Huumeiden käyttäjät

Miksi näin?

Kun lukee teidän juttujanne, ne ovat välillä pelkkää p...aa. Jos puhutte jotain itsestänne, niin tuntuu, kuin olisitte heti jumalasta seuraavia.
Tunnetteko olevanne ihmeellisempiä, kuin muut ihmiset?

15

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikke

"Tunnetteko olevanne ihmeellisempiä, kuin muut ihmiset?"

Minä ainakin joskus jonkin verran.

• Mikke

Enhän olisi muuten ollut kahta kertaa mielisairaalassakaan.

• Mikke_Originaalein
        Mikke kirjoitti:

Enhän olisi muuten ollut kahta kertaa mielisairaalassakaan.

Ehkäpä siksi juuri. Kävin siellä ja parannuin. Onko asiassa kenties jotain pahaa sinun mielestäsi? Olisitko halunnut, että olisin ollut koko elämäni sairas? Tai mikä pahempaa - sellainen kuin sinä, tämän palstan häirikkö ja toisten nimimerkeillä keksittyjä viestejä lähettävä possu.

Siksi mielisairaalat on maahan rakennettu, että niihin mennään jos ollaan ns. "sairaita". Vai oletko keksinyt niille jonkun muun funktion?

Sinunkin pitäisi kyllä sinne mennä tai joutua, sillä vuosia jatkunut häiriköinti palstalla ei minusta ihan normaalilta vaikuta.

• täällä ole ollut
        Mikke_Originaalein kirjoitti:

Ehkäpä siksi juuri. Kävin siellä ja parannuin. Onko asiassa kenties jotain pahaa sinun mielestäsi? Olisitko halunnut, että olisin ollut koko elämäni sairas? Tai mikä pahempaa - sellainen kuin sinä, tämän palstan häirikkö ja toisten nimimerkeillä keksittyjä viestejä lähettävä possu.

Siksi mielisairaalat on maahan rakennettu, että niihin mennään jos ollaan ns. "sairaita". Vai oletko keksinyt niille jonkun muun funktion?

Sinunkin pitäisi kyllä sinne mennä tai joutua, sillä vuosia jatkunut häiriköinti palstalla ei minusta ihan normaalilta vaikuta.

Ketä sinä haukut, minä olen taatusti vähiten vieraillut tällä palstalla. Enkä hauku ketään, vaan kysyn. Jutut täällä ovat niin korkealentoisia, sitä ihmettelen. En siis toivo mitään pahaa kenellekään.
        Millä perusteella arvelet minun "häiriköineen vuosia"? Enkä ole käyttänyt koskaan kenenkään nimimerkkiä?
        Possu en myöskään ole, koska olen hentoinen naishenkilö.

• Minä olen vastannut
        täällä ole ollut kirjoitti:

Ketä sinä haukut, minä olen taatusti vähiten vieraillut tällä palstalla. Enkä hauku ketään, vaan kysyn. Jutut täällä ovat niin korkealentoisia, sitä ihmettelen. En siis toivo mitään pahaa kenellekään.
        Millä perusteella arvelet minun "häiriköineen vuosia"? Enkä ole käyttänyt koskaan kenenkään nimimerkkiä?

Myös tuossa alla olevaan juttuun "ganja on lääkettä" nimimerkillä kannattaa nauttia. Olen kirjoittanut (cannabis sativa) terveellisyydestä.
        Miksi et vastannut siihen?
        Olenko siis käyttänyt jonkun toisen nimimerkkiä?

• Mikke
        täällä ole ollut kirjoitti:

Sinun täytyy ymmärtää, että tuo keskimmäinen "Mikke" ei ole sama "Mikke" kuin ensimmäinen ja alimmainen. Se jolle vastasit, eli minä. :)

Ryhdyin kirjoittamaan nimimerkillä "Mikke" täällä pitkälti yli kuusi vuotta sitten. Jossain vaiheessa palstalle tuli häirikkö, joka on kirjoitellut monien ihmisten vakioiksi muodostuneilla nimimerkeillä. Hän kirjoittaa tänne keksittyjä tarinoita muiden nimimerkeillä, häiriköi, terrorisoi (päivän lempisana) ja näyttää todellakin kaikki lapsellisuutensa, mihin noin 30-vuotias, aikuiselta ulkoisesti näyttävä mies kykenee. Tätä on jatkunut vuosia.

Tarkoituksenani ei ollut mitenkään loukata sinua, tämä vain on vähän tällaista sekavaa, kun tuo yksi häirikkö häiriköi.

Minulla taasen on rekisteröity nimimerkki "Mikke_Orig", häiriköllä se on "Mikke__Orig" kahdella alaviivalla. Nimimerkkiä "Mikke" taas ei kukaan kykene rekisteröimään. Sekä häirikkö, että minä olemme sitä yrittäneet.

• Miksi näin?
        Mikke kirjoitti:

Sinun täytyy ymmärtää, että tuo keskimmäinen "Mikke" ei ole sama "Mikke" kuin ensimmäinen ja alimmainen. Se jolle vastasit, eli minä. :)

Ryhdyin kirjoittamaan nimimerkillä "Mikke" täällä pitkälti yli kuusi vuotta sitten. Jossain vaiheessa palstalle tuli häirikkö, joka on kirjoitellut monien ihmisten vakioiksi muodostuneilla nimimerkeillä. Hän kirjoittaa tänne keksittyjä tarinoita muiden nimimerkeillä, häiriköi, terrorisoi (päivän lempisana) ja näyttää todellakin kaikki lapsellisuutensa, mihin noin 30-vuotias, aikuiselta ulkoisesti näyttävä mies kykenee. Tätä on jatkunut vuosia.

Tarkoituksenani ei ollut mitenkään loukata sinua, tämä vain on vähän tällaista sekavaa, kun tuo yksi häirikkö häiriköi.

Minulla taasen on rekisteröity nimimerkki "Mikke_Orig", häiriköllä se on "Mikke__Orig" kahdella alaviivalla. Nimimerkkiä "Mikke" taas ei kukaan kykene rekisteröimään. Sekä häirikkö, että minä olemme sitä yrittäneet.

Nyt jätän teidät keskenänne sekoilemaan. Poistun takavasemmalle, enkä enää koskaan edes vierailu tarkoituksessa tule tänne sivustoille.

Hyvät herrat, HYVÄSTI

• Mikke
        Miksi näin? kirjoitti:

Nyt jätän teidät keskenänne sekoilemaan. Poistun takavasemmalle, enkä enää koskaan edes vierailu tarkoituksessa tule tänne sivustoille.

Hyvät herrat, HYVÄSTI

Ilmoituksellasi tuskin on mitään merkitystä mihinkään, mutta kiitos käynnistä kuitenkin.

• Mikke
        Mikke kirjoitti:

Ilmoituksellasi tuskin on mitään merkitystä mihinkään, mutta kiitos käynnistä kuitenkin.

Itse jatkan kannabiksenkäyttöäni ja toivon välttyväni kolmannelta mielisairaalareissulta.

• Mikke_ORIG
        Mikke kirjoitti:

Itse jatkan kannabiksenkäyttöäni ja toivon välttyväni kolmannelta mielisairaalareissulta.

Terve hullu ei enää voi seota. Sairaalaan mennään jos on tarve, ja sitten parannutaan. Tullaan terveeksi.

Mutta sinä et voi sitä ymmärtää, koska elämme ihan eri maailmoissa. Sinä olet ikävuosistasi huolimatta edelleen jonkinlainen primitiivinen alkusikaihminen, jonka ego on paljon suurempi kuin älykkyys joka sitä vie eteenpäin.

Ilmeisesti olet myös jonkinasteisesti tunnevammainen, todennäköisesti väkivaltainen ja pitkävihainen (joten kun tapaamme ja jos tulee tappelu pitää lyödä heti tappaakseen) ja jonkinasteisia psyko- tai sosiopaattisia piirteitä omaava henkilö. Osaan kuvitella sinut rikkomassa vihaamasi ihmisen auton- tai talonikkunoita ja tekemässä jatkuvasti jotain pientä kiusaa hänelle, mikäli sinulla tällainen on/olisi. Hulluhan sinä olet, siitä ei mihinkään pääse.

Jos aikuinen ihminen kirjoittelee toisten nimimerkeillä vuosia pelkkää paskaa ja ei tee muuta kuin tietoisesti häiriköi, niin eihän se todellakaan tervettä ole. Mikä on sinun elämäsi tarkoitus? Tai mikä on sen oikeutus?

Ja sitten vielä sinun kaltaisiasi väkivaltaisia hulluja pidetään normaaleina ja saatte ihan liikkua vapaana maailmassa. Näin on huonolla tolalla maamme mielenterveystyö, jonka resursseja viina syö, mutta hautaustoimi sentään toimii ja viinalla tapetut huostaansa poimii.

• antihäirikkö
        Mikke_ORIG kirjoitti:

Terve hullu ei enää voi seota. Sairaalaan mennään jos on tarve, ja sitten parannutaan. Tullaan terveeksi.

Mutta sinä et voi sitä ymmärtää, koska elämme ihan eri maailmoissa. Sinä olet ikävuosistasi huolimatta edelleen jonkinlainen primitiivinen alkusikaihminen, jonka ego on paljon suurempi kuin älykkyys joka sitä vie eteenpäin.

Ilmeisesti olet myös jonkinasteisesti tunnevammainen, todennäköisesti väkivaltainen ja pitkävihainen (joten kun tapaamme ja jos tulee tappelu pitää lyödä heti tappaakseen) ja jonkinasteisia psyko- tai sosiopaattisia piirteitä omaava henkilö. Osaan kuvitella sinut rikkomassa vihaamasi ihmisen auton- tai talonikkunoita ja tekemässä jatkuvasti jotain pientä kiusaa hänelle, mikäli sinulla tällainen on/olisi. Hulluhan sinä olet, siitä ei mihinkään pääse.

Jos aikuinen ihminen kirjoittelee toisten nimimerkeillä vuosia pelkkää paskaa ja ei tee muuta kuin tietoisesti häiriköi, niin eihän se todellakaan tervettä ole. Mikä on sinun elämäsi tarkoitus? Tai mikä on sen oikeutus?

Ja sitten vielä sinun kaltaisiasi väkivaltaisia hulluja pidetään normaaleina ja saatte ihan liikkua vapaana maailmassa. Näin on huonolla tolalla maamme mielenterveystyö, jonka resursseja viina syö, mutta hautaustoimi sentään toimii ja viinalla tapetut huostaansa poimii.

Onkohan tuo häirikkösi niin sekaisin, että hän haluaisi nähdä sinut tuossa nuotiossa ja hakata sinua kepillä:

http://www.inewsit.com/video/gallery/Five-people-suspected-to-be-witchcrafts-were-bruterly-murded-in-kisii-Nyamataro-Village

• Kaikkea sitä näkee

• kysyjä edelleen
        Kaikkea sitä näkee kirjoitti:

Koita sairas hakeutua hoitoon ja nopeasti. Millaisia ajatusia päässäsi liikkuukin ne ovat vaaraksi koko yhteiskunnalle.

eikö tuo juuri ole fantasiasi, mitä tekisit jos pystyisit ja saisit?

• Mikke_ORIG
        kysyjä edelleen kirjoitti:

eikö tuo juuri ole fantasiasi, mitä tekisit jos pystyisit ja saisit?

Yksinään tuonkaltainen sosiopaatti ei kykene mihinkään, mutta jos sille antaa ympärille 5 -10 samanlaista ja lupaa, että syytteitä ei nosteta, en yhtään ihmettelisi, jos jälki olisi yhtä karmaisevaa.

Vuosien kuluessa syntynyt luonnehdintani tästä häiriköstä on se, että hän on sosiopaatti, jolla on hyvin alhainen itsetunto, ollut lapsesta saakka, ja jota hän on kompensoinut kouluttautumalla aikuisiällään asemaan, jossa jokin virkapuku luo hänelle auktoriteettia ja nostaa itsetuntoa. Samalla tavalla kuten myös voimaharjoittelu, hormonit ja todennäköisesti satunnainen amfetamiinikin. Vartija lähinnä, pikakoulutuksella vallan- ja väkivallankahvaan.

Tämän ryhmän olemassaolo vaarantaa joka poliittisia järjestelmiä, koska heidän egonsa on niin suuri, että se taistelee jopa järkeviä ajatuksia ja ehdotuksia vastaan, jos niiden esittäjä ei sovi yhteen henkilön egon kanssa.

Sivistys on vain ulkokultaus paskan päällä. Se on todistettu monta kertaa, ja tullaan taas varmasti todistamaan. Kun Berliini vallattiin, yli seitsemän miljoonaa naista raiskattiin. Siitä tuntuu olevan aikaa paljon, mutta ei ihminen siitä mihinkään ole kehittynyt, vaikka ihmisen teknologia lähettää luotaimia kuolleeseen avaruuteen.

30 000 lasta kuolee päivässä nälkään, vaikka ruokaa tuotetaan vuosittain melkein kymmenelle miljardille ihmiselle, josta puolet päätyy kaatopaikalle. Ihan turha rutista, että tarvitaan lisäenergiaa ja lisäydinvoimaa, jos energiaa nytkin käytetään vaikkapa täysin turhaan ravinnontuotantoon.

Taitaa olla kuitenkin niin, että yhteiskunnan omat ajatukset vaarantavat sen olemassaolon. Lyhytnäköisyys, asiantuntemattomuus, haluttomuus kuunnella asiantuntijoita.

En kuitenkaan usko, että se vaarantaa yhteiskuntaa kun osoitetaan, kuinka sairaita voivat jotkut ihmiset olla, vaikka niskaan on ihmisen loimi laitettu.

• miksi näin?

Jep varsinkin tämmöisiä alkoholi-huumeen käyttäjiä tapaa launtai-iltana helsingin yössä uhoamassa kuinka vahvoja ja kuolemattomia he ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe