Molemmat näyttävät pyrkivän isyyteen.
Lapsi jota työreformimiehet yrittivät saada suomaiaisen kohdusta syntyi ennenaikaisena ja kuolleena. Huonoja kätilöitä.
Huusivat avuksi palkansaajien erinomaisia kätilöitä, jotka kautta Suomen historian olivat menestyksellä olleet mukana synnytyksissä, kun synnytettiin täysaikaisia ja yhteiskuntakelpoisia lapsia. Sopimusyhteiskunta loi parhaat edellytykset.
Nyt nämä onnettomat s...........n tunarit yrittivät saada ulos maailmaan kelpaamattoman, jolla ei ollut elämisen edellytyksiä. Pihtejä, sadattelua, keskinäistä kilpailua siitä, kuka valitsi välineet ja pihdit.
Matti Vanhanen (kesk) kaikessa komeudessan, no oli liikaa sanottu, kerkesi kertomaan, että hän keksi miten synnytetään.
Jyrki Katainen (kok) oli siinä vaiheessa jo pesemässä likaisia käsiään jossakin. Aurinko oli ollut. Eikä malttanut sanella sanomaa Matti Vanhaselle, että älä löpertele. Päätti palata, kun kauheimmat epäonnistumisen metelit olisivat ohi.
Jyrki Katainen (kok) koki, että piti sanoa ja panna paremmaksi, jotta ainakin kauan aikaa odotuksessa mukana olleet, eivät erehtyisi luulemaan häntä saamattomaksi. Hän sanoi ja julisti. Se olen minä, se oikea kätilö. Minä tein synnytysajasta päätöksen ja tavasta.
Voi näitä pikkusieluisia tunareita. Ovat viemässä Suomea tuhoon.
Täytyykö tätä häväistystä sietää vielä kaksi vuotta? Kansa taisteluun.
Uskomatonta peliä Katainen-Vanhanen
Tarkkaaja
1
129
Vastaukset
- tytti
Toivottavasti Vanhanen/Katainen kupla puhkeaa ettei tarvii odottaa kahta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688