julkisivu muistuttaa slummia.
Syynnä tähän on lasitettujen parvekkeiden verhoviritelmät.
Mahtaako parvekeverhoihin olla mitään ohjeita julkisivulautakunnan tai Nikun toimesta?
Nikun peruskorjatun
8
693
Vastaukset
- esirippu sentään
Verhojen takanahan on hyvä rellestää =D.
Kyllä saisi Niku pitää parempaa jöötä taloissa, taisi Erkin lähdön jälkeen mennä koko touhu alaspäin. - ei nikulla asuva
asukkaissa avohoitopotilaita, huumehörhöjä, puliukkoja, ex-vanki väkivaltarikollisia ja muuta hämäräporukkaa joiden sekaan jotkut onnettomat normaalit työssäkävijätkin joutuvat asumaan. Siitähän ei tule mitään kun paskasakki alkaa remuta yleensä öisin häiriten kaikkia muita eikä näitä saa edes häädettyä millään.
- ei voi yleistää
eikä pidäkään. Eiköhän suurin osa Nikun asukkaista ole tavallisia työssäkäyviä ihmisiä.
Joskus taloon kuin taloon osuu "huonompiosaisia" ja onneksi heitä on vähemmistö. Osa heistäkään ei aiheuttane häiriötä, mutta ei tarvitse kuin yksi "paha" niin pian kaikkien rauha on mennyt.
Häiriköillekin löytyy keinot, joilla toisten asumisrauha turvataan. Olen kuullut, että keinoja on ja niitä käytetään. Ensin täytyy muiden asukkaiden valittaa ja vaatia, että asiaan puututaan.
Häiriköitä löytyy taatusti myös kaikista asumismuodoista, myös omistusasumisen puolelta. - kunnollinen asukas
ei voi yleistää kirjoitti:
eikä pidäkään. Eiköhän suurin osa Nikun asukkaista ole tavallisia työssäkäyviä ihmisiä.
Joskus taloon kuin taloon osuu "huonompiosaisia" ja onneksi heitä on vähemmistö. Osa heistäkään ei aiheuttane häiriötä, mutta ei tarvitse kuin yksi "paha" niin pian kaikkien rauha on mennyt.
Häiriköillekin löytyy keinot, joilla toisten asumisrauha turvataan. Olen kuullut, että keinoja on ja niitä käytetään. Ensin täytyy muiden asukkaiden valittaa ja vaatia, että asiaan puututaan.
Häiriköitä löytyy taatusti myös kaikista asumismuodoista, myös omistusasumisen puolelta.Olen asunut useissa nikun asunnoissa ja kaikista joutunut sen paskasakin vuoksi lähtemään.Eikä paskasakki saa häätöä kun itse olet ainut täysjärkinen talossa, niin olet myös ainut joka valittaa. Tiedän kokemuksesta että niku ei häädä sitä porukkaa mitenkään jos vain vuokra-rahat sossun kautta saavat. Koko niku joutaisi loppettaa ei niissä todellkaan asu enää muitakuin puliukkoja, huumehörhöjä, linnanvenkuloita ja muuta roskasakkia. Valitettavasti tähän on tultu..
- yksi keino toimia
kunnollinen asukas kirjoitti:
Olen asunut useissa nikun asunnoissa ja kaikista joutunut sen paskasakin vuoksi lähtemään.Eikä paskasakki saa häätöä kun itse olet ainut täysjärkinen talossa, niin olet myös ainut joka valittaa. Tiedän kokemuksesta että niku ei häädä sitä porukkaa mitenkään jos vain vuokra-rahat sossun kautta saavat. Koko niku joutaisi loppettaa ei niissä todellkaan asu enää muitakuin puliukkoja, huumehörhöjä, linnanvenkuloita ja muuta roskasakkia. Valitettavasti tähän on tultu..
on "kunnollisten asukkaiden" toiminta yhteistuumin puuttua erilaisiin häiriöihin.
Meillä on kymmeniä asuntoja talossa ja silloin tällöin joku asukas ( yleensä uusi) ylittää sietorajan.
Siinä vaiheessa uusi asukas saa tuta, että asiaan puututaan. Asukkaat kirjelmöivät nikulle ja asukas saa varoituksen. Onpa tullut häätöjäkin vuosien mittaan. Yleensä tilanne rauhoittuu puuttumisella.
Ainakin meidän talossa on häiriöitä on harvoin ja suurin osa on kunnollisia ja tavallisia asukkaita.
Ja meillä asiasta on pitkäaikainen kokemus.
Kyse on useimmiten siitä jos häiriöt jatkuvat, ettei talon muut asukkaat puutu. Valitetaan, mutta ei toimita asian korjaamisen eteen.
Kun asukkaita on sentään yli 10 000 niin kuinka voit sanoa, että niissä asuu vain roskasakkia?
Itselläni kokemusta eri kaupungeista, eri asumismuodoista ja en yleistäisi sitä, että vain ns kaupungin asunnoissa asuu häiriköt.
Kuuluuko vain savolaiseen tapaan liioitella ja rankasti? - sakkia riittää
yksi keino toimia kirjoitti:
on "kunnollisten asukkaiden" toiminta yhteistuumin puuttua erilaisiin häiriöihin.
Meillä on kymmeniä asuntoja talossa ja silloin tällöin joku asukas ( yleensä uusi) ylittää sietorajan.
Siinä vaiheessa uusi asukas saa tuta, että asiaan puututaan. Asukkaat kirjelmöivät nikulle ja asukas saa varoituksen. Onpa tullut häätöjäkin vuosien mittaan. Yleensä tilanne rauhoittuu puuttumisella.
Ainakin meidän talossa on häiriöitä on harvoin ja suurin osa on kunnollisia ja tavallisia asukkaita.
Ja meillä asiasta on pitkäaikainen kokemus.
Kyse on useimmiten siitä jos häiriöt jatkuvat, ettei talon muut asukkaat puutu. Valitetaan, mutta ei toimita asian korjaamisen eteen.
Kun asukkaita on sentään yli 10 000 niin kuinka voit sanoa, että niissä asuu vain roskasakkia?
Itselläni kokemusta eri kaupungeista, eri asumismuodoista ja en yleistäisi sitä, että vain ns kaupungin asunnoissa asuu häiriköt.
Kuuluuko vain savolaiseen tapaan liioitella ja rankasti?Ei se ole enää mitään normaalia asumista, jos joutuu vähän väliä valituksia häiröistä tekemään eteenpäin. Rasittavaa kaikille osapuolille.
Kokemuksesta voi sanoa, että kun yksi juoppo häädetään, toinen on jo tulossa. Se on ihan loputon kiertokulku. Kun yksi asunto hiljenee, niin toisessa alkaa häiriöt.
Yhden tyypin häätö voi kestää vuosia, siihen tarvitaan useita valituksia ja vielä useilta eri naapureilta, kyllä siinä jo itse lähtee ennemmin muualle asumaan.
- viereen mutta
saako nikulta asuntoa, tuntuu ettei.
saakohan sitten varmasti kun ei oikeesti ole asuntoa eli kun edellisen kämpän vuokrasopimus loppuu? vai mihin ihminen menee.
entäs onko kokemusta voiko ikinä päästä toivomaansa taloon tai kaupunginosaan? onko jotakuta lykästänyt.- risuja
Kokeile esittää toivomus tietystä niku kohteesta, niin tulee haiseva vastalause välittömästi, on hyvin töykeät virkailijatkin jo vastassa.
Itse on lähdettävä häirikkö talosta, ei Niku hevin niitä häädä, niille riittää, kun sosku hoitaa vuokrat ajallaan. Kun häiriköt saavat varoituksia ne alkavat pahimassa tapuksessa uhkailla muita asukkaita, siitä hyvästä kun heistä on valitettu toimistolle. Se on pitkä pitkä prosessi saada joku hörhö pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740