Olen ihmetellyt miksei vihreäliitto ole tehnyt mitää pohjavesien likaamisen estämiseksi.
Teiden suolaajat eivät joudu vastuuseen pohjavesien saastuttamisesta.
Tiedän monta kiinteistöä joiden kaivot on pilattu tiesuolalla. Henkilöt jotka ovat kaivot saastuttaneet ovat päässeet vastuusta kun tielaitos on tehnyt uuden kaivon tai vetänyt kunnan veden kiinteistöön.
Jos normaali kansalainen tekee vastaavan rikoksen niin linnaa tulee ja henkilökohtaisia korvauksia.
Kuka vastaa kun ensimmäinen kunnallinen vesilaitos joutuu suolaisen pohjaveden ongelman eteen. Onko tiemestari syyllinen ja korvausvelvollinen ympäristörikoksesta ja suolan levittäjät avun annosta. Näin ainaki pitäisi olla.
pohjavedet
kullanarvoisia
4
170
Vastaukset
- Hyvinkäällä olen
tästä heille puhunut useammankin kerran.Ei kuulemma kiinnosta.Sehän koskisi vain Suomalaisia veronmaksajia.
- Olen malla nähnyt seuraavaa
Kaivo on muutaman kymmenen metrin etäisyydellä paikasta jossa ne mummot käyvät mökin takana alvariinsa kusella! Se on paha juttu, jotain pitäis tehdä, vihreät HERÄTYS!
- poksati
jaa mistä tässä puhuttiin?
- Nimetön
ihminen tarvitsee vettä elääkseen lähi-idässä soditaan seuraavaksi vedestä lähi-idässä on öljyä meillä vettä miksi emme vaihda vettä öljyyn. Pidetään pohjavedet puhtaina ja rikastutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060