Moissan kaikki raskaanaolevat äidit/ tulevat äidit.
mites raskaus on mennyt, meillä nyt rv 20 menossa. kaikki ihan ok, liikeitä tuntunut jo rv 15 lähtien. rakenneultra ensviikolla. pahoinvointi nyt hävinnyt, oli ihan rv 16 asti.
painoa minulle tullu noin 4 kg.
ja tokaa odotan.
ei olla vielä mitään hanlintoja tehty, onhan täs vielä aikaa ja jotain vielä jäljellä esikoiselta. mutta turvakaukalo ja rattaat pakko hommata.
ihanaa loppuodotusta kaikille ...
LA heinä-elokuussa ....
7
424
Vastaukset
- LA 0108
Viikolla 20 ollaan..perjantaina oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin. Kovin oli vilkas pienokainen :) Liikkeitä en vielä tunne, kun on istukka edessä.
Pahoinvointi on melkein kokonaan hävinnyt, joten närästys on ainoa oire tässä vaiheessa.
Painoa on tullut kilon verran.
Esikoinen on tulossa, eikä kanssa mitään olla hankittu vielä. Kun tosiaan vielä on aikaa :) - hippu.
Viikkoja kasassa 22 5.:) Alkuviikkojen jälkeen aika on mennyt tosi nopeasti. Alussa oli ällötystä ja pahoivointia ja todella kokonaisvaltaista väysmystä. Nyt on ollut aika lailla oireetonta, jonkinmoinen väsymys vaan painaa edelleenkin. Muutamia vaatteita ja vaunut ollaan hankittu, mutta ei mitään muuta vielä. Opiskelu pitää sen verran kiireisenä, että loput hankinnat taitaa melkein jäädä kesään. Jännää ja ihanaa aikaa tämä on. Kunpa vaan loppuaikakin menisi nopeasti:)
- 21+0
la 26.7, rakenne ensviikon torstai, ajattelin jos kaikki kunnossa ruveta sitten pikku hiljaa ostelee
mitä tarvii.
ensimmäistä ootellaan , mitään liikkeitä en oo vielä tuntenut.
närästystä ja väsymystä ollut.
onko teillä muuttunut la rakenteen jälkeen ?
painoa on tullut noin 4 kiloo.
parin viikon päästä neuvola ,silloin täytellään äitiysraha hakemuksia , onko teillä ollut mukana
verotodistuksia palkkatodistuksia tietoja varten ? - toinen tulossa
Toista lasta odotellaan Oulun seudulla. LA 28.7. Esikoinen täyttää huhtikuussa kolme.
Rakenneultra 23.3. Kovasti vauva liikkuu, liikkeet oon tuntenut jo pitkään. Alkuoksentelu onneksi takana. Nyt ikävä iskiais-vaiva!
Turvakaukalon ja sitterin oon hankkinu, juuri muuta ei varmaan tarvitakaan.
Ihanaa odotusta teillekin!- Oulunseutu
Täälläki oulun seudulla toista ootellaan puolissavälin :D Laskettu on 8.8. Heitä maililla ([email protected]) ois mukava jutella jonku kanssa ihan kunnolla tästä odotuksesta taas, kun ei noita odottajia kaveripiirissä kovin tahdo olla :D
- Tirppanen86
Täällä viikkoja 18 5, LA 12.8.
Meillä on mennyt kohtalaisen helposti nämä viikot, jouluun (vko 7)tyssäsi pahoinvoinnit ja nyt olen elämäni kunnossa, nukun yöni ihmeen hyvin alkuvaiheen vessassa ravaamisen jälkeen.
Ultrassa kävin viikoilla 17 2 katselemassa että kavereilla oli leppoisat oltavat mahassani. Siellä ne pyörivät molemmat. Nyt jännäillään rakenneultraa (parin viikon päästä) että kumpia olisi tuloillaan. Minulle toisaalta aivan sama, salaa jo toivonkin ettei mitään osattaisi varmaksi sanoa että jännitys säilyisi synnytykseen asti, mutta isäntä haluaa ehdottomasti tietää. Asukit ovat todella vilkkaita, heti kun istun aloilleni niin jo alkaa mahdoton potkunyrkkeily molemmilta puolilta. Liikkeitä tunsin toisesta viikolla 15 ja toisesta viikolla 17. Nyt siis rummutus on tasaista ja tuntuu vatsan päältäkin.
Painoa tullut 3,5 kiloa lisää ja maha on muodostunut vaivihkaa melkoiseksi tynnyriksi - vielä pari viikkoa sitten ei ollut havaittavissa yhtään mitään erikoista!
Mekään ei vielä olla osteltu mitään, tutuilta on sen sijaan virrannut yhtä sun toista, saa nähdä onko tarvettakaan ihan kaikelle mutta ilolla otan kaiken vastaan mikä annetaan kun saa muutenkin hommailla tuplat kaikkea. Aika hintavaksi muodostuisi muuten. Luulen että vaatteita en katsele itse laisinkaan, keskityn ennemmin sänky-vaunut-kaukalo-osastoon tässä seuraavien viikkojen aikana. - eli 16+4 meneillään
Pari viikkoa sitten pahoinvointi ja väsymys loppuneet melkein kokonaan. Hankintoina tullut hommattua vasta pari vaatetta. Ajatellut rakenne-ultran jälkeen alkaa enemmän miettiä vaunuja ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760