onks ari

musamaailman

harri olli??

68

2238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilumaailman

ari koiwunen ;))

pikkasen asennet pitää olla eikä joka asias pidä olla anteekspyytelemäs tosin muistelen et olli on jotai pyytäny anteeks. ihan turhaa semmoset.

• kannattas mennä

jollekin käytöskurssille. Käytöksen takia kärsii koko ura.

• nyt jo
        kannattas mennä kirjoitti:

esimerkki missä Ari on käyttäytynyt huonosti? Onko sulla kenties omakohtaisia kokemuksia?

• ole mitään

vikaa, että miksi menisi.

• toimittajien
        nyt jo kirjoitti:

esimerkki missä Ari on käyttäytynyt huonosti? Onko sulla kenties omakohtaisia kokemuksia?

mielestä Ari on käyttäytynyt huonosti haastattelutilanteessa.

Eikö toimittajilla ole oikeutta sanoa suoraan ja kaunistelematta mielipiteensä? Vai pitäisikö aina olla mielin-kielin ja nuoleskella julkkiksia?

• sinä
        toimittajien kirjoitti:

mielestä Ari on käyttäytynyt huonosti haastattelutilanteessa.

Eikö toimittajilla ole oikeutta sanoa suoraan ja kaunistelematta mielipiteensä? Vai pitäisikö aina olla mielin-kielin ja nuoleskella julkkiksia?

yksi näistä toimittajista? Jos et ole, niin älä puhu muiden puolesta.

• itse puhut
        sinä kirjoitti:

yksi näistä toimittajista? Jos et ole, niin älä puhu muiden puolesta.

Arin puolesta joten anna olla ja anna sen puhua itse puolestaan!

• puhu....
        itse puhut kirjoitti:

Arin puolesta joten anna olla ja anna sen puhua itse puolestaan!

kenenkään puolesta! Mä haluaisin vaan esimerkin et missä ja milloin Koivunen on käyttäytynyt huonosti, kun kerta täällä siitä jauhetaan.

• ihan samaan
        puhu.... kirjoitti:

kenenkään puolesta! Mä haluaisin vaan esimerkin et missä ja milloin Koivunen on käyttäytynyt huonosti, kun kerta täällä siitä jauhetaan.

tyyliin. Että joidenkin toimittajien mielestä Ari
        on käyttäytynyt huonosti on selkeästi ollut luettavissa ja nähtävissäkin alkuajan videohaastatteluissa. Jos sinä nyt penaat esimerkkejä ja väität että eipäs ole vaan aina ollut korrekti niin puhut ihan selvästi Arin puolesta. Eikä kukaan sua usko sellainen joka on nähnyt nää jutut aikosen alusta saakka.

• ei ole
        ihan samaan kirjoitti:

on käyttäytynyt huonosti on selkeästi ollut luettavissa ja nähtävissäkin alkuajan videohaastatteluissa. Jos sinä nyt penaat esimerkkejä ja väität että eipäs ole vaan aina ollut korrekti niin puhut ihan selvästi Arin puolesta. Eikä kukaan sua usko sellainen joka on nähnyt nää jutut aikosen alusta saakka.

mitään esimerkkejä. olet melko säälittävä, kun jaksat täällä arin palstalla itkeä. vuodesta toiseen :(

• kanssa.....
        ihan samaan kirjoitti:

kinaat, mutta oikeessa se on. Ei missään ole todisteita siitä, että Ari olisi käyttäytynyt huonosti. Jopa jotkut toimittajat ovat olleet yllättyneitä Arin hyvästä käytöksestä ja kohteliasuudesta, esim. Rita Tainola.

Arin huonosta käytöksestä ovat kertoneet vain surullisenkuuluisat "Suvi ja Ilpo" sekä muut fiktiohemmot.

