pelastussanoman sivuilla on paljon virheitä joita en ole koskaan edes tahtnut korjata, koska haluan että kasvuni ja myös omat virheeni näkyvät avoimesti. En voi virheitäni peittää Jumalalta, miksi siis peittäisin niitä sinulta.
Mielipiteeni on myös paikoin muuttunut ja sekin vain siksi koska kasvan koko ajan, enkä salaa mitään selustojani. Olemme kaikki vajavaisia ja kasvamme kiinni Kristuksen ruumiiksi.
Siunausta työllesi ja toivon että saat sivustoltani jotain uutta.
-jarmo- - tuhat ja yksi
koska monia saioita pihdit realistisesti!
""Miksi sinut pitäisi tempaista"
Sitä tuleekin kysyä
"Täällä kielletään profetoiminen ja aito Usko jatkuvasti. Yksikään profeetta ei ole täydellinen, joten täällä jokainen profeetta on väärä profeetta."
Nimenomaan ,jokainen profeetta täällä on väärä ja valheprofetioille esitetään vastalauseita ,uskonliikkeissä niitä ei voi esittä, ne on Jumalan Sana ja Pyhän Hengen totuuden sanoma siellä ja jos vastustaa niitä varoitetaan Pyhän Hengen pilkasta.
"-Tällä palstalla voi jokainen huomata kaksi henkeä, toinen on hyvä ja rakkaudellinen, toinen taas tuomitsee muita vääriksi profeetoiksi ja harhaoppisiksi. Hengessä on se ISO ero."
Sitäpä samaa olen Jumalan nimissä valehtelijoita vastaan,näissä keskusteluissa otan joskus kantaa ,jotka jättäisin suorassakeskustelussa mainitsematta "HYVIEN TAPOJEN JA SIVISTYNEISYYDEN" nimissä! ( Ja totuus jää sillon pimentoon ja vallassa oleva valhe saajatkaa voitokulkuaan.)
"Silmien avaaminen sattuu ja siksi voin sanoa, että kun lopullisesti huomaat kaiken, niin häpeä tulee tilalle mutta sitäkin seuraa armo, mikäli tajuat hävetä."
Nimenomaan silmien avaaminen sattuu, koska on lapsestasaakka opetetu Kristinuskon harhaa!
Enkä edes usko että ns. häpeä laskeutuisi täydellisen erehtymiseni vuoksi.
Ja kuitenkin kerron ettei Kristinusko ole mitään muuta uskontoa edellä eikä parempi. - tuhat ja yksi
pasuna kirjoitti:
Israel ensin sitten EU ja Obama!
Kaiken jälkeen se Antikristus löytyy,- ja sitten se menee ja uusi tulee se on sitä harhaennustamista jos saa sanoa. - tuhat ja yksi
Ylkä tulee kirjoitti:
1. käskyhuudon
2. ylienkelin äänen
3. Jumalan pasunan
KUULUESSA
-jarmo-alkujaan juutalaisen uskonnon ja Roomankansalaisen etuoikeutuksella oleva ja keräili viattomia ihmisiä Jerusalemiin tuomittavaksi,juutalaisten pappientoiveista ja omistakin haluistaan ,tuojo näyttää miehen kiivautta ja yksipuolista asioiden ymmärtämistä.
Ja se on jo todettu ,jotta jokainen ihminen niin Paavalikin erehtyy ja on erehtynyt täydellisesti ,mutta niin täydellisesti jotta saarnaa erehdyksensä ainoana totuutena johon muutamat vieläkin ihan oikeasti uskoo!
Montako ylösottoa ? Ei yhtään koska se on sama kuin tempaus. - tuhat ja yksi
pasuna kirjoitti:
En ole tosin tutustunut sivuihisi.Olen itse kilvoitellut ja etsinyt.Näitä on maailmassa tosi vähän.Hekin haukuttutuja ja kaikkien "silmätikkuna"Tästä huolimatta sanomastani en luovu-eli en lähde taaksepäin.Olet aivan oikeassa,että asioita voi keksiä.Profetiatkin on alistettu kirjoitusten alle.Kuulee niin paljon oikeita profetioita.Myös se,että vuoden-38 käännöksesä on virheitä.Tarkka lukija ja tutkija sen huomaa.Koska Raamattu itse todistaa,kaksi kolme kertaa saman asian,joskin eri sanoin.Viimeistä Raamatun väärennöksestä ei voi edes puhua Jumalan Sanana.Olen myöskin aikoinani joutunut turvautumaan alkukieleen.Itse en sitä ymmärrä.Aikoinani oli eräs veli Turusta,kun jäin kölistäni kiinni.Mulla alkoi tästä profetioiden tutkiminen.Kun Matt.kertoo Jeesus itse;siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan jne.Tuli riitaa Herra kanssa alkuaikoina,kun tutkin kirjoituksia.Sain vastauksen-asia ei ole niin?Hämmästyin moista-luulin väärä henki.Mutta en saanut rauhaa.Pyysin johdatusta,ajauduin Turkuun ko,veljen luo.Kerroin kamppailustani.Hän vastasi,asia ei olekkaan niin.Ko.Raamatun jae kuuluu seuraavasti;siitä päivästä ja hetkestä,ei ilman kamppailua ja vaivaa näkemättä voi päästä selville.Ts.eli pääsee.Olet aivan oikeassa.Tässä oma näkemykseni.Ilmestykirja ja Daniel puhuvat vuosiviikosta ts.7v.Sehän on tietenkin jaettuna,niinkuin tiedät.Mistä vuosiviikko alkaa?Pakkorauhasta Israelille.Koska asia on jo maailman johtomiesten kautta tehty paperille.Että se lähtisi käyntiin,niin käsittääkseni Israelin pitää tuhota Iranin atomivoimalat.Myöskin Damaskoksen tuhotuminen on vielä toteutumatta.Se tietää atomipommia.Silloin sille sanellaan pakkorauha.Eli väärä rauha.Daniel kertoo;se vahvistaa aikaisemmin tehdyn liiton.Tämän takaa EU.Oletko pannut merkille,miten Ranska liittyi jälleen NATO:oon.Ranska seisoo vuosiviikon päällä.Samalla pitää myöskin Venäjällä (karhu)tapahtua vallankaappaus,koska se lähtee sotimaan.Ottaa Viron,Latvian ja Liettuan;Daniel kertoo-ovat sen kylkiluita.Hyökäten myöskin Saksaan.Koska Johannes kertoo,kun peto nousee,sen miekanhaava paranee.Nyt siinä ei ole ko.haavaa.Pakolaisten pitää myöskin tulla karhusta.Siinä on ylösottojoukon työn aika,tosi lyhyt.Viedään pilviin.Vuosiviikko alkaa.Säkkipukuiset,joista Johannes kertoo ovat ylösoton jälkeiset työntekijät.Viedään pilveen puolivälissä vuosiviikkoa.Tässä vaiheessa nousee myöskin antikristus,joka alkaa merkitsemään.On sen aikaisten uskovien todellinen koetus.Jotka henkensä menettää,heistä herätetään 1000 vuotisen valtakunnan hallitsijoiksi.Vasta silloinhan Israel saa ne maarajat,jotka jo Abrahamille luvattiin.Koskaan maa ei ole ollut niin laaja.Kyllähän (kotkaltakin)USA,reväistään siivet.Vielä se lentää.Suunnilleen näin asiat menevät.Olen nyt Elian luolassa,odottaessani tapahtumien kulkua.Mikäli Venäjällä tapahtuu vallankaappaus keväällä;alkaa työ ja jälki jää.Koska itse Herra tarttuu asioihin.Syksyn mittaan sitten ylös.Kuitenkin asiat pitää ensin tapahtua,muuten ei ole ylösottoa.Onhan näinkin kirjoitettu-eksytetään,mikäli mahdollista valitutkin.Ei voi enää näitä asioita kertoa,vain aniharvalle.Mutta ootetaan tapahtumien alkamista.Siunauksin
Olen yli kolmenkymmenenvuoden aikana tutkinut mm.Danielin kirjaa ja sen esittänyt näissä keskusteluissa DANIELIN UNET käsitteellä ja pidän viimeisintä Raamatunkäännöstä parhaana heikkoutena on ,koska siitä puuttuu mm. Makkabialaiskirjat.
Dan.9:24-27. tulkinta on pahin moka mitä Kristinusko on tulkinnassaan tehnyt!
Ja Dan.11. luku kertoo suoraan Persian, Magedonian, Syyrian (Pohjankuninkaiden) ja Egyptin (Etelänkuninkaiden) historiaa.
Niitä "kylkiluita" kaluaa muinainen Meedia! - tuhat ja yksi
Ylkä tulee kirjoitti:
Jos luet sivujani, huomaat että perin harvinainen näkemyksemme on silti lähes identtinen, emmekä edes tiedä toisistamme mitään. Minä olen ex hesalainen ja nyt asustelen Turun seudulla.
Aika hienoo :D
Tutstu rauhassa sivuihini ja kommentoi:
[email protected]
Pelastussanoman sivuilla on paljon virheitä joita en ole koskaan edes tahtnut korjata, koska haluan että kasvuni ja myös omat virheeni näkyvät avoimesti. En voi virheitäni peittää Jumalalta, miksi siis peittäisin niitä sinulta.
Mielipiteeni on myös paikoin muuttunut ja sekin vain siksi koska kasvan koko ajan, enkä salaa mitään selustojani. Olemme kaikki vajavaisia ja kasvamme kiinni Kristuksen ruumiiksi.
Siunausta työllesi ja toivon että saat sivustoltani jotain uutta.
-jarmo-Jos kaksi Kristinuskoista tulkitsee Raamattua samalla tavalla.
joten Eu.´,sta Antikristus on siirtynyt Obamaan ,kun Hillarysta ei tullutkaan presidenttiä? - Ylkä tulee
tuhat ja yksi kirjoitti:
Jos kaksi Kristinuskoista tulkitsee Raamattua samalla tavalla.
joten Eu.´,sta Antikristus on siirtynyt Obamaan ,kun Hillarysta ei tullutkaan presidenttiä?Etkö edes näe, kuinka mahdottomaan tilanteeseen olet joutunut. Sinusta on tullut samanlainen rienaaja ja pilkkaja kuin muutkin jumalattomat pilkkajat.
Etkö tosiaan näe itseäsi, kuinka henkesi on muuttunut. Etkö edes osaa hävetä kirjoituksiasi.
Vielä puolivuotta sitten sinun kanssasi saatoi jopa keskustella. Mitä nyt? Olet vain rienaaja, siinä missä kuka tahnsa noista jumalattomista pilkkaajista.
Kyllä Kristityt jo silloin huomasivat henkesi, mutta nyt olet erottunut jo kaikesta muusta pahassa saatanan eduksi.
Luste sidotaan kimppuihin ja nisu korjataan aittaan.
-jarmo- - tuhat ja yksi
Ylkä tulee kirjoitti:
Etkö edes näe, kuinka mahdottomaan tilanteeseen olet joutunut. Sinusta on tullut samanlainen rienaaja ja pilkkaja kuin muutkin jumalattomat pilkkajat.
Etkö tosiaan näe itseäsi, kuinka henkesi on muuttunut. Etkö edes osaa hävetä kirjoituksiasi.
Vielä puolivuotta sitten sinun kanssasi saatoi jopa keskustella. Mitä nyt? Olet vain rienaaja, siinä missä kuka tahnsa noista jumalattomista pilkkaajista.
Kyllä Kristityt jo silloin huomasivat henkesi, mutta nyt olet erottunut jo kaikesta muusta pahassa saatanan eduksi.
-jarmo-Oli silloinkin niitä kamppanjoita ettei vastata ,en kylläkään laittanut nimimerkkejä muistiin koska en ainakaan rekisteröimättömien nimimerkkien aitouteen luota.
Tavoitteenani on ollut perustella väitteitäni ja jos rienaajaksi nimittää usein se on vain keino kääntää keskustelun aihetta muualle pois kyseisestä aiheesta.
En ole tullut keskustelemaan kuka olen ja niin edelleen eikä kovinkaan kiinnosta kenen kanssa keskustelen vaan olen kiinnostunut mielipiteestä,jolla kumotaan väitteeni ja mielestäni ole keskiverto ihmisen tasolla punniskellut näitä asioita.
Alkuperäinen asiani oli se Danielin kirja ja tämäkin avaus liityy siihen ,vaikkei niin korostetusti kuin aikaisemmin.
Johtuen siitä että aluksi päätin keskusteluja avata vuoden Danielin kirjasta ja jatkoin kahteen koska huomasin asian jonkinverran kiinostavan eikä monikaan siinä 2 V ajassakaan halunnut ymmärtää sanomaani.
Jos ei huomaa kun kirjoitan ,jotta Kristinuskon harha on vaikuttanut jo noin 2000 vuotta!
Ja Kristinusko kuolee pois vallassa olevana uskontona aikaa mennee 10,100, 1000, 10 000 , 100 000 vuotta, Kristinuskon syntyhistoria on jo tutkittu niin tarkkaan joten siitä voi sen päätellä , en ennusta mitään se ei ole minun tehtävä. tuhat ja yksi kirjoitti:
Oli silloinkin niitä kamppanjoita ettei vastata ,en kylläkään laittanut nimimerkkejä muistiin koska en ainakaan rekisteröimättömien nimimerkkien aitouteen luota.
Tavoitteenani on ollut perustella väitteitäni ja jos rienaajaksi nimittää usein se on vain keino kääntää keskustelun aihetta muualle pois kyseisestä aiheesta.
En ole tullut keskustelemaan kuka olen ja niin edelleen eikä kovinkaan kiinnosta kenen kanssa keskustelen vaan olen kiinnostunut mielipiteestä,jolla kumotaan väitteeni ja mielestäni ole keskiverto ihmisen tasolla punniskellut näitä asioita.
Alkuperäinen asiani oli se Danielin kirja ja tämäkin avaus liityy siihen ,vaikkei niin korostetusti kuin aikaisemmin.
Johtuen siitä että aluksi päätin keskusteluja avata vuoden Danielin kirjasta ja jatkoin kahteen koska huomasin asian jonkinverran kiinostavan eikä monikaan siinä 2 V ajassakaan halunnut ymmärtää sanomaani.
Jos ei huomaa kun kirjoitan ,jotta Kristinuskon harha on vaikuttanut jo noin 2000 vuotta!
Ja Kristinusko kuolee pois vallassa olevana uskontona aikaa mennee 10,100, 1000, 10 000 , 100 000 vuotta, Kristinuskon syntyhistoria on jo tutkittu niin tarkkaan joten siitä voi sen päätellä , en ennusta mitään se ei ole minun tehtävä.turhauttaa yrittäessäsi selittää omaa sanomaasi? Ja varsinkin kun tunnut olevan varma tuosta Danielista. Luin tuon Danielin viikko sitten läpi niin, että yritin saada siihen tolkkua vertaamalla sitä UT:n kirjoituksiin. No lopputulos oli sekava.
Joskus vuosia sitten kun eka kerran luin tuon Danielin en silloinkaan kokenut tuon kirjan textiä ajankohtaiseksi, paitsi tuon neljännen Pedon osalta. Nyt tunnen yhä samoin tosin lisättynä tuo luku 12.
Eli yritän sanoa sitä, että Danielissa on useita näkyjä ja niille on omat erilliset tapahtuma-aikansa.
Toiseksi tulee jaottelu (kirjan tulkinta), esim. luku 12 voidaan tulkita koskemaan UT:n alku aikaa ja nyt tulevaa aikaa. Miksi tähän päädyn? Luvussa 12 mainitaan parikin kertaa sanat "siihen aikaan" senhän voi tulkita aivan miten vaan. Kun kysyy mihin aikaan? Vastaus "siihen aikaan" voi yhtä hyvin tarkoittaa vaikkapa nyt tulevaa aikaa. Luvussa kun puhutaan kuollesta heräämisestä.
En ole lukenut makkabealaiskirjeitä, ehkä joudun ne joskus lukemaan, mutta tuntuu että lukemattakin lienee niin, että ainakin luvut 10 ja 11 on historiaa sieltä jostain 300-165 eKr.varsinkin kun tietosanakirja toteaa tuon Antiokos Epifanesin vainonneen juutalaisia ja makkabealaisten puhdistaneen Epifanesin Zeuksen kuvalla häpäisemän Jerusalemin temppelin. Ja Danielhan on lähteiden mukaan kirjoitettu n.165 eKr.vaikka Daniel itse eli n.550 eKr. Eli osa textistä on tavallaan historian kirjaa.
Yhteenvetona yritän sanoa Danielissa olevan pitkälti jo tapahtuneita asioita, mutta luvut 7 ja 12 on nähtävä irrallisina siinä kirjassa. Ja Peto nro. 4 ja luku 12 on tapahtumatonta aikaa.
Arvaan sinun olevan eri mieltä, niinpä mun pitää lopuksi todeta niin kuin tuo Jesse sanoo, että jos ette usko sanojen perusteella, niin uskokaa edes (ihme)tekojen perusteella.Tarkoitan nyt ensisijaisesti niitä Raamatussa mainittuja ihmeitä.
Mutta vaikka olaankin eri mieltä, niin siitä on pakko olla samaa mieltä, että kyllä tänne monenlaista "ihmenäkijää" ja kokijaa mahtuu kun näitä palstoja lukee! Adios!- jarmo
Ylkä tulee kirjoitti:
Etkö edes näe, kuinka mahdottomaan tilanteeseen olet joutunut. Sinusta on tullut samanlainen rienaaja ja pilkkaja kuin muutkin jumalattomat pilkkajat.
-jarmo-kaikki rienaajia, jotka ovat erimieltä, kuin sinä? Olet rienaaja jos olet samaa mieltä.
Kävin Helpin yksityistilaisuuksissa kahdeksankymmenluvulla. Rahaa oli kovasti vailla ja kiljui kuin kiljuva jalopeura. Olin silloin aika herkässä mielentilassa ja meninkin luterilaiseen kirkkoon rauhoittumaan. Siellä uskovat sisaret ja veljet rukoilivat puolestani ja sain levon sielulleni. Ja koin miten RAITTIIT armolahjat toimivat: Profetiat pitivät paikkansa, hengellinen tilani eheytyi. Tutustuin myös muihin uskoviin eri seurakunnista. Mutta menestysteologia harhoineen sai jäädä.
Minusta tuntuu, että mm. Jarmon uskonelämässä olisi syytä miettiä mikä on rienaamista/syyttelyä? Saatana on syyttäjä. Voisit mielestäni päivittää noita sivuja ja mennä kirkon penkkiin rauhoittumaan. Lupaan myös itse mennä rukoilemaan puolestasi. Mutta jätä nuo villitsevät ja sielunelämää kiihottavat opit ja valheveljet omaan arvoonsa. Jeesus tulee kun on aika. Sitä ei tiedä Poikakaan. Mutta tällä palstalla tuntuu tietäjähenkiä olevan. - tuhat ja yksi
sumunlapsi kirjoitti:
turhauttaa yrittäessäsi selittää omaa sanomaasi? Ja varsinkin kun tunnut olevan varma tuosta Danielista. Luin tuon Danielin viikko sitten läpi niin, että yritin saada siihen tolkkua vertaamalla sitä UT:n kirjoituksiin. No lopputulos oli sekava.
Joskus vuosia sitten kun eka kerran luin tuon Danielin en silloinkaan kokenut tuon kirjan textiä ajankohtaiseksi, paitsi tuon neljännen Pedon osalta. Nyt tunnen yhä samoin tosin lisättynä tuo luku 12.
Eli yritän sanoa sitä, että Danielissa on useita näkyjä ja niille on omat erilliset tapahtuma-aikansa.
Toiseksi tulee jaottelu (kirjan tulkinta), esim. luku 12 voidaan tulkita koskemaan UT:n alku aikaa ja nyt tulevaa aikaa. Miksi tähän päädyn? Luvussa 12 mainitaan parikin kertaa sanat "siihen aikaan" senhän voi tulkita aivan miten vaan. Kun kysyy mihin aikaan? Vastaus "siihen aikaan" voi yhtä hyvin tarkoittaa vaikkapa nyt tulevaa aikaa. Luvussa kun puhutaan kuollesta heräämisestä.
En ole lukenut makkabealaiskirjeitä, ehkä joudun ne joskus lukemaan, mutta tuntuu että lukemattakin lienee niin, että ainakin luvut 10 ja 11 on historiaa sieltä jostain 300-165 eKr.varsinkin kun tietosanakirja toteaa tuon Antiokos Epifanesin vainonneen juutalaisia ja makkabealaisten puhdistaneen Epifanesin Zeuksen kuvalla häpäisemän Jerusalemin temppelin. Ja Danielhan on lähteiden mukaan kirjoitettu n.165 eKr.vaikka Daniel itse eli n.550 eKr. Eli osa textistä on tavallaan historian kirjaa.
Yhteenvetona yritän sanoa Danielissa olevan pitkälti jo tapahtuneita asioita, mutta luvut 7 ja 12 on nähtävä irrallisina siinä kirjassa. Ja Peto nro. 4 ja luku 12 on tapahtumatonta aikaa.
Arvaan sinun olevan eri mieltä, niinpä mun pitää lopuksi todeta niin kuin tuo Jesse sanoo, että jos ette usko sanojen perusteella, niin uskokaa edes (ihme)tekojen perusteella.Tarkoitan nyt ensisijaisesti niitä Raamatussa mainittuja ihmeitä.
Mutta vaikka olaankin eri mieltä, niin siitä on pakko olla samaa mieltä, että kyllä tänne monenlaista "ihmenäkijää" ja kokijaa mahtuu kun näitä palstoja lukee! Adios!""Luin tuon Danielin viikko sitten läpi niin, että yritin saada siihen tolkkua vertaamalla sitä UT:n kirjoituksiin. No lopputulos oli sekava."
Niinhän se on koska Danielin kirjan sanoma selitetään alkuperäisestä V.T.n, käsityksistä poiketen Uudessa Testamentissa.
Ja pyrin selittämään tuossa Danielin unet tulkinnassa sitä seikkaa, mitä Danielin kirjan kirjoittajat tarkoittivat sitä kirjoittaessaan.
( joten mm,Dan.9:24-27. vuosilukuineen ja laskuineen tulkinta eroaa Kristinuskon kaikista tulkinnoista.)
Uusi Testamentti antaa puolestaan uudenlaisia käsitteitä jo tapahtuneille asioille!
Selkeä esimerkki on "hävityksen kauhistus"
Danielin kirjassa ja Makkabialaiskirjassa tarkoitetaan täsmälleen samaa tapahtumaa Uusi Testamentti viittaa juuri Danielein kirjaan ja siitä huolimatta antaa tuolle tapahtumalle erilaisen tulkinnan mitä tapahtumalla alunalkaen tarkoitettiin. - sivulta poimittua
Ylkä tulee kirjoitti:
-jarmo-jarmohan uskoo kolminaiseen jumalaan ja opettaa silleen ihmisiä!
http://www.pelastussanoma.fi/Yksi Jumala.htm
http://www.pelastussanoma.fi/Nimi Jeesus Kristus.htm
vaikka pitäisi muistaa tämä!
JOHANNEKSEN TOISESTA KIRJEESTÄ
KRISTUKSEN OPISSA PYSYMINEN
9.Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Krituksen opissa, hänellä ei ole JUMALAA.
Siinä opissa pysyvällä on sekä ISÄ ETTÄ POIKA - todella uskoo näin?
sivulta poimittua kirjoitti:
jarmohan uskoo kolminaiseen jumalaan ja opettaa silleen ihmisiä!
http://www.pelastussanoma.fi/Yksi Jumala.htm
http://www.pelastussanoma.fi/Nimi Jeesus Kristus.htm
vaikka pitäisi muistaa tämä!
JOHANNEKSEN TOISESTA KIRJEESTÄ
KRISTUKSEN OPISSA PYSYMINEN
9.Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Krituksen opissa, hänellä ei ole JUMALAA.
Siinä opissa pysyvällä on sekä ISÄ ETTÄ POIKAAsian voisi yrittää ilmaista matemaattisesti miniyhtälöllä 1 = 3!
uskotko te näin?
- Vesa
talouskriisin äkillisyys, syvyys ja kesto - yksi kerrallaan - yllätyksenä. Mutta täällä kirjoittelet kuin olisit kaikkivoipainen.
- tuhat ja yksi
ole vaikuttanut mitään toistaiseksi.
"Mutta täällä kirjoittelet kuin olisit kaikkivoipainen." En ole,-enkä kirjoittele vaan kirjoitan erehtyvyydestä ja kaikki ihmiset sitä ovat! Myös kaikki profeetat! - Hellarit taas kun on
vahvasti äänessä. Mikä olikaan se väärä pofeetta sen pedon kanssa? Ettei vaan ole nyk. tai ent. hellari? Miksikö? No, kas kun esim. hellarit on 20 v. pitänyt neuvotteluja yllä katolisen kirkon kanssa ja oppihan on heillä melkein sama; Ei yksin armosta, jotain täytyy minunkin tehdä!!! Eli se Eskon puumerkki täytyy jossain näkyä!!!
- Vaviskaa!
http://www.freepressreleases.co.uk/Press_Releases/Books__Publishing/Author_of_The_Antichrist:_Is_666_the_Number_of_Putin?_states_Putin_is_Antichrist_2008101334663/
- väitellä.
Et kuule viitsis enään tuoda tuota samaa Danielin säkeistöä aina parin viikon välein luettavaksi.
Jos et osaa mistään muusta väitellä niin häivy jollekin muulle pasltalle.- tuhat ja yksi
Danielin kirjan alkuperäinen sanoma ja kumota tuhat Kristittyjen keksimää erilaista selitystä sille, jotkut ymmärtävät tarkoittamani asian ja useimmat eivät.
Koitan pidättäytyä väittelystä ja ainakin muusta väittelystä!
Mielestäni tuo Danielin unet tulkinta on paikallaan ,uskonsokaisemien tulkintojen joukossa!
Mitä ilmeisemmin et ymmärrä sanomaani-, Mikä siinä on vikana? - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Danielin kirjan alkuperäinen sanoma ja kumota tuhat Kristittyjen keksimää erilaista selitystä sille, jotkut ymmärtävät tarkoittamani asian ja useimmat eivät.
Koitan pidättäytyä väittelystä ja ainakin muusta väittelystä!
Mielestäni tuo Danielin unet tulkinta on paikallaan ,uskonsokaisemien tulkintojen joukossa!
Mitä ilmeisemmin et ymmärrä sanomaani-, Mikä siinä on vikana?"Mielestäni tuo Danielin unet tulkinta on paikallaan ,uskonsokaisemien tulkintojen joukossa! "
Mellerin tulkinnat myös ovat niitä,tulkintoja joita kehitellään jo n, 2000 vuotisen Kristinuskon harhan pohjalta.
Valehteleminen näyttää olevan Kristinuskon koossapitävä voima,alusta pitäen kun on kehitetty uskon valhe ja riittävän suuri siitä riittää reposteltavaa tietämättömät ihmiset uskovat sen totuutena.
Uskonnossa,politiikassa,oikeuslaitoksessa syytetty ja poliisikuulustelussa saa vapaasti Suomen maassa valehdella joutumatta minkäänleiseen vastuuseen ,Kristinuskon muovaama lakiviidakko sallii sen ja näyttää jopa toivottavaltakin ,jotta tuomareilla riittäisi töitä.
Ja Kristinuskossa se on ennemmin sääntö kuin poikkeus.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896