***weha! miksi erotettiin
Kirjoittanut: herätysliikkeestä 14.3.2009 klo 07.59
jos ei suostunut tekemään vaalityötä keskustapuolueen hyväksi?
Mihin raamatun kohtaan tässä vedottiin.
Oliko jeesus kepulainen
ps. pitää muistaa että kepu pettää aina!*****
Ei asia aina ole noin ollut.
Isäni piti lopettaa vaalityö kepun hyväksi, vl-liikkeestä erottamisen uhalla. Ainoastaan äänestäminen sallittiin hänelle sen jälkeen.
Vl ja politiikka
10
472
Vastaukset
- nyt V...
..ennamolainen?
- kaksoismerkityksellinen vas...
Devoit kirjoitti:
Ei kait vennamolaisia ole ollutkaan?
Kaksoisviestintää?
kaksoismerkityksellinen vas... kirjoitti:
Kaksoisviestintää?
Minulla on kolmessa polvessa taapäin vl-esi-isät.
Jos geeneissä ei vl-ominaisuuksia ole, niin evoluutio ei toimi.- kuullut
Devoit kirjoitti:
Minulla on kolmessa polvessa taapäin vl-esi-isät.
Jos geeneissä ei vl-ominaisuuksia ole, niin evoluutio ei toimi.sananlaskua: Siitä puhe, mistä puute.
kuullut kirjoitti:
sananlaskua: Siitä puhe, mistä puute.
Mistä nyt olettaisit puutteen olevan?
Kepulaisuudestako?kuullut kirjoitti:
sananlaskua: Siitä puhe, mistä puute.
Voidaan laskea ihan puhtaasti näiden vl-palstojen ansioksi, että kepun kannatus on pysyvästi laskenut 4-5 prosenttia.
- on.
Devoit kirjoitti:
Mistä nyt olettaisit puutteen olevan?
Kepulaisuudestako?vl-uskosta. Valaisen esimerkillä. Eräällä eronneella miehellä oli jatkuvasti kaksimieliset jutut. Kun hän löysi naisystävän,loppu nämä jutut.
Kun on alitajuntanen kaipaus vl:iin, niin jaksaa kiinnostua niiden asioista jatkuvasti. ;-D
Isäni piti vl-ehdokkaita, muiden kepu-ehdokkaiden kanssa tasavertaisina, eli oli ns. "pölijä", kun ei ymmärtänyt vetää vl-kotiin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24210636
- 1276873
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486554- 945484
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324770- 404064
- 613404
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253348On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283305Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263073