Haapavedellä on suhteessa eniten suomessa hanskoittajia, ei tänne akkojen miesten perässä kannata muuttaa.
Haapavedellä miehet munattomia
4
490
Vastaukset
- kaunis nainen
minäkin saanut huomata. Olen ehkä naisena sieltä kauniimmasta päästä , mutta en saa miesseuraa.
Onko miehet arkoja lähestymään kun on kaunis. Minulla alkaa kyllä selibaatti hipoa jo Suomen ennätystä kun kukaan ei uskalla ehdotellakkaan mitään tansseissa, olinpa ravintolassa tai Katajalla. Kyllä kaunotarkin kaipaa joskus seksiä. Rohkaistukaa miehet ja ottakaa härkää sarvesta........- purkaa
paineesi. Ilmottaudu rohkeasti vaan jonoon. Kyllä sinunkin vuoro tulee lopulta.
- on noin tarkkaan selvitetty ?
Näppyläkauppiaaltako...
- virallisesta väkilukutilast...
miehiä on haapaveellä yli kakssattaa nemmän ku naisenpuolia. ja ku ottaa huomijjoon, että korkeissa ikäluokissa on enää vain naisia hengissä niin ne on naimaikäset naiset joista hoopolas on huutava pula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756