Mä olen seurannut Arin uraa alusta asti, enkä ole nähnyt mitään sellaista, joka oikeuttaisi Ariin kohdistuvan mediakiusaamisen ja boikotin. Ari ilmeisesti vain astui liian isoille varpaille voittaessaan naurettavan idiots-skaban. Voittoa ilmeisesti pedattiin iltasadun suosikkipojalle, josta kaikki paskanheitto on lähtöisin.

• et näe asioita
        ei ole kirjoitti:

mitään esimerkkejä. olet melko säälittävä, kun jaksat täällä arin palstalla itkeä. vuodesta toiseen :(

niinkuin ne ovat. Niin! Mites se on? Tarviiko se Koivunen edelleenkin puolestapuhujia vai joko pärjää omillaan? Ja luultavasti se olet sinä joka täällä vuodesta toiseen on kynäillyt puolustuspuheita eri kirjoittejille joten ei kantsi muita mistään syytellä.

• videohaastiksissa
        kanssa..... kirjoitti:

kinaat, mutta oikeessa se on. Ei missään ole todisteita siitä, että Ari olisi käyttäytynyt huonosti. Jopa jotkut toimittajat ovat olleet yllättyneitä Arin hyvästä käytöksestä ja kohteliasuudesta, esim. Rita Tainola.

Arin huonosta käytöksestä ovat kertoneet vain surullisenkuuluisat "Suvi ja Ilpo" sekä muut fiktiohemmot.

Mä olen seurannut Arin uraa alusta asti, enkä ole nähnyt mitään sellaista, joka oikeuttaisi Ariin kohdistuvan mediakiusaamisen ja boikotin. Ari ilmeisesti vain astui liian isoille varpaille voittaessaan naurettavan idiots-skaban. Voittoa ilmeisesti pedattiin iltasadun suosikkipojalle, josta kaikki paskanheitto on lähtöisin.

tympääntyneen näköisen Koivusen ja ajatellut että onhan äkkiä noussut lettiin.

• nähnyt

• tuntuu
        videohaastiksissa kirjoitti:

tympääntyneen näköisen Koivusen ja ajatellut että onhan äkkiä noussut lettiin.

että toi "tympääntyneet näköinen" on vaan sun mielikuvitusta. Ari on tosin ollut joskus aika väsyneen ja varautunnen oloinen ja ihan syystäkin, mutta ei tympääntyneen, never!

• nyt kyl
        ei ole kirjoitti:

saada minulle tarkoitetun moralisoinnin niskaas.

• anna abreu ja

kride möyrmankin käytöskurssille. annan eilinen kiroilu emmagaalassa ei ollut hienostuneen naisen käytöstä ja kride sinne siks kun juoruilee blogissaan.
        panukin voisi mennä kun sammuili laiturille. ja johanna kun otti silikonit. ellenkin voisi mennä kun puristeli pamelan persausta ja esiintyi siel festareil kännissä.. koop vois kans mennä kun syö toisten lautasilta ruokaa ja pete kun kännäilee radiolähetyksessä.

• ne asiat
        et näe asioita kirjoitti:

niinkuin ne ovat. Niin! Mites se on? Tarviiko se Koivunen edelleenkin puolestapuhujia vai joko pärjää omillaan? Ja luultavasti se olet sinä joka täällä vuodesta toiseen on kynäillyt puolustuspuheita eri kirjoittejille joten ei kantsi muita mistään syytellä.

juuri sillä tavoin kun mä ne nään. Ei luulis olevan tosiaankaan sun ongelma. Mut sä teet siitä itelles ongelman.
        Äläkä luule sit mitään, koska et näköjään osu oikeaan.

• ei toi

• ongelman?
        ne asiat kirjoitti:

juuri sillä tavoin kun mä ne nään. Ei luulis olevan tosiaankaan sun ongelma. Mut sä teet siitä itelles ongelman.
        Äläkä luule sit mitään, koska et näköjään osu oikeaan.

Huomaan että näät asiat kuten näät mutta ongelma on kyllä enemmän siellä päässä kuin täällä.

• ole...
        ongelman? kirjoitti:

Huomaan että näät asiat kuten näät mutta ongelma on kyllä enemmän siellä päässä kuin täällä.

tässä sen kummempia ongelmia, ainakaan Koivusesta. Amoralin lättyä tässä oottelen. No siihen liittyy yks ongelma. Aivan liian pitkä aika odotettavana. Mitenhän se sais kulumaan?

• Tai ei viitsitäkkään!
        ole... kirjoitti:

tässä sen kummempia ongelmia, ainakaan Koivusesta. Amoralin lättyä tässä oottelen. No siihen liittyy yks ongelma. Aivan liian pitkä aika odotettavana. Mitenhän se sais kulumaan?

Pitkä aika on odotella joo!

• ei jostain

• nyt mullakin
        ei jostain kirjoitti:

syystä lataa noita videoita.:(
        Tietääkö muuten joku, et minkälaista sakkia tonne muropakettiin oikein kirjoitttelee? Tarkoitan lähinnä et minkäikäistä.

Eli vika tuskin on vaan sun koneessa :)

"Perusmuro" lienee 16-30 vuotias mieshenkilö, joka dataa 24/7 :D

• mistä...
        kanssa..... kirjoitti:

"kaikki paskanheitto on lähtöisin".
        jonkinlainen salaliittoteoria vai?

• viestissä,
        mistä... kirjoitti:

"kaikki paskanheitto on lähtöisin".
        jonkinlainen salaliittoteoria vai?

johon yrität näpsäkästi vastata, on ihan selvä vastaus kysymykseesi. ratakiskosta pitäisi ilmeisesti daijulle vääntää... ei jaksa, huoh ;)

• on harvoja

semmosia mielin-kielin joka suuntaan olevia on moni.
      Saisivat ottaa Arista enempi mallia ja olla ilman teeskentelyjä.

• ole mitään

muita vaihtoehtoja kuin mielin-kielin -puhuminen ja nuoleskelu, ja epäempaattinen suorapuheisuus, jossa toisen tunteita ei lainkaan huomioida?

Suorapuheisuus on hyvä juttu, JOS sitä taitoa osaa käyttää oikein. Jos ei osaa, sillä voi saada suurta tuhoa aikaan. Voi ohimennen tuhota sellaisia pikkuseikkoja kuin ihmisten itsetuntoja ja julkisuuskuvia.

Ei Arissa se suoruus kuitenkaan eniten huolestuta, vaan se että hän ei näytä pätkääkään välittävän siitä miten muut hänen sanansa kokevat. Tai mitä se mahdollisesti muille aiheuttaa.

Sanoilla voidaan satuttaa ja tehdä paljon vahinkoa, vaikka ne olisivat miten rehellisiä ja suoria. Ehkä nimenomaan juuri silloin.
        Ja vaikka ei tarkoittaisikaan vahingoittaa, vahinko voi kuitenkin tapahtua. Silloin ei vain voi sanoa että: sanoinpahan vain mielipiteeni.

Lisäksi minusta toisen ihmisen tunteita pitäisi kunnioittaa niin paljon, että antaa sen toisen päättää onko jokin haukkumista vai ei.

Jos toisia ihmisiä kritisoi niin että se loukkaa, satuttaa ja saattaa toisen naurunalaiseksi tai huonoon valoon, niin sellaiseen tarttee olla aika h****in hyvät perusteet.

Minun rehellinen ja suora mielipiteeni on, että toisten julkiselle kritisoinnille on yksi ainoa pätevä ja perusteltu syy: se on se että siitä kritiikistä on toiselle jotain hyötyä. Se edistää asioita, ja tuo päivänvaloon sellaista missä kaivataan kehitystä.

Selvennyksenä vielä: suorapuheisuus EI MISSÄÄN NIMESSÄ ole itsessään ihailtava ja hieno ominaisuus.
        Jokaisella on vastuu omista sanoistaan ja siitä miten ne vaikuttavat.

• mua....
        ole mitään kirjoitti:

muita vaihtoehtoja kuin mielin-kielin -puhuminen ja nuoleskelu, ja epäempaattinen suorapuheisuus, jossa toisen tunteita ei lainkaan huomioida?

Suorapuheisuus on hyvä juttu, JOS sitä taitoa osaa käyttää oikein. Jos ei osaa, sillä voi saada suurta tuhoa aikaan. Voi ohimennen tuhota sellaisia pikkuseikkoja kuin ihmisten itsetuntoja ja julkisuuskuvia.

Ei Arissa se suoruus kuitenkaan eniten huolestuta, vaan se että hän ei näytä pätkääkään välittävän siitä miten muut hänen sanansa kokevat. Tai mitä se mahdollisesti muille aiheuttaa.

Sanoilla voidaan satuttaa ja tehdä paljon vahinkoa, vaikka ne olisivat miten rehellisiä ja suoria. Ehkä nimenomaan juuri silloin.
        Ja vaikka ei tarkoittaisikaan vahingoittaa, vahinko voi kuitenkin tapahtua. Silloin ei vain voi sanoa että: sanoinpahan vain mielipiteeni.

Lisäksi minusta toisen ihmisen tunteita pitäisi kunnioittaa niin paljon, että antaa sen toisen päättää onko jokin haukkumista vai ei.

Jos toisia ihmisiä kritisoi niin että se loukkaa, satuttaa ja saattaa toisen naurunalaiseksi tai huonoon valoon, niin sellaiseen tarttee olla aika h****in hyvät perusteet.

Minun rehellinen ja suora mielipiteeni on, että toisten julkiselle kritisoinnille on yksi ainoa pätevä ja perusteltu syy: se on se että siitä kritiikistä on toiselle jotain hyötyä. Se edistää asioita, ja tuo päivänvaloon sellaista missä kaivataan kehitystä.

Selvennyksenä vielä: suorapuheisuus EI MISSÄÄN NIMESSÄ ole itsessään ihailtava ja hieno ominaisuus.

vituttaa seläntakana paskan puhuminen ja sit naamatusten ollaan mielinkielin.

• mutta selvennätkö
        ole mitään kirjoitti:

vielä, ketä se on haukkunut. Mä en tiedä ketään.

• ettei selän
        mua.... kirjoitti:

vituttaa seläntakana paskan puhuminen ja sit naamatusten ollaan mielinkielin.

takanakin jauheta samaa kuin mitä tuli ulos kun vielä uskalsi puhua medeían adustajien kanssa? Tyyliin "..voi vittu kun me kaverin kanssa sille naurettiin.." joten osoittaa, että selän takana puhutaan.

• olet täällä
        ettei selän kirjoitti:

takanakin jauheta samaa kuin mitä tuli ulos kun vielä uskalsi puhua medeían adustajien kanssa? Tyyliin "..voi vittu kun me kaverin kanssa sille naurettiin.." joten osoittaa, että selän takana puhutaan.

tuota samaa jankuttamassa.

• mieleen
        mutta selvennätkö kirjoitti:

vielä, ketä se on haukkunut. Mä en tiedä ketään.

täälläkään ketään ,jonka Ari olis haukkunut? Jos se ei diggaa Annan musasta,kai se sen saa sanoa! Ja Remuhan ei osaa laulaa ,se on TOTTA (vaikka helvetin kova rock-lengenda onkin)

• tässä nyt
        mieleen kirjoitti:

täälläkään ketään ,jonka Ari olis haukkunut? Jos se ei diggaa Annan musasta,kai se sen saa sanoa! Ja Remuhan ei osaa laulaa ,se on TOTTA (vaikka helvetin kova rock-lengenda onkin)

kuitenkin ole Ilkka Jääskeläisestä kysymys? Tai mistä mä tiedän, mitä tolla moralistilla on mielessä.

• jaksaa aina
        ole mitään kirjoitti:

muistuttaa Ilkan floppiurasta. Anna asian jo olla, jotta Ilkka voi toteuttaa itseään laulajana ja muilla aloilla positiivisissa merkeissä.
        t. toinen Ilkka-fani

• muuta kuin floppi
        jaksaa aina kirjoitti:

muistuttaa Ilkan floppiurasta. Anna asian jo olla, jotta Ilkka voi toteuttaa itseään laulajana ja muilla aloilla positiivisissa merkeissä.
        t. toinen Ilkka-fani

arin fani

• puhuttukaan vaan
        jaksaa aina kirjoitti:

t. toinen Ilkka-fani

Ari Koivusen kyvyttömyydestä puhua sellaista kieltä joka kuulostaa jotakuinkin siivolta. Ei vaan osaa ja jos haluaa olla edukseen niin pitäisi suunsa kiinni kokonaan.

• persettä..
        puhuttukaan vaan kirjoitti:

Ari Koivusen kyvyttömyydestä puhua sellaista kieltä joka kuulostaa jotakuinkin siivolta. Ei vaan osaa ja jos haluaa olla edukseen niin pitäisi suunsa kiinni kokonaan.

kutittaa mitä ja miten Ari Koivunen puhuu? Mitä niin kamalaa se on sanonut, että sä jaksat kantaa kaunaa vuodesta toiseen?

• äitisisko
        olet täällä kirjoitti:

joka on pesiytynyt tänne palstalle. sen on vaikea niellä sitä, että itseasiassa hänen oma ilkkakultansa aloitti tuon julkisen "haukkumisrumban" ja myös päätti sen;D

• Siis jätkällä
        persettä.. kirjoitti:

kutittaa mitä ja miten Ari Koivunen puhuu? Mitä niin kamalaa se on sanonut, että sä jaksat kantaa kaunaa vuodesta toiseen?

on huono käytös mutta sitä pitää varjella kynsin hampain. Ei mua kiinnosta Koivusen puheet ja mieluummin olen tietty kuulematta, mutta jos kerran asiasta puhutaan niin kai saa olla rehellinen eikä kaunistella totuuksia.

• kiinnosta?!;D
        Siis jätkällä kirjoitti:

on huono käytös mutta sitä pitää varjella kynsin hampain. Ei mua kiinnosta Koivusen puheet ja mieluummin olen tietty kuulematta, mutta jos kerran asiasta puhutaan niin kai saa olla rehellinen eikä kaunistella totuuksia.

silti jaksat täällä länkyttää samaa paskaa jo toista vuotta. Pistä nyt tänne niitä todisteita Arin huonosta käytöksestä! Linkkiä kehiin!

• joka kantaa ikuist kaunaa
        olet täällä kirjoitti:

tän floppi-tyypin puolest ;)))

mist luulet et tää floppityyppi ees haluu et sitä puolustetaan joka kulmas???? onks se sanonu et puolustakaa mua wai kokeeko se sellasen wittumaisena??? mä ainaki kokisin et joku mun puolest jotai mussuttais wuos tolkul jossain anonyymeis alkoholisteis ku ei ees tunne. wai tunneks sen???;))) itseasias et puolusta tätä tyyppii waan aliarwioit sen kykyi selwiytyy. eiköhän se pärjää ihan ok ilman suaki. ei jokasest asiast pidä ottaa pulttii koska mihinkään mitä muut sust sanoo et pysty waikuttaan millään lail...ainoostaan ittees.

• tekopyhyys on
        Siis jätkällä kirjoitti:

"synneist" suurin ja sellast pitää waroo ;)))

• että...
        ole mitään kirjoitti:

olet ilkan puolestaloukkaantuja. Otapa yhteys Ilkkaan, ja huomaat että hän voi ihan hyvin ja uskoo edelleen itseensä ja julkisuuskuvaansa Arin höpinöistä huolimatta :)

Eikös tuo Arin "huono käytös" ole lähes siedettävää verrattuna siihen "hyvän käyttäytymisen" malliin, jota media on pari vuotta jatkuneella Arin kivityskampanjallaan Suomen nuorisolle ja vähän varttuneemmallekin väelle opettanut. Tuostahan on aiheutunut suoranaista haittaa Arin ammatinharjoittamiselle. Arin yksityishenkilönä esittämillä mielpiteillä tuskin aivan näin suurta valtaa on.

On myös melko erikoista, että juuri Arin möläytyksiä on reposteltu ja paisuteltu mediassa niinkin ponnekkaasti. Eipä riittänyt lööpin aiheeksi esim. Nightwish-kirjan kirjoittajan Mape Ollilan taannoinen möläytys Imperium-sivustolla Anna Abreusta "ettei voi sietää koko hobittia" :) No myrskyjä vesilasissahan nämä ovat kaikki tyynni, ja julkisuuden henkilöiden on opittavat sivuuttamaan vittuilut olankohautuksilla. Niin, ja meidän fanien :)

• möläyttelee
        että... kirjoitti:

olet ilkan puolestaloukkaantuja. Otapa yhteys Ilkkaan, ja huomaat että hän voi ihan hyvin ja uskoo edelleen itseensä ja julkisuuskuvaansa Arin höpinöistä huolimatta :)

Eikös tuo Arin "huono käytös" ole lähes siedettävää verrattuna siihen "hyvän käyttäytymisen" malliin, jota media on pari vuotta jatkuneella Arin kivityskampanjallaan Suomen nuorisolle ja vähän varttuneemmallekin väelle opettanut. Tuostahan on aiheutunut suoranaista haittaa Arin ammatinharjoittamiselle. Arin yksityishenkilönä esittämillä mielpiteillä tuskin aivan näin suurta valtaa on.

On myös melko erikoista, että juuri Arin möläytyksiä on reposteltu ja paisuteltu mediassa niinkin ponnekkaasti. Eipä riittänyt lööpin aiheeksi esim. Nightwish-kirjan kirjoittajan Mape Ollilan taannoinen möläytys Imperium-sivustolla Anna Abreusta "ettei voi sietää koko hobittia" :) No myrskyjä vesilasissahan nämä ovat kaikki tyynni, ja julkisuuden henkilöiden on opittavat sivuuttamaan vittuilut olankohautuksilla. Niin, ja meidän fanien :)

eikä ikinä opi. Ei mikään hyvä esimerkki kenellekkään kielenkäytön suhteen ollakseen idoli. Toi kuva ei ole syntynyt ihan tyhjästä vaan alkoi jo idolin alkuvaiheessa. Myöhemmin sitten retosteltiin että oltiin kännissä menossa idolikisaan ja jollei olisi näin ollut niin ei olisi kisaan edes osallistuttu. Kumma että tuollainen huuhailija ylipäätään sai jäädä kisaan mukaan.

• ei nyt
        möläyttelee kirjoitti:

eikä ikinä opi. Ei mikään hyvä esimerkki kenellekkään kielenkäytön suhteen ollakseen idoli. Toi kuva ei ole syntynyt ihan tyhjästä vaan alkoi jo idolin alkuvaiheessa. Myöhemmin sitten retosteltiin että oltiin kännissä menossa idolikisaan ja jollei olisi näin ollut niin ei olisi kisaan edes osallistuttu. Kumma että tuollainen huuhailija ylipäätään sai jäädä kisaan mukaan.

kyllä kaikki rattaat raksuta.:D Ari ei ole enää idoli!

• olette
        möläyttelee kirjoitti:

mestarillinen pointtien missaaja :)

Ai niin, Idols on laulukilpailu, jossa etsitään laulajia, jotka takovat rahaa formaatin kassaan eikä esikuvia. Koivunen teki tämän, paremmin kuin yksikään aikaisempi Idols-voittaja.

• Miksikä se
        ei nyt kirjoitti:

kyllä kaikki rattaat raksuta.:D Ari ei ole enää idoli!

siitä olisi muuttunut? Tän palstan aiheeseen vilkaisu ehkä valaisee sullekkin, missä mennään.

• se on
        Miksikä se kirjoitti:

siitä olisi muuttunut? Tän palstan aiheeseen vilkaisu ehkä valaisee sullekkin, missä mennään.

idols-kilpailun voittanut laulaja. no mutta saat toki pitää sitä idolinasikin :)

• puhuisit
        joka kantaa ikuist kaunaa kirjoitti:

tän floppi-tyypin puolest ;)))

mist luulet et tää floppityyppi ees haluu et sitä puolustetaan joka kulmas???? onks se sanonu et puolustakaa mua wai kokeeko se sellasen wittumaisena??? mä ainaki kokisin et joku mun puolest jotai mussuttais wuos tolkul jossain anonyymeis alkoholisteis ku ei ees tunne. wai tunneks sen???;))) itseasias et puolusta tätä tyyppii waan aliarwioit sen kykyi selwiytyy. eiköhän se pärjää ihan ok ilman suaki. ei jokasest asiast pidä ottaa pulttii koska mihinkään mitä muut sust sanoo et pysty waikuttaan millään lail...ainoostaan ittees.

arin ihkuttajafaneista;)))

• aika pahasti sanottu
        se on kirjoitti:

idols-kilpailun voittanut laulaja. no mutta saat toki pitää sitä idolinasikin :)

ja ottaa koppaan!

• kiehtovalla
        möläyttelee kirjoitti:

persoonallaan ja lahjakkuudellaan idols-kisalle julkisuutta, katsojia ja rahaa äänestyskassaan enemmän kuin kukaan muu ja tuskin kukaan tulee koskaan tuomaankaan, joten totta kai sai jäädä kisaan.

• ongelma jos
        puhuisit kirjoitti:

arin ihkuttajafaneista;)))

koet sen noin. jos otetaan huomioon paskanheiton määrä ja laajuus niin kauhun tasapainon nimis jonkinasteist wastust sille pitää kans löytyy ja sehän on löytyny joten ei pitäs olla kellään siit ongelmaa ;)))

• aina sopivin
        ongelma jos kirjoitti:

koet sen noin. jos otetaan huomioon paskanheiton määrä ja laajuus niin kauhun tasapainon nimis jonkinasteist wastust sille pitää kans löytyy ja sehän on löytyny joten ei pitäs olla kellään siit ongelmaa ;)))

väliajoin leyhytellään henkiin näitä kuivumassa olevia ilmiöitä ja fanit on tässä asiassa erityisen uskolisesti mukana. Joten paska jatkaa lentoaan aina kun saa uutta ilmaa sieltä taholta.

• heittämäst????
        aina sopivin kirjoitti:

väliajoin leyhytellään henkiin näitä kuivumassa olevia ilmiöitä ja fanit on tässä asiassa erityisen uskolisesti mukana. Joten paska jatkaa lentoaan aina kun saa uutta ilmaa sieltä taholta.

mut se on wittuu jos heti itketään ku sitä samaa paskaa heitetäänki takas. huono wastustuskyky näil heittäjil itellään ku jos alottaa pitää olla myös walmis jatkamaan. heti ollaan huonokäytöksisii jos hiukka kopsii ja huom wain sanallisest härdellin alottajii ;)))

• pitää siis
        ole mitään kirjoitti:

olla toisille hyötyä.

Ihan yksinkertainen kysymys: Luuleeko joku, että tästä jauhannasta täällä on jotain hyötyä sen kohteelle, olipa kohde kuka hyvänsä?

Otetaanko täällä myös huomioon se, että ei vain aiheuteta kenellekään itsetunnontuhoa tai muutoin harmeja.

Vanhoja juttuja jauhetaan. Ette sitten ole huomanneet, että nyt on ne UUDET IDOLIT, menkää tonne idols-palstalle kehumaan kuinka erinomaisia esimerkkejä he ovat. Tiedä vaikka se hyvä esimerkki tarttuisi itseennekin. Toivotaan ainakin...

• ole mitään hyötyä
        pitää siis kirjoitti:

olla toisille hyötyä.

Ihan yksinkertainen kysymys: Luuleeko joku, että tästä jauhannasta täällä on jotain hyötyä sen kohteelle, olipa kohde kuka hyvänsä?

Otetaanko täällä myös huomioon se, että ei vain aiheuteta kenellekään itsetunnontuhoa tai muutoin harmeja.

Vanhoja juttuja jauhetaan. Ette sitten ole huomanneet, että nyt on ne UUDET IDOLIT, menkää tonne idols-palstalle kehumaan kuinka erinomaisia esimerkkejä he ovat. Tiedä vaikka se hyvä esimerkki tarttuisi itseennekin. Toivotaan ainakin...

jos luulee olevansa yläpuolella muiden eikä edes kuuntele mitä ihmiset ympärillä puhuu.

• ne toisten
        ole mitään hyötyä kirjoitti:

jos luulee olevansa yläpuolella muiden eikä edes kuuntele mitä ihmiset ympärillä puhuu.

"neuvojat ja opettajat" yleensä luulevat olevansa jotain parempaa ja toisten ihmisten yläpuolella. Ikävää sellainen asenne, mutta niin kovin tavallista nykyaikana.

• on asiansa.
        ne toisten kirjoitti:

"neuvojat ja opettajat" yleensä luulevat olevansa jotain parempaa ja toisten ihmisten yläpuolella. Ikävää sellainen asenne, mutta niin kovin tavallista nykyaikana.

Kyllä se noilla eväillä potkii pitkälle - varmaan.

• kyllä tosta
        on asiansa. kirjoitti:

Kyllä se noilla eväillä potkii pitkälle - varmaan.

täällä kirjoittelevasta mielipideautomaatista vielä ihan hyvä sensaatiolehden toimittaja tulee. Vähän vaan lyhentelee tekstiään, ei noin pitkiä mielipiteitä keltaisessa lehdistössä tarvita. Lööpeillähän niitä myydän.

• muuten vastannu

alottajan kysymykseen??

• aina yleensäkin

teen jos jotai kysytään. tos se wastaus on ylhääl.

• kysymykseen:

"onks ari musamaailman harri olli?? "
      No ei todellakaan ole. Harri Olli on yksi parhaista omassa lajissaan,
      kilpailusuoritusten perusteella.
      Koivusen "paremmuus" perustuu puhelinäänestykseen.

• sekaantua

asioihin ja keskusteluihin, joihin äo:si ei selvästikään riitä;D

• jakojäännöksessä
        sekaantua kirjoitti:

asioihin ja keskusteluihin, joihin äo:si ei selvästikään riitä;D

oo hurraamista. ;=)

• ei ole,

sillä musaa ja urheilua ei voi verrata toisiinsa muuten kuin provoilumielessä. Mutta täähän onkin provojen päivähoitopaikka nykyään joten jatkakaa ihmeessä ainakin seuraaviin banneihin.

• musaa ei

mitata mittanauhalla vaan musamittari on jokaisen korvien välissä.

• bannata,
        ei ole, kirjoitti:

sillä musaa ja urheilua ei voi verrata toisiinsa muuten kuin provoilumielessä. Mutta täähän onkin provojen päivähoitopaikka nykyään joten jatkakaa ihmeessä ainakin seuraaviin banneihin.

usko jo :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe