Nyt hävettää. Johtaako kokoomusta tosiaan mainostoimisto? Näillä "fantastisilla" puheillako sitä yritetään pitää Suomen talous mahdollisimman hyvällä tolalla lamasta huolimatta.
Ymmärrän kyllä optimistisuuden merkityksen, mutta liika on liikaa. Jyrkin koko ajan muuttuvat puheet ITSE ASIOISTA yhdistettynä tuollaisiin amerikkalaisiin hurmospuheisiin omalle väelle eivät vaan mene enää läpi.
Häpeän, että äänestin kokoomusta
7
340
Vastaukset
- vaan, jos oli liikaa
se, että sun maksamillas verorahoilla ei enää kustannetakkaan monien tuhansien maistereiden yliopistokoulutusta ja suoraan kotistoon, jos julkisiin palveluihin menevien verojen maksaminen omasta pussiistas on siis noin pakko ja välttämättömyys, niin eihän siihen sitten muuta kuin maksellaan pois, niin ei tarvii hävetä.
- luovuta
me maksetaan ilomielin myös aivan jokaisen EUn ulkopuolelta tulevan yliopisto-opiskelijan opiskelutkin, ei me niistäkään maksuista mennä luopumaan, ei sentään.
me ollaan kuulkaas niin rikkaita ja antelijaita, että kustannetaan julkisista menoista ihan mitä vaan ja ihan kelle vaan.
Tervetuloa EUn ulkopuolelta tänne opiskelemaan kyllä suomipoika maksaa sen sulle veroissaan eikä pistä ees hanttiin.
- eihän se kaikki onnistu
Tässä tilanteessa, missä Suomi nyt on ei nämä Kataisen hurmoshenkiset puheet ole vakuuttavia. Tietysti kaikesta tästä saa vain syyttää tyhmiä äänestäji, kun uskoivat kokoomuksen ja Jyrki Kataisen katteettomiin vaalilupauksiin ja tässä sitä nyt suossa tarvotaan ja Suomen valtio velkaantuu ja tätä kokoomuksen piireissä hehkutetaan vastuullisella politiikalla. Pitäisi valita vähän tarkemmalla sihdillä politiikkoja ja rehellisyys pitäisi nostaa omaan arvoonsa. Kokoomuslaisissa politiikoissa aina puoluesihteeriä myöten on epärehellisiä ja rikoksen polulle sortuneita tuomion saaneita politiikkoja aina ministeritä myöten.
- Katainen
alentamaan.
Jo nyt on perkele, kun meinaat mennä pienentämään julkisen osuutta veroistamme, et kai sä luule, että me ollaan niin tyhmiä, että halutaan luopua veronmaksuista, vaikka kuinka tarjoot ratkaisua ylisuuriin julkisiin kustannuksiin, niin nyt ei anneta periksi.
On se sentään törkeyden huippua, että valtiovarainministeri haluaisi vähentää julkisia kuluja veroistamme.
ME EI SUOSTUTA, me vaadimme, me maksamme itse kuten ennenkin, tulee vaikka kymmeniä tuhansia maistereita ja suoraan kortistoon, niin me ei luovuta, me maksetaan.
Valtiovarainministerin hommana ei ole keksiä ja kehittää keinoja julkisen hallinon verotaakan pienentämiseen, nyt hyppäs ja korkeelle. - kuule, mene
Katainen kirjoitti:
alentamaan.
Jo nyt on perkele, kun meinaat mennä pienentämään julkisen osuutta veroistamme, et kai sä luule, että me ollaan niin tyhmiä, että halutaan luopua veronmaksuista, vaikka kuinka tarjoot ratkaisua ylisuuriin julkisiin kustannuksiin, niin nyt ei anneta periksi.
On se sentään törkeyden huippua, että valtiovarainministeri haluaisi vähentää julkisia kuluja veroistamme.
ME EI SUOSTUTA, me vaadimme, me maksamme itse kuten ennenkin, tulee vaikka kymmeniä tuhansia maistereita ja suoraan kortistoon, niin me ei luovuta, me maksetaan.
Valtiovarainministerin hommana ei ole keksiä ja kehittää keinoja julkisen hallinon verotaakan pienentämiseen, nyt hyppäs ja korkeelle.sinne patiollesi ryystämään cappucinoa ja mussuttamaan pullaa,mutta ole toki varovainen että et ota liian isoa palaa kerralla ja tukehdu.
- hintana on
Katainen kirjoitti:
alentamaan.
Valtiovarainministerin hommana ei ole keksiä ja kehittää keinoja julkisen hallinon verotaakan pienentämiseen, nyt hyppäs ja korkeelle.Kansan jakautuminen totaalisesti kahtia, köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu, silloin valtiovarainministeri on epäonnistunut tehtävässään.
Olkoon kuinka messiaalinen hyvänsä, kansa elää kuitenkin leivästä, eikä siitä mitä fantastista messiaan suusta lähtee.
- kokoomusta
No virheitä sattuu. Seuraavissa vaaleissa sitten tarkempana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755