http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/53443-rantakangas-kokoomuksen-ja-ekn-kytkos-julki
Tulkitkaa iha mietn haluatte
8
196
Vastaukset
- tulkitsen.
niin, että Rantakangas EI kannata MTK:n ja kepun kytköksen läpivalaisua!
- päätteeksi
Tuo Rantakankaan kommentti pitää paikkansa.
- Muutaman sanan
Muu on valhetta?
- ei ole
koskaan edes lakannut olemasta MTK:n etäispääte.
Tämän totuuden Rantakangas "unohti".
- Merkit on ilmassa
Tulkitsen niin, että RantakangasKIN on huomannut, että seuraavien vaalien voittaja on jopa kepua viekkaampi ja saattaa olla suurin puolue 2011, ellei kepu keksi keinoja kannatuksensa nostamiseen.
Saa nähdä, kuinka elastinen on Vanhasen selkäranka, kun vaalitentit on ajankohtaisia.
Mihin kaikkeen taipuukaan?
Siitähän nimittäin kuitenkin lähdemme, että Vanhanen on kepun puheenjohtaja ja pääministeri kauden loppuun?- lähtölaskenta pitänyt
olla jo loppusuoralla?
Miten sinä nyt tuosta oletuksesta lähdet? - Näin minä kuitenkin oletan
lähtölaskenta pitänyt kirjoitti:
olla jo loppusuoralla?
Miten sinä nyt tuosta oletuksesta lähdet?Minä puhun omissa nimissäni.
- Totta ainakin toinen puoli
Ihan ymmärrettäväähän tuo on, koska kokoomus porskuttaa gallupeissa, sillä on meneviä ministereitä ja "fantastisen" kiinnostavia asioita käsiteltävänään. Kokoomus todellakin käy tavallaan jatkuvaa vaalikampanjaa, kun taas kepu oli odottanut että nämä välivuodet tehtäisiin töitä ja kannatuksiin kiinnitettäisiin huomiota sitten lähempänä vaaleja.
Nythän Vanhanen sitten yritti sitä johtajuuttaan nostaa Rukan reissun jälkeen, mutta siitähän tuli täydellinen mahalasku. Kyllä se panee v*tuttamaan vähempikin, kepun oma vaalikampanja ja profiilinnosto karahti pahasti kiville.
Kepu ei ole kyllä itsekään irti EK:n ohjauksesta. Esko Aho ja Matti Vanhanen ovat tästä hyviä esimerkkejä. MTK:ta nyt ei tarvitse edes mainita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715