"U2 vois vaikka piereskellä

levylle"

Hyvä kirjoitus. Onneksi joku sentään uskalta kritisoidakin bändiä.

Jani Mikkonen:

"Irkkubändi U2 on soittanut kimpassa jo yli 30 vuotta ja muuttanut levyillään popmusiikkia, ehkä myös maailmaa ylipäänsä. Bändi on erityisesti laulajansa Bonon ansiosta jo siinä tilanteessa, että - rahvaanomaista sanontaa käyttääkseni - yhtye voisi vaikka piereskellä levylle, ja silti uusi albumi myisi miljoonia kappaleita. Siksi myös 12. levy No Line On The Horizon oli yksi vuoden odotetuimmista."

"Suuret odotukset ovat kääntyneet viiden tähden levyarvioiksi arvovaltaisissa musiikkilehdissä. Sitä on verrattu bändin 90-luvun alun klassikkolevyyn Achtung Babyyn. Joidenkin kriitikoiden mielestä levy on mahdollisesti bändin paras."

"Toivottavasti yhtye ehtii Bonon maailmanparannukselta julkaista studioalbumeitakin hieman useammin kuin viiden vuoden välein. Älkää nyt silti väittäkö, että kaikki mitä kvartetti levylle äänittää on puhdasta neroutta."

http://pop.yle.fi/jani-mikkonen/2009-03-11/u2-voisi-vaikka-piereskella-levylle

8

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois sen tehdäkin

      Mikäli Bono olisi Frank Zappa hän luultavasti jutun luettuaan julkaisisikin seuraavaksi levyllisen piereskelyä

      • näin se vaan on

        ei toi levy ole mulle mestariteos, eikä levyttäminen ole u2lle halppoa, siksi tuntuukin että väkisten ei tule mitään nerokasta. sitä tulee tai sitten ei tule.

        odotankin seuraavalta loppuvuodesta ilmestyvältä levyltä enmmän kuin tältä viva la vidan sivussa tehdyltä ENolta.

        tosin sen suraavan levyn biisit on tän levyn ylijäämä biisejä..HAHAHAHHA


    • ollenkaan

      "U2 vois vaikka piereskellä.."

      Sehän voisi jopa nostaa levyjen tasoa ja kuunneltavuutta

      • pano u kekkosen laulaja

        pano se u kekkosen laulaja on nykään ihan halosen tarjan näkönen ja mä vihaan halosen tarjaa.

        vien kohta kaikki u kekkosen levyt divariin paitsi poppia en vie koska divari ei ota sitä. (ei kuulemma mene kaupaksi)

        "Magnificent": U2 Live at the Somerville Theatre March 11, 2009 feat. Adam Clayton & Edge slides

        http://www.youtube.com/watch?v=4xQUT_Mpz6A


        ällöttävä slide ja kaiku edgen kitarassa varmaan varastanut ton kaiun jostain kitarakaupasta ja joku roudari pisti sen kitaran.

        ei oo samaa luokkaa kun u2n edelliset hitti biisit:

        i will follow
        new years day ja
        11 o clock tick tock


      • siitä
        pano u kekkosen laulaja kirjoitti:

        pano se u kekkosen laulaja on nykään ihan halosen tarjan näkönen ja mä vihaan halosen tarjaa.

        vien kohta kaikki u kekkosen levyt divariin paitsi poppia en vie koska divari ei ota sitä. (ei kuulemma mene kaupaksi)

        "Magnificent": U2 Live at the Somerville Theatre March 11, 2009 feat. Adam Clayton & Edge slides

        http://www.youtube.com/watch?v=4xQUT_Mpz6A


        ällöttävä slide ja kaiku edgen kitarassa varmaan varastanut ton kaiun jostain kitarakaupasta ja joku roudari pisti sen kitaran.

        ei oo samaa luokkaa kun u2n edelliset hitti biisit:

        i will follow
        new years day ja
        11 o clock tick tock

        ...


      • !!!!

        Kun sitä bonon typerää uikutusta ei tarvitsis kuunnella niin vaikka sit pierua jos eivät parempaan pysty.


    • ottakoon oppia

      Kun Jettro Tullin laulajaa haukutiin aikoinaan jossain levyarvostelussa jo liian vanhaksi rokaamaan, he pistivät seuraaavan levyn nimeksi "Too old for rock'n'roll, but too young to die"

      U2 voisi seuraavaksi pistää piereskelyksi ja levyn nimeksi "Too rich for playing, but still fathing"

      • kaikki rock lapsellista

        Kaikki rock, hevistä poppiin ja discoon on ihan paskaa musaa jos vertaa klassiseen tai vaikka jazziin.

        No tylsähän tää uus u2 on ja monet petty, mutta osa tykkää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe