surusilmä

taivaanrannan maalari

Jousimies ei vaivojansa ja tuskaansa maailmalle huutele, vaikka se helpottaisi monta kertaa. Jouskari käpertyy omaan tuskaansa ja haluaa selvittää omalla " metodilla " auringon taas näkyviin :)- jouskari on loppujen lopuksi aika yksin , juuri sen ulospäin näkyvän " väärän " kuvan vuoksi. Tosin hän on iloinen ja sympaattinen kaveri, mutta hyvin usein sydämessään yksinäinen. Kun jouskari elää hän ELÄÄ ja kun mieli on maassa , niin se on MAASSA ! - siksi usein häntä luullaan ylpeäksikin, vaikka silloin juuri hän saattaa olla tosi surumielinen.

9

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen

      Juuri tällä hetkellä on tuo tunne minulla, koska tuntuu että maailma kaatuu päälle ja en jaksaisi taistella vastaan, mutta silti täytyy yksin selvitä.

      Kavereita on vaikka kuinka paljon, mutta sydämmessäni olen todellakin yksin.

      Kiitos tuosta, joka sanasi on totta.

    • elämä voittaa

      Kiva , että sait empatiaa viestistäni :) Kyllä me jouskarit selvittän, vaikka joskus tuntuu pahaltakin. Mukavaa kevättä !

    • marraskuun jousinainen

      Aivan omasta elämästäni, jokin suorastaan estää liikoja kärsimyksiä paljastamasta ja miten monesti ihmettelen onttoa erilaisuuden ja yksinäisyyden tunnetta. Silti hymyilen vaan ja annan muiden nähdä, että vahva oon. Vahva taidan ollakin, kun en ole vielä murtunut. Helvetillisessä vaikeuksien mätössäkin sisäinen ääni jankkaa, että "et sä tähän kaadu, mutta ulise nyt aluksi sydämen pohjasta suru pihalle" ja teen sen yksin.. Melkein kateellinen olen heikkoutensa näyttäville, apua saaville naisille ja samassa hetkessä kamalan ylpeä omasta pärjäämisestäni. Ristiriitaista ja raskasta. Mutta kun katson peiliin, mun on aina hymyiltävä itsellenikin:)

      • 15.12

        "miten monesti ihmettelen onttoa erilaisuuden ja yksinäisyyden tunnetta."

        Me miespuoliset jouskarit tuskin teemme tuossa poikkeusta? Itse ainakin välillä ihmettelen juuri noita kuvailemisiasi tunteita. Oma tapani on "nousta vuorille" muiden ulottumattomiin silloin kun elo on vähän pilvessä. Aikani siellä vietän, ja tulen taas ehompana takaisin.


      • mies48
        15.12 kirjoitti:

        "miten monesti ihmettelen onttoa erilaisuuden ja yksinäisyyden tunnetta."

        Me miespuoliset jouskarit tuskin teemme tuossa poikkeusta? Itse ainakin välillä ihmettelen juuri noita kuvailemisiasi tunteita. Oma tapani on "nousta vuorille" muiden ulottumattomiin silloin kun elo on vähän pilvessä. Aikani siellä vietän, ja tulen taas ehompana takaisin.

        Taitaa se sittenkin olla totta, nää horoskoopit kun tuntuu nuo toisten Jousimiesten jutut niin tutuilta olen miespuolinen
        minä menen huutaan tuskani, kauas metsään aikoinaan vanha koira vaan kaverina se ymmärsi nuoli katkerat kyynelet poskiltani niin hellästi
        ihmisille minun on näytettävä vahvalta, miksi en tiedä, en vaan vielä ainakaan ole löytänyt sellaista olkapäätä jota vasten voisin itkeä


      • MieJousimiesN49
        mies48 kirjoitti:

        Taitaa se sittenkin olla totta, nää horoskoopit kun tuntuu nuo toisten Jousimiesten jutut niin tutuilta olen miespuolinen
        minä menen huutaan tuskani, kauas metsään aikoinaan vanha koira vaan kaverina se ymmärsi nuoli katkerat kyynelet poskiltani niin hellästi
        ihmisille minun on näytettävä vahvalta, miksi en tiedä, en vaan vielä ainakaan ole löytänyt sellaista olkapäätä jota vasten voisin itkeä

        Miten voi kuulostaa niin samanlaiselta tilanteelta.Olen juuri nyt tuskastunut elämääni ja olen yrittänyt hiihdellä ja kävellä luonnossa,koska siellä on niin tavattoman kaunista.Tuhannet timantit hangen päällä ja puissa kimaltelevat kuin kiusatakseen tätä alentunutta mielialaa.Sanoin noin,koska toivon,että tämä on ohimenevää.ja koirani antavat minulle niin paljon enemmän kuin yksikään ihminen...
        Mutta kotona ja kylässä täytyy olla vahva ja nauraa,vaikka itkettäisi paremmin.Vahva,vahva ja vahva.Sitähän me jouskarit ollaan.Voi,kunpa ihmiset katsoisivat pintaa syvemmälle.
        Mutta kaikesta huolimatta,aurinko paistaa ja elämää täytyy jatkaa.Tai sehän rullaa eteenpäin ihan itsestää.


      • on hyvä
        mies48 kirjoitti:

        Taitaa se sittenkin olla totta, nää horoskoopit kun tuntuu nuo toisten Jousimiesten jutut niin tutuilta olen miespuolinen
        minä menen huutaan tuskani, kauas metsään aikoinaan vanha koira vaan kaverina se ymmärsi nuoli katkerat kyynelet poskiltani niin hellästi
        ihmisille minun on näytettävä vahvalta, miksi en tiedä, en vaan vielä ainakaan ole löytänyt sellaista olkapäätä jota vasten voisin itkeä

        itkeä yksinään, mutta täytyykö meidän tosiaan olla vahvoja...


      • KULKURI MIES
        on hyvä kirjoitti:

        itkeä yksinään, mutta täytyykö meidän tosiaan olla vahvoja...

        Niin mijsi sinä menet,itkeen saunaan yksin,miksi minä menen kauas metsään itkeen, minä ainakin haluan selvittää ne tunteet ihan yksin niin kuin olen aina ennenkin oppinut tekemään Siinä kait se meidän vika onkin,ei osata avautua ja purkaa sydäntään toiselle,olen muutaman keran yrittänyt,ja on tullut pahasti puukkoa selkään joten anteeks vaan maailma,tään miehen kuori on vaan vieläkin koventunut,pakko pärjätä yksin mutta SUURI KIITOS teille jotka kirjoittelette oma tuntemuksianne,tuntuu hyvältä tietää että on muitakin samoin ajattelevia, ettei ole mimään kummajainen,mukavaa kevättä kaikille


      • kirjoittaa murheet
        KULKURI MIES kirjoitti:

        Niin mijsi sinä menet,itkeen saunaan yksin,miksi minä menen kauas metsään itkeen, minä ainakin haluan selvittää ne tunteet ihan yksin niin kuin olen aina ennenkin oppinut tekemään Siinä kait se meidän vika onkin,ei osata avautua ja purkaa sydäntään toiselle,olen muutaman keran yrittänyt,ja on tullut pahasti puukkoa selkään joten anteeks vaan maailma,tään miehen kuori on vaan vieläkin koventunut,pakko pärjätä yksin mutta SUURI KIITOS teille jotka kirjoittelette oma tuntemuksianne,tuntuu hyvältä tietää että on muitakin samoin ajattelevia, ettei ole mimään kummajainen,mukavaa kevättä kaikille

        ..kuin puhua. Sanat on hallussa, mutta rohkeus kenelle kirjoittaa on mietittävä. Luottamus ansaitaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe