olet sen minulle velkaa. Asiat on edelleen kesken. Ehkä voisit käyttää sitä numeroa, joka sulla jo on. Muussa tapauksessa saatat saada yllätysvieraan työpaikallesi joku päivä.
Asiat pitää puhua
18
1245
Vastaukset
- Just me
Kuuleepahan sitten kaikki muutkin. : )
- kun nyt
oikein kutsuit ;) Haluat siis kertoa muillekin?
- kaikista loukkaavinta.
- asiat selviää kai ajan kanssa
Onhan se. Mutta jos ei ole KESKUSTELUyhteyttä niin miksi riidellä, ei se ainakaan vie eteenpäin.
- puhumattomuus
asiat selviää kai ajan kanssa kirjoitti:
Onhan se. Mutta jos ei ole KESKUSTELUyhteyttä niin miksi riidellä, ei se ainakaan vie eteenpäin.
ei vie asioita eteenpäin.
- puhumaan
puhumattomuus kirjoitti:
ei vie asioita eteenpäin.
siitä jos sulla on joku jolle pitää puhua. Jokainen ymmärtää noin yksinkertaisen asian
- ole sen arvoinen
asiat selviää kai ajan kanssa kirjoitti:
ettei minun kanssani pysty puhumaan, niin on kai sitten parempi hypätä kaivoon, niin ei tartte sitten yrittääkään.
- ja anteeksi
ole sen arvoinen kirjoitti:
ettei minun kanssani pysty puhumaan, niin on kai sitten parempi hypätä kaivoon, niin ei tartte sitten yrittääkään.
että vingun tätä samaa asiaa...ei se tilanne muutu miksikään. Ulisen aina vaan samaa juttua päivästä ja viikosta toiseen, kun joudun yksin murehtimaan...mutta tiedoksi sille toiselle (jos nyt ikinä sattuu lukemaan) että hän joutuu joskus elämässään kohtaamaan sen, minkä jätti tekemättä.
Ja toisaalta ei ketään voi pakottaa. Jos ei halua, niin minkä sille voi. Se vaan tuntuu niin helvetin loukkaavalta. Ja miksi toinen haluaa loukata? Siksi koska ei rakastanut ja haluaa olla mahdollisimman paska toiselle. Miksi mä edes rakastin sitä p******??? Lopetan tämän vinkumisen tähän tältä päivältä. *** - kun näet sen
ja anteeksi kirjoitti:
että vingun tätä samaa asiaa...ei se tilanne muutu miksikään. Ulisen aina vaan samaa juttua päivästä ja viikosta toiseen, kun joudun yksin murehtimaan...mutta tiedoksi sille toiselle (jos nyt ikinä sattuu lukemaan) että hän joutuu joskus elämässään kohtaamaan sen, minkä jätti tekemättä.
Ja toisaalta ei ketään voi pakottaa. Jos ei halua, niin minkä sille voi. Se vaan tuntuu niin helvetin loukkaavalta. Ja miksi toinen haluaa loukata? Siksi koska ei rakastanut ja haluaa olla mahdollisimman paska toiselle. Miksi mä edes rakastin sitä p******??? Lopetan tämän vinkumisen tähän tältä päivältä. ***siellä työpaikalla tai missä nyt ikinä hänet näet niin eikun hihaan kiinni ja sanot että nyt puhutaan ja sillä selvä.
- vielä..
kun näet sen kirjoitti:
siellä työpaikalla tai missä nyt ikinä hänet näet niin eikun hihaan kiinni ja sanot että nyt puhutaan ja sillä selvä.
Mistä sinä tiedät ettei hänellä ole jotain omia murheita ollut? Oletko kysynyt koskaan? Vai pitääkö sen kertoa sulle niistäkin ihan tosta vaan. Toivottavasti pystyt seisomaan noiden sanojesi takana jotka tänne kirjotat sitten jos keskustelette joskus, kun kuitenkin ajattelet hänen näitä lukevan ja itsensä tunnistavan.
- taas..
menikö miehelle, vai naiselle? Itse odotan naiselta yhteydenottoa. Tarvisin edes yhden pienen selventävän viestin, ennenkuin taas nähdään töissä.
- taas..
miehelle meni.
- mutta...
taas.. kirjoitti:
miehelle meni.
eipä se kuitenkaan tainnut olla mulle, kun ei ole hänen numeroaan, ellei sitten ole lähettänyt mulle sitä ja on mennyt vika osoitteeseen, tai numeroon, mutta tuskimpa sentään.
- lisään..
mutta... kirjoitti:
eipä se kuitenkaan tainnut olla mulle, kun ei ole hänen numeroaan, ellei sitten ole lähettänyt mulle sitä ja on mennyt vika osoitteeseen, tai numeroon, mutta tuskimpa sentään.
että olen postia lähettänyt, eiköhän se kuitenkin ole mennyt perille. Ainakin sellaisen käsityksen sain.
- vaan
lisään.. kirjoitti:
että olen postia lähettänyt, eiköhän se kuitenkin ole mennyt perille. Ainakin sellaisen käsityksen sain.
Anna etunimen kolmas,sukunimen kolmas ja neljäs kirjain.
- mielenkiintoista..
vaan kirjoitti:
Anna etunimen kolmas,sukunimen kolmas ja neljäs kirjain.
:)) mutta ne on: t ja ke
- huh,huh
mielenkiintoista.. kirjoitti:
:)) mutta ne on: t ja ke
Läheltä liippasi. Ei kuitenkaan mulle. Vinkkinä; soita suoraan, niin et aiheuta sydäreitä viattomille immeisille.
- joo...
huh,huh kirjoitti:
Läheltä liippasi. Ei kuitenkaan mulle. Vinkkinä; soita suoraan, niin et aiheuta sydäreitä viattomille immeisille.
kun tosiaan olisi se numero. Ehkä viestin laittaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